must...hear...too!quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:23 schreef koenimex het volgende:
[..]
Must...hear...must...hear! Please?
Kijkt eensch in uwer mail!quote:
27 November dacht ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:05 schreef morgane het volgende:
danku!!en Anna Molly wordt steeds beter inderdaad
wanneer is de release van de nieuwe cd? Me wants it!
![]()
death metalquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:40 schreef MarsX het volgende:
Incubus --> Opprobrium
Is ook vet http://www.bnrmetal.com/groups/oppb.htm wel beetje genaaid dat de incubus van nu gewoon die naam heeft gebruikt
28quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:41 schreef wlsandman het volgende:
[..]
27 November dacht ik![]()
Ik ben echt heel erg benieuwd
Hier ook, echt heerlijk nummer...quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:24 schreef Gearard00 het volgende:
Anna Molly begint steeds lekkerder te klinken en is dus een mooi voorproefje voor het komende album dat binnenkort uitkomt!
Ben benieuwd!
Waar heb je um vandaan??quote:Op zondag 19 november 2006 00:56 schreef Taell het volgende:
Wow!
Light Grenades is net klaar en ik vind 'm echt geweldig...vooral Rogues en Pendulous Threads zijn geniaal <3
Geweldig ook die afwisseling tussen hardere, meer experimentele nummers en ballad-ish tracks...dus mja...ik ga 'm sowieso wel kopen denk ik
Ik vond 'm per ongeluk op (de frontpage van) Mininova.orgquote:
Hehe ben er net aan t zoeken, voordat je postequote:Op zondag 19 november 2006 01:01 schreef Taell het volgende:
[..]
Ik vond 'm per ongeluk op Mininova.org![]()
w00t!quote:Op zondag 19 november 2006 01:01 schreef Dont_Panic het volgende:
[..]
Hehe ben er net aan t zoeken, voordat je poste
ik zit op de goeie weg dus
Yeah! Goed gezegdquote:Op zondag 19 november 2006 01:03 schreef Numbie het volgende:
Ok, net helemaal afgeluisterd, en het klinkt alsof ze eindelijk een balans te pakken hebben. Waar Morning View heel funky en ergens ook wel poppy was, en A Crow.. ontzettend experimenteel en bombastisch, klinkt op dit album beide invloeden door. De nummers op zich klinken qua compositie ook gebalanseerder. A la, misschien komt er nog wel een review over op de FP dus laat ik m'n mond maar verder houden![]()
Yay!quote:Op zondag 19 november 2006 01:06 schreef Dont_Panic het volgende:
Mininova flikkert er steeds af
Ben nu aan t dloaden
Nog 25 min.quote:Op zondag 19 november 2006 01:08 schreef Taell het volgende:
[..]
Yay!![]()
Bij mij ging 'ie trouwens echt heel snel![]()
iPods pompenquote:Op zondag 19 november 2006 01:12 schreef Dont_Panic het volgende:
Zometeen lekker op me ipod pompe en in bed beluistere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |