Bedankt voor de tip trouwens nogquote:Op zondag 19 november 2006 01:13 schreef Taell het volgende:
[..]
iPods pompen![]()
Het begin is ook meteen zo tof![]()
Geen probleemquote:Op zondag 19 november 2006 01:17 schreef Dont_Panic het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip trouwens nog![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 01:26 schreef Numbie het volgende:
Jullie moeten blij zijn dat we midden in de nacht zitten en er momenteel geen torrentpolitie (lees mods) aanwezig zijn... In menig fan-topics hebben ze al lopen editen namelijk![]()
John Mayerquote:Op zondag 19 november 2006 01:26 schreef Numbie het volgende:
Jullie moeten blij zijn dat we midden in de nacht zitten en er momenteel geen torrentpolitie (lees mods) aanwezig zijn... In menig fan-topics hebben ze al lopen editen namelijk![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 12:10 schreef morgane het volgende:
Net Light Grenades binnengesleurd en nu aan het luisteren. Dig is erg mooie en ook A Kiss To Send Us Off is gaaf, leuk om op gitaar te spelen ook. Nu de rest van het album maar eens luisteren. Tot nu toe al erg geslaagd iigtot nu toe wel niet erg origineel en vernieuwend, gewoon Incubus. Maar ze maken nou eenmaal vette muziek, of het nou vernieuwend is of niet
![]()
Het is gewoon niet toegestaan volgens de policy. Heb het er maar eens met Danny over een aanpassing van de policy.quote:Op zondag 19 november 2006 01:26 schreef Numbie het volgende:
iddquote:Op zondag 19 november 2006 14:53 schreef Gosjke het volgende:
Nu dan graag na die paar data in de VS een Euro tour graag![]()
Ah joh, het is niet lullig bedoelt hoor...quote:Op zondag 19 november 2006 14:02 schreef nipeng het volgende:
[..]
Het is gewoon niet toegestaan volgens de policy. Heb het er maar eens met Danny over een aanpassing van de policy.
Oja jouw opmerking neem ik mee naar achteren, van crew verwacht ik ander gedrag.
Edit: Niet lullig bedoeld maar het is niet tof dit soort opmerkingen van mede crew te lezen.
Dig.quote:Op zondag 19 november 2006 15:28 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ah joh, het is niet lullig bedoelt hoor...![]()
Terug naar incubus dan; heb wel een beetje het gevoel bij dit album dat er niet echt veel nummers op staan met hitpotentie. Niet dat de band dat echt nodig zal hebben, maar toch. Een 'Wish You Were Here' staat er naar mijns inzien niet op...
Niet slecht, ja zo zou je het kunnen zien. Het is naar mijns inziens stukken beter dan ACLOTM maar nog geen MV...quote:Op zondag 19 november 2006 15:39 schreef JeroenV het volgende:
Terugkomend op het album...
Ik zit nu kort beetje te luisteren. Klinkt niet slecht
A crow vond ik niet slecht. Dit album heb ik echt nog maar kort beluisterd, dus moet ik er nog even goed voor gaan zitten. Heb ook nog niet alle nummers gehoord.quote:Op zondag 19 november 2006 15:42 schreef Numbie het volgende:
[..]
Niet slecht, ja zo zou je het kunnen zien. Het is naar mijns inziens stukken beter dan ACLOTM maar nog geen MV...
Ik vond ACLOTM ook zeker niet slecht hoor. Het hele rustige Southern Girl is zelfs 1 van mijn favoriete Incubus nr's. Maar dit is toch weer anders dan 't vorige album en toch heel duidelijk Incubus, en dat vind ik altijd wel leuk.quote:Op zondag 19 november 2006 15:54 schreef JeroenV het volgende:
[..]
A crow vond ik niet slecht. Dit album heb ik echt nog maar kort beluisterd, dus moet ik er nog even goed voor gaan zitten. Heb ook nog niet alle nummers gehoord.
In de podcast op hun site werd ook iets gezegd over een Europese tour. Eerst US, dan ff pauze, en dan Europa, als ik het goed heb onthouden. Ik ben er écht wel bij dan!quote:Op zondag 19 november 2006 15:02 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
idd![]()
Word op z'n vroegst pas maart, op site zie je dat ze in januari en februari door amerika touren.
edit:
Ze zijn in europade 14e in londen en de 16e in berlijn gespeeld
waarom niet naar nederland
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |