Ik heb net besteld bij CD-wowquote:Op woensdag 29 november 2006 20:11 schreef morgane het volgende:
Cool!!de cd moet ik nog, leuk kerstkado misschien. Alleen dat duurt nog zo lang
![]()
jaaaaa!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:15 schreef JeroenV het volgende:
Love hurts wordt btw de tweede single.
quote:Op donderdag 30 november 2006 08:36 schreef morgane het volgende:
[..]
jaaaaa!dat vind ik een verdomd mooi liedje! Top
![]()
ik vind ze bijna allemaal wel mooiquote:Op donderdag 30 november 2006 08:36 schreef morgane het volgende:
[..]
jaaaaa!dat vind ik een verdomd mooi liedje! Top
![]()
Volgens mij staat hij er daar niet meer opquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:55 schreef Pink_Floyd het volgende:
en hij is vorige week ofzo gepost in het webblog: Album vd dag, je kan hem zo naar binnen trekken
mee eens !!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:14 schreef Blaxje het volgende:
CD heb ik inmiddels binnen. Toffe artwork in het boekje!
11.99 euro, gratis verzendingquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:28 schreef Taell het volgende:
Ik wil 'm echt graag, maarja...ik heb 'm tot nu toe alleen nog maar gezien voor 20 euri![]()
Leuk nummer, al wil ik dat Dig eigenlijk de volgende single wordt. Dat zal wel de 3e worden dan, aangezien op de cd hoes iets stond van "Featuring the tracks 'Anna Molly', 'Dig' & 'Love Hurts' "quote:Op woensdag 29 november 2006 21:15 schreef JeroenV het volgende:
Love hurts wordt btw de tweede single.
Leuke show!quote:Op zondag 3 december 2006 12:45 schreef Gosjke het volgende:
Misschien wel een aardige link (als je registered bent bij Yahoo of 1 minuut neemt om dat te doen)
http://music.yahoo.com/promo-31904706
Video's van een set van 9 nummers (o.a. 11 AM, Rogues en Paper Shoes) met nog 2 keer Fan Questions tussendoor (waarbij ze nog ff Hello van Lionel Richie en een Michael Jackson nr nog ff om zeep helpen *LOL*)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |