quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:12 schreef JeroenV het volgende:
Ook kaartjes, en heb zelfs al gezelschap geregeld ook
Wel absurde drukte voor Genesis. Incubewie? En opvallend dat er nog kaarten beschikbaar zijn, had ik niet verwacht.
Ik spelde het maar gelijk uit voor de meneer achter de balie...ik keek trouwens wel even twee keer of ik per ongeluk niet met Genesis kaarten naar huis gingquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:50 schreef Taell het volgende:
[..]
![]()
Dat was bij 't postkantoor in Rotterdam precies hetzelfde...ze verstond het tot 3 keer toe niet en toen vroeg ze maar of ik het op wilde schrijven
Als je Genesis-kaarten meekreeg voor de prijs van Incubus-kaarten, zou ik niks zeggen, en dan weer opnieuw in de rij gaan staanquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:20 schreef biggetje het volgende:
[..]
Ik spelde het maar gelijk uit voor de meneer achter de balie...ik keek trouwens wel even twee keer of ik per ongeluk niet met Genesis kaarten naar huis ging![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:20 schreef biggetje het volgende:
[..]
Ik spelde het maar gelijk uit voor de meneer mevrouw achter de balie...ik keek trouwens wel even twee keer of ik per ongeluk niet met Genesis kaarten naar huis ging![]()
Ik heb een fantastische zus!quote:Op maandag 27 november 2006 23:52 schreef Dont_Panic het volgende:
Heb je een leuke zus?
Ik heb net besteld bij CD-wowquote:Op woensdag 29 november 2006 20:11 schreef morgane het volgende:
Cool!!de cd moet ik nog, leuk kerstkado misschien. Alleen dat duurt nog zo lang
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |