abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 november 2005 @ 21:46:19 #1
133805 MYND
Choose your alter ego !!
pi_32270766
Iedere dag zo rond 11 a 12 uur krijg ik verschrikkelijke trek! Ik weet dat het niet goed is om laat te eten maar met een knorrende maag naar bed gaan is helemaal erg. Dan kom ik dus nooit in slaap en zit ik steeds aan lekkere dingen te denken.
Gisternacht weer! Dus heb ik maar een paar lekkere biefstukje gebraden en mezelf volgevreten voor het slapen gaan. Achteraf denk ik dan van waar ben je mee bezig??

Meer mensen die dit hebben?Die verschrikkelijke trek voor het slapengaan??
The future lies before you, like paths of pure white snow. Be careful how you tread it, for every step will show.
pi_32270935
Ja herken het wel, is ook logisch want het avondeten is alweer een paar uur geleden. Niet aan toegeven anders zal je echt moddervet worden, of ben je dat al

[ Bericht 1% gewijzigd door alwaysleft op 14-11-2005 22:03:37 ]
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
  maandag 14 november 2005 @ 21:52:37 #3
129313 eric_cartman
Vrijheid Blijheid
pi_32270954
Meld
The truth is rarely pure and never simple. - Oscar Wilde (1854 - 1900)
Tagged ? Kijk dan hier http://85.144.40.187/tagged/tagged.html
pi_32271000
ik krijg meteen honger

*naar de koelkast rent*
pi_32271161
Ja meestal is t de frituur dan... niet erg gezond...
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_32271245
Och op z'n tijd moet het kunnen
pi_32271261
mmmm giem denkt, heb ik nog ergens saucijzenbroodjes liggen... nee shit ben bij vriendin
pi_32271262

Ik heb in de 2e helft van de avond ook verschrikkelijke trek en als ik dan niet eet, dan word ik ontzettend chagerijnig en ik kan niet slapen.

maar in mijn geval kan het ook met de zwangerschap te maken hebben
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32271284
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef alwaysleft het volgende:
Ja heken het wel, is ook logisch want het avondeten is alweer een paar uur geleden. Niet aan toegeven anders zal je echt moddervet worden, of ben je dat al
Echt moddervet worden zit vooral in de genen... Als je niet buitensporig veel eet zal t bij sommige best mee vallen... Anderen zijn al dik zonder te eten..
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_32271342
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:03 schreef Market_Garden het volgende:

[..]

Echt moddervet worden zit vooral in de genen... Als je niet buitensporig veel eet zal t bij sommige best mee vallen... Anderen zijn al dik zonder te eten..
Is niet waar, heeft vaak te maken met te weinig beweging en te veel eten, natuurlijk heeft iemand er meer aanbouw voor maar dan pas je je stijl van leven er maar op aan.
pi_32271373
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:02 schreef Mirage het volgende:

Ik heb in de 2e helft van de avond ook verschrikkelijke trek en als ik dan niet eet, dan word ik ontzettend chagerijnig en ik kan niet slapen.

maar in mijn geval kan het ook met de zwangerschap te maken hebben
Augurken
pi_32271398
*honger-krijg-topic*
pi_32271417
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:03 schreef Market_Garden het volgende:

[..]

klopt, het kan ook zijn dat je lichaam het gewoon nodig heeft of aankan.
Ik at een paar jaar terug altijd 's avonds nog wat en ik was (te) dun voor mijn gevoel.

Het ligt deels natuurlijk ook aan de keuze van voedsel dat je maakt.

Mijn regel hier in huis is eigenlijk:
minimaal 2 fatsoenlijke broodmaaltijden ( bruin brood)
1 keer warm eten ( b.v. aardappels/groente/vlees)
fruit
en alles wat je daarnaast nog lust. Eet maar.

(gelukkig zijn de kinderen verzot op appels )
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32271419
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef eric_cartman het volgende:
Meld
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_32271431
Heb ik altijd, eet ook echt van alles voor het slapen maar kom geen kilo aan
Nothing to see here, carry on
pi_32271440
ik heb het ook, altijd rond 23:00, heb voor vanavond al super tijgernoten en bugles ingekocht en een paar blikken cola light (we denken aan de lijn )...

na 2 jaar dit gedaan te hebben ben ik echter wel 10!!! kg aangekomen en dat moet er weer af. Ach, morgen weer een nieuwe dag, die tijgernoten kan ik niet laten liggen

Mijn vrouw gaat na goede ervaringen van haar collega's nu aan weight watchers meedoen en dan mag ik van haar straks na 20:00 niks meer eten omdat ik anders haar in de verleiding breng
pi_32271475
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:08 schreef snoekiesnoek het volgende:
ik heb het ook, altijd rond 23:00, heb voor vanavond al super tijgernoten en bugles ingekocht en een paar blikken cola light (we denken aan de lijn )...
het mc donalds dieet..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 14 november 2005 @ 22:14:13 #18
133805 MYND
Choose your alter ego !!
pi_32271731
Haha leuk om te lezen dat ik niet de enige ben. Het gekke is ik kom ook geen kilo aan wat ik ook eet voor het slapengaan. Ik ben overigens niet dik ofzo gewoon normaal figuur, maar ik sport en werk daarnaast ook
The future lies before you, like paths of pure white snow. Be careful how you tread it, for every step will show.
pi_32271753
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef alwaysleft het volgende:
Ja herken het wel, is ook logisch want het avondeten is alweer een paar uur geleden. Niet aan toegeven anders zal je echt moddervet worden, of ben je dat al
Je kunt ook gezonde dingen eten. Ik wil ook nog wel eens een beschuit met kaas eten of zo, om net even dat gevoel te laten weg gaan.

Of een zure haring... alleen dan wordt de vriendin boos
pi_32271801
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:14 schreef MYND het volgende:
Haha leuk om te lezen dat ik niet de enige ben. Het gekke is ik kom ook geen kilo aan wat ik ook eet voor het slapengaan. Ik ben overigens niet dik ofzo gewoon normaal figuur, maar ik sport en werk daarnaast ook
Wacht maar tot je de 30 gepasseerd bent...
pi_32271950
Ja inderdaad ik heb ook tering scheurhonger 's avonds

En het enigste wat er te vreten is hier zijn zouteloze dropjes en koekjes
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_32272227
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:20 schreef kippiej het volgende:
Ja inderdaad ik heb ook tering scheurhonger 's avonds

En het enigste wat er te vreten is hier zijn zouteloze dropjes en koekjes
Das dus niet echt gezond, mijn broertje vreet ook elke avond een zak chips leeg in zijn eentje.. ook heel slecht
pi_32272283
Ik ga nu 2 tosti's maken
  maandag 14 november 2005 @ 22:33:49 #24
28059 rookie
is een groentje!
pi_32272502
Ik weet de oplossing: Stap net iets eerder je bedje in dan dat je normaal gesproken trek krijgt. Dan merk je er niets meer van en kun je 's ochtends gewoon gezond stevig ontbijten.
pi_32272511
heb net een broodje met lasagna verwerkt.. lekkerrr
Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')