Ja!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:46 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Hij is echt goed, en ik weet zeker dat hij nu al in de top5 van beste albums staat![]()
Vooral is Diamonds and Coal is goed![]()
Nee, maar wel dat ik vorige week al 35 euro aan heb uitgegeven.. Had mezelf voorgenomen om rustig aan te doen, en te sparen voor werchter, maar dat schiet zo niet echt op natuurlijkquote:
Misschien rare vraag he, aangezien ik je niet ken, maar zou je 2 kaartjes voor mij kunnen kopen? Ik red het niet om op tijd bij een verkooppunt te staan.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:37 schreef JeroenV het volgende:
Er gaan veel mensen alleen dus
Mijn voordeel is dat ik half tien ofzo als bij het GWK sta, dus als ik dan geen kaarten heb. Ik was vergeten dat ik in de ochtend vrij was.
Druk zal het misschien wel zijn aangezien er nog meer concerten in de verkoop gaan (oa Genesis).quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:05 schreef SickBitch het volgende:
hoe laat gaan jullie naar postkantoor of iets in die richting? k ben benieuwd of er een rij zal staan
Heb je me gemaild, zoja dan heb ik je beantwoord. Zo nee dan probeert iemand me te naaienquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:07 schreef JeroenV het volgende:
Bedoel je dat het niet snel uitverkocht zal zijn/minder animo voor is?
Jaquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:25 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Heb je me gemaild, zoja dan heb ik je beantwoord. Zo nee dan probeert iemand me te naaien![]()
Lastig te zeggen, HMH is natuurlijk wel stukje kleiner dan Ahoy'.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:07 schreef JeroenV het volgende:
Bedoel je dat het niet snel uitverkocht zal zijn/minder animo voor is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |