Was het in Ahoy 'rustig' dan? Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:19 schreef soul114 het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, HMH is natuurlijk wel stukje kleiner dan Ahoy'.
Ik zorg in ieder geval dat ik 10u ready zit achter de pc.
ja nou ahoy duurde wel even voordat het uitverkocht was... en ze zijn niet echt actief atm (ja ok nu komt de nieuwe cd eraan)... k vind het lastig in te schatten, k ga half 10 maar naar postkantoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Was het in Ahoy 'rustig' dan? Wat is het verschil?
Was vorige week.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:38 schreef biggetje het volgende:
(The Killers).
Uhuh, alleen bij de grote FRS'en thoughquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:53 schreef SickBitch het volgende:
oh ja nine inch nails ook... veel te veel weer! maar ja half 10 ben ik in leiden ergens te vinden
en ja bij FRS kan t ook
* Vriendin meldt zich!quote:Op donderdag 23 november 2006 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik ga met vriendin heen dus.
Site werkt niet meer, telefoon lukt niet, jemigquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:07 schreef soul114 het volgende:
Jeetje, wat is ticketmaster traaaaaaaag nu !
www.ticketmaster.nl is momenteel druk. U bent in de wachtrij geplaatst....quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Site werkt niet meer, telefoon lukt niet, jemig![]()
Ik zat er daarnet wel in, maar dan kreeg ik gewoon bij Incubus continue zo'n schermpje: "Er zijn op dit moment teveel gebruiers voor dit evenement, probeer het later opnieuw."quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:12 schreef soul114 het volgende:
[..]
www.ticketmaster.nl is momenteel druk. U bent in de wachtrij geplaatst....
Navigeert u niet weg van deze pagina, want dat kunt u uw positie in de wachtrij kwijtraken.
Hieronder staat de geschatte tijd die u moet wachten alvorens u wordt toegelaten.
[loading balk]
Dank voor u geduld.
Tsja hopelijk is dat voor Genesis
Dat had ik ook ja.. maar nu niet meerquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zat er daarnet wel in, maar dan kreeg ik gewoon bij Incubus continue zo'n schermpje: "Er zijn op dit moment teveel gebruiers voor dit evenement, probeer het later opnieuw."
Tja.. Je zal maar gaan douchen, terugkomen en het is uitverkochtquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:14 schreef soul114 het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja.. maar nu niet meer!
Zit beetje te twijfelen om eerst even te gaan douchen, want ik wel zo werken..
Zo ver was ik ook al, maar te veel gebruikers op het moment..quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:32 schreef Klingon het volgende:
Ik heb kaartjes! Had gister al de directe link naar de Incubus pagina opgeslagen, werkte binnen 2 min. Hier: http://www.ticketmaster.nl/html/connect.htmI?l=NL&EVNT=INC1603&STAGE=1&C=
De eerste keer dat ik er doorheen kwam had ik ook al kaartjes vastgezet, loopt de pagina vast bij het invullen van een betaalmethodequote:Op zaterdag 25 november 2006 10:35 schreef soul114 het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook al, maar te veel gebruikers op het moment..
Jeeejquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |