Nog meer inhouderlijker aubquote:
Neeheeeequote:Op maandag 14 november 2005 21:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog meer inhouderlijker aub. Weet je wat. Zoek alle delen eens op en post de vorige topics even mooi in de OP
Hoi!quote:Op maandag 14 november 2005 21:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog meer inhouderlijker aub. Weet je wat. Zoek alle delen eens op en post de vorige topics even mooi in de OP
Hoi!quote:Op maandag 14 november 2005 21:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ben Messenga, Lui.
Nee dus.
Alles goed?quote:Op maandag 14 november 2005 21:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ben _moder8or_, NERD
Ja dus
De vorige was ook al zoquote:Op maandag 14 november 2005 21:49 schreef woutabest het volgende:
Ik vind dit de beste OP van alle SCtopics hebben!
Damnquote:Op maandag 14 november 2005 21:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alles goed?
Bedankt voor de mededeling, ik stel het zeer op prijs.
Succes.
Ik waardeer jequote:Op maandag 14 november 2005 21:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
DamnIk word niet gewaardeerd. Ik stop
Een complete leegloop dusquote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef freiss het volgende:
Freiss gaat ook zo weg, hij moet morgen weer om 6.20 op
Ik ga niet alle topics opzoeken zegquote:Op maandag 14 november 2005 21:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja, ik heb wel eens 1 dubbel gedaan, ben niet de enige overigens
en hoequote:Op maandag 14 november 2005 21:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
SnopSite is weer online (worldracing)
Volgens mij zijn er echt wel stuk of 8 dubbel.quote:Op maandag 14 november 2005 21:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja, ik heb wel eens 1 dubbel gedaan, ben niet de enige overigens
Hij is online, maar het forum werkt nietquote:
Een moment aubquote:Op maandag 14 november 2005 21:59 schreef freiss het volgende:
[..]
Hij is online, maar het forum werkt nietAlleen de "fp"
Ik denk wel 445quote:Op maandag 14 november 2005 21:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er echt wel stuk of 8 dubbel.![]()
quote:
Heb je het uitgerekend?quote:Op maandag 14 november 2005 22:02 schreef Ayaxola het volgende:
Ongeveer 73 % van het totaal aantal posts in PUB staat in de SlowChats
Kom me maar halenquote:Op maandag 14 november 2005 22:06 schreef _moder8or_ het volgende:
SpeedyGJ!! Kom je nu nog even snel een filmpje kijken
ok is goedquote:Op maandag 14 november 2005 22:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan neem ik wel de DVD's wel naar jouw toe
Nee lijkt maar zoquote:
Ja hoorquote:Op maandag 14 november 2005 22:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb jij misschien een logeerkamer?Ik ga niet met alcohol helemaal terug
Het is inderdaad een wonder als een PUB een nieuw topic krijgt zonder PUBSC ervoorquote:Op maandag 14 november 2005 22:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, zo moeilijk is dat niet hoor
Maar eigenlijk draait heel PUB dus op de SC's
Vertelquote:
Zal ik een "post hier je PC topic" aanmaken in PUB?quote:Op maandag 14 november 2005 22:16 schreef Messenga het volgende:
Vind je het gek, sommige dingen worden zo snel gesloten.
Ja, maar dan nog, 72 % is wel erg veel. Ik vind als het meer als de helft is al veelquote:Op maandag 14 november 2005 22:16 schreef Messenga het volgende:
Vind je het gek, sommige dingen worden zo snel gesloten.
Dat is meer iets voor DIG of Gam.quote:Op maandag 14 november 2005 22:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zal ik een "post hier je PC topic" aanmaken in PUB?
'quote:Op maandag 14 november 2005 22:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog, 72 % is wel erg veel. Ik vind als het meer als de helft is al veel
Ik was tenminste nog origineel met mn Wat heb je ooit in de Kerk geflikt-topicquote:Op maandag 14 november 2005 22:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
'
Tsjah.
Waar wou je een topic over beginnen dan?
Post hier je bh/boxer!
Post hier je scootie ( is er al )
Sexuele ervaringen
Veel meer kan ik niet verzinnen hoor. Behalve die standaard shit.
Achja, dit was ook een idee van Brechtje hèquote:Op maandag 14 november 2005 22:21 schreef Palau het volgende:
SC is wel gezellig zeg maar...
Ik kan wel PUB topics maken maar da niveau is dan nie bijster hoog
Die is er alquote:Op maandag 14 november 2005 22:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor DIG of Gam.
Tja, maar die is dichtgepleurdquote:Op maandag 14 november 2005 22:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor DIG of Gam.
quote:Op maandag 14 november 2005 22:24 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik was tenminste nog origineel met mn Wat heb je ooit in de Kerk geflikt-topic
wieso?quote:Op maandag 14 november 2005 22:22 schreef Palau het volgende:
Gaat er iemand donderdag toevallig naar Tilburg btw?
Oh.. ik ga er heen om naar uni te kijkenquote:
ik wil ook weer es wat origineels openenquote:Op maandag 14 november 2005 22:24 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik was tenminste nog origineel met mn Wat heb je ooit in de Kerk geflikt-topic
ook naar bepaalde faculteit of algemeen?quote:Op maandag 14 november 2005 22:33 schreef Palau het volgende:
[..]
Oh.. ik ga er heen om naar uni te kijken
Proefstuderen FEB (economie en bedrijfskunde)quote:Op maandag 14 november 2005 22:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
ook naar bepaalde faculteit of algemeen?
Zal ik eens voor de grap bij je komen logerenquote:Op maandag 14 november 2005 22:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
hier.
Ik zoef altij voorbijquote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Palau, ik zag je nog helemaal niet
Kom maar, ik denk echter wel dat je voor een dichte deur komtquote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zal ik eens voor de grap bij je komen logeren
Moet je een reltopic hebben?quote:Op maandag 14 november 2005 22:39 schreef cerror het volgende:
Topic is saai geworden.
quote:Op maandag 14 november 2005 22:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kom maar, ik denk echter wel dat je voor een dichte deur komt
dewatte?quote:Op maandag 14 november 2005 22:47 schreef Chanandler het volgende:
Ik ga vanavond naar Frieslân, steentjes omdouwe
Sssst, tis geheimquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 november 2005 22:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga maar eens naar mijn nest.
Effe weerkaarten nog even bekijken en dan weet ik voor morgen vroeg wel weer genoeg![]()
truste en tot morgen vroeg
Je bent wat ?quote:Op maandag 14 november 2005 22:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is niet andersIk ben spuiten slikken zien
Leuk he mijn avatarquote:Op maandag 14 november 2005 22:59 schreef Gizmore het volgende:
@ modje, ik dacht even dat je Mmarsu was
Dat wel, ik las daar vroeger altijd die stripboeken vanquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 23:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, ik las daar vroeger altijd die stripboeken vanHoeba hoeba!
![]()
Die heeft MMaRsu toch als avatar/quote:Op maandag 14 november 2005 23:03 schreef Gizmore het volgende:
Om in het thema te blijven:
[afbeelding]
Is dat niet leuker dan modje?
Is goedquote:Op maandag 14 november 2005 23:04 schreef Gizmore het volgende:
Das mooi, kun jij verder met modje praten, ik ben weer tv kijken
uhmmz.. jaa.. van de pc zo ongeveer jaquote:Op maandag 14 november 2005 23:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar dat is lang geleden? Was je verbannen ofzo?
Sorryquote:Op maandag 14 november 2005 23:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Nee M3rc, ik wil niet in de zak
DaMook
Dan is het goedquote:
Was je op vakantie?quote:Op maandag 14 november 2005 23:05 schreef M3rcury het volgende:
[..]
uhmmz.. jaa.. van de pc zo ongeveer ja
Nee... ik weet niet waar ik wasquote:Op maandag 14 november 2005 23:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
Was je op vakantie?
Haha, wij moeten voor school altij wel wa met pc doen dus ik kan maar paar dagen zonderquote:Op maandag 14 november 2005 23:05 schreef M3rcury het volgende:
[..]
uhmmz.. jaa.. van de pc zo ongeveer ja
Hehe.. ik ontkom er ook niet echt aan.. maarja.. had me pc ook ff een format gegeven..quote:Op maandag 14 november 2005 23:08 schreef Palau het volgende:
[..]
Haha, wij moeten voor school altij wel wa met pc doen dus ik kan maar paar dagen zonder
Zou ik ook weer ns moeten doen kwor gek van popups en zooiquote:Op maandag 14 november 2005 23:09 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hehe.. ik ontkom er ook niet echt aan.. maarja.. had me pc ook ff een format gegeven..
Hehe.. nee dat had ik nog net nietquote:Op maandag 14 november 2005 23:09 schreef Palau het volgende:
[..]
Zou ik ook weer ns moeten doen kwor gek van popups en zooi
hehe..quote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef Palau het volgende:
Ja ik dus al maanden en hij zegt dat pc vol is terwijl da nie kan dus das ammel vaag..
maar kneem denk binnenkort paar dagen pauze ofzo
Nee maar das goed voor je ff geen pcquote:
Hehe.. klopt..quote:Op maandag 14 november 2005 23:18 schreef Palau het volgende:
[..]
Nee maar das goed voor je ff geen pc
Trustequote:Op maandag 14 november 2005 23:22 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hehe.. klopt..
Maar ik ga naar me bed toe![]()
Nja.. eigelijk word ik door sint meegenomen![]()
![]()
En natuurlijk komt er net als ik dat zeg iemand binnenvallenquote:Op maandag 14 november 2005 23:52 schreef DaMook het volgende:
*klik* licht uitdoet nu iedereen toch weg is
waar zijn al die andere pauperpubertjes heen?quote:Op maandag 14 november 2005 23:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
En natuurlijk komt er net als ik dat zeg iemand binnenvallenHet zal weer eens niet
Hoi Boeman
Die zijn natuurlijk weer slapenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:01 schreef Boeman het volgende:
[..]
waar zijn al die andere pauperpubertjes heen?
Dat zal wel lukken. Ik ben vannacht ook tot half 3 online.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:05 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde vandaag weer iets langer doorgaan als gisterenTot 1 a 2 uur ofzo
Gezellig, ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:05 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde vandaag weer iets langer doorgaan als gisterenTot 1 a 2 uur ofzo
bijna net zo druk als jij hequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk weer slapen![]()
Of ze het zo druk hebben
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken. Ik ben vannacht ook tot half 3 online.
Gelukkig maaar..quote:
je bent gewoon zenuwachtigquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Slapeloosheid heet zoiets. Al maanden last van.
Doe je dan niks overdag dat je moe wordt dan? Niet dat ik moe ben als het laat wordt, maar goed, ik kan dan ook bijna altijd wel uitslapen enzoquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Slapeloosheid heet zoiets. Al maanden last van.
Ik loop elke dag, maar niet dat ik denk: Goh laat ik maar even lekker gaan slapenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Doe je dan niks overdag dat je moe wordt dan? Niet dat ik moe ben als het laat wordt, maar goed, ik kan dan ook bijna altijd wel uitslapen enzo
Lopen als in... ? En dan nog, ik ben ook zelden moe als ik ga slapen dus dat zegt vrij weinigquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik loop elke dag, maar niet dat ik denk: Goh laat ik maar even lekker gaan slapen
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja dat moet jij weten, ben je therapeut nie![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Lopen als in... ? En dan nog, ik ben ook zelden moe als ik ga slapen dus dat zegt vrij weinig
Goed voor je conditie, maar moe zul je daar inderdaad niet van worden nee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wandel, hardloop elke dag. Iets uitgebreider
Inderdaad goed voor mijn conditie. Maar wat moet ik dan doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goed voor je conditie, maar moe zul je daar inderdaad niet van worden nee.
Geen idee, zoek een hobbie die veel tijd en energie kost ofzo. Geloof dat werk wat moeilijk lag toch?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad goed voor mijn conditie. Maar wat moet ik dan doen
sportenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geen idee, zoek een hobbie die veel tijd en energie kost ofzo. Geloof dat werk wat moeilijk lag toch?
Werkloos inderdaad. En ik tennis/voetbal ook heel vaak.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geen idee, zoek een hobbie die veel tijd en energie kost ofzo. Geloof dat werk wat moeilijk lag toch?
Maar ik zit niet alleen in dit topicquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken. Ik ben vannacht ook tot half 3 online.
Waar dan nog meerquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar ik zit niet alleen in dit topic
Dat is wel vernaaid inderdaad jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Werkloos inderdaad. En ik tennis/voetbal ook heel vaak.
Waar moet ik hem dan openen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is wel vernaaid inderdaad jaMja, open er een topic over ofzo
Misschien dat iemand wel een normale suggestie heeft
![]()
IRC, MSN en de rest van fokquote:
Hoe kan ik die installerenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
IRC, MSN en de rest van fok
Ik heb trouwens mijn achtergrond aangepasten ik heb een sidebar geinstaleerd
*klik*
GC lijkt me het meest logisch. LIF lijkt me net de plank misslaanquote:
Waar staat die van FOK?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
www.desktopsidebar.com
Vorige post heb ik nog geedit btw
Ik gooi hem morgen wel in LIF dan kijk ik verder wat er wel ermee gebeurd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
GC lijkt me het meest logisch. LIF lijkt me net de plank misslaan![]()
@DM, ik vind m wat saai![]()
Lees m'n post even opnieuw.quote:
Kan ook. Ik kijk m morgen wel want ik ga maar slapen. Heb nog genoeg te doen morgen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik gooi hem morgen wel in LIF dan kijk ik verder wat er wel ermee gebeurd.
Slaap lekker, en ik zie je vast morgen wel weerquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan ook. Ik kijk m morgen wel want ik ga maar slapen. Heb nog genoeg te doen morgen.
Ow trouwens, ik was vandaag nog naar de dokter geweest want heb al tijden last van mn knie (zeurend af en toe, niet echt pijn zeg maar). Komt het gewoon doordat ik lang ben en een van de spieren die mn knieschijf doen niet zo sterk isKan ik leuk oefeningetje doen elke dag maar ja, het is het waard
En nu ga ik wel slapen
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
GC lijkt me het meest logisch. LIF lijkt me net de plank misslaan![]()
@DM, ik vind m wat saai![]()
Ik was alleen maar aan het zoeken voor jou hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Mensen. Ik ga maar slapen. Het is zo saai hier.
Ik mag ook zo heerlijk door de regen gaat fietsenquote:
Dat heeft geen zin meer ze is al compleet verrot van binnenquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
bied dr een kauwgumpje of deo aan
Klopt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:09 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
![]()
ANW, leuk nutteloos vak was dat.![]()
Jah, die heb ik ook gemaakt. Toen had ik die opdracht gevonden op www.scholieren.com.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Klopt.
Moet nu een opdracht maken over asteroïden die rakelinks langs de aarde komen in de toekomst, alleen weet niet waar te vinden
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:13 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Jah, die heb ik ook gemaakt. Toen had ik die opdracht gevonden op www.scholieren.com.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:19 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Sanders is er nu
Ze stinkt niet maar kijtk wel met der ene oog in der broekzak
*snop warm houdt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:30 schreef snopprinses het volgende:
koud hier
wordt langzaam winter héquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:30 schreef snopprinses het volgende:
koud hier
tuurlijkquote:
misschien is het een idee om te verwarming te laten maken. dit is nog maar herfstquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja, maar als ze binnen gewoon een normale verwarming hadden.
had ik het niet koud gehad![]()
er is niks te makenquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:38 schreef W8ezel het volgende:
[..]
misschien is het een idee om te verwarming te laten maken. dit is nog maar herfst
Rondje rennen om het gebouw.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
er is niks te maken
er is er geen
kheb nu zo'n electrisch ding gekregen..dat helpt wel al
ja... dat hoor ik de laatste tijd wel vaker jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:38 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Had net je fobo gecheckt. Je naam Jannes doet me denken aan die artiest.![]()
Kan me voorstellen dat je het niks vind. Is ook echt kutmuziek.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:40 schreef W8ezel het volgende:
[..]
ja... dat hoor ik de laatste tijd wel vaker ja![]()
heb eigenlijk nog nooit iets van hem gehoord maar schijnt echt bagger te zijn...quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:42 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je het niks vind. Is ook echt kutmuziek.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:43 schreef W8ezel het volgende:
[..]
heb eigenlijk nog nooit iets van hem gehoord maar schijnt echt bagger te zijn...
maar het went wel hoor![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:44 schreef snopprinses het volgende:
mên..kben een mandarijntje vergeten mee te nemen
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:23 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
![]()
Ik wou dat ik m'n doppen ook zover scheel kon laten kijken. Leuk om aandacht te trekken op feestjes.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:06 schreef snopprinses het volgende:
BOE!
ye, cool mênquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:28 schreef W8ezel het volgende:
[..]
gefeliciteerden dat zonder jouw mandarijntje
![]()
ja ik snap wat je bedoelt...maar je hebt even het moment mogen meemakenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:42 schreef K-jozz het volgende:
Ik ben er wel weer op uitgekeken, op een gegeven moment gaan al die internet meisjes er allemaal hetzelfde uitzien![]()
goed idee, is ook minder vermoeiend.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:49 schreef K-jozz het volgende:
Vanaf nu breng ik gewoon wat meer tijd door op fok!
ja daar heb je een puntquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:59 schreef K-jozz het volgende:
Ja, nou ja, Fok! geeft nou eenmaal minder troep dan een ruk-site
Scheelt maar een half uurtjequote:Op dinsdag 15 november 2005 11:10 schreef snopprinses het volgende:
das lang :/
ik ben vandaag rond kwart voor 5 al klaar ^^
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:19 schreef snopprinses het volgende:
maar ik ben wel binnen 5min thuis
stomme ns :/quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Okay, daar doe ik iets langer over.
Ik hoop dat ik rond half 8 thuis ben.
Luiquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heey Roy
Ik heb net zo'n hele tijd uitgeslapen enzo, best een kutwerk
kvind er niks liefs aan..quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ns is lief!
Soms..
Maar ben ff douchen![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:59 schreef K-jozz het volgende:
Ja, nou ja, Fok! geeft nou eenmaal minder troep dan een ruk-site
is fok economie?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:45 schreef Imberr het volgende:Over 5 min. naar huis
Heb nu nog economie les op de computer.
Nouhoou!quote:
woensel westquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nouhoou!
Soms wel want dan kunnen we naar eindhoven gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |