ik lag in bed de 1500 te kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:30 schreef jpzegthallo het volgende:
Wie is er nog meer in slaap gevallen op de bank?
kun je nagaan hoeveel er gister in slaap zijn gevallen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:45 schreef Ambrosius het volgende:
Uhmmm..je weet dat dit niet live is?
Ik precies hetzelfde, maar ik verwacht niet terug te zijn tijdens het schaatsen. De hoogtepunten komen morgenmiddag nog een keer neem ik aan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:16 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl moet vanavond ergens heen en hoopt niet al te laat thuis te zijn.
Ik heb geen zin om alles te missen.
tijdens de regulieren zondagmiddag uitzending van studio sportquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik precies hetzelfde, maar ik verwacht niet terug te zijn tijdens het schaatsen. De hoogtepunten komen morgenmiddag nog een keer neem ik aan?
Gisteren de hele avond gekeken tot en met de laatste rit van Classen op de 3000m, vanochtend weer vroeg op, dus een slaaptekort begint zich hier ook aan te dienen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gisten alles gemist, want bedrijfsuitje, en ik heb nu ook een enorm slaaptekort, maar ik tóch proberen te kijken.
Niet slecht dan ...voor een Belg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
6 seconden sneller dan vorige week.
Met in de eerste rit...quote:
wie the hell is Erik Kraanquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Met in de eerste rit...Erik Kraan
, die vorige week z'n Mexicaanse Record is kwijtgeraakt aan een ex-skeeleraar (die een aantal ritten later rijdt).
Een of andere geschifte mexicaan met Nederlandse voorouders. Hij is 35 of zo, had volgens mij een tijd van 41,82 seconden op de 500m staan, maar hij is er regelmatig bij (vorig jaar ook in Heerenveen). Hij is nu druk bezig met meer mexicanen enthousiast maken, en hij post ook de yahoomailinglist.quote:
Oudhollandsche gezelligheidquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:42 schreef mitt het volgende:
En later op de avond met Mart een rood wijntje.
Het programma werd gisteren nog net niet met Dalida afgesloten, terwijl Ria er volgens mij wel aan refereerde.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:42 schreef mitt het volgende:
En later op de avond met Mart een rood wijntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |