Echt moddervet worden zit vooral in de genen... Als je niet buitensporig veel eet zal t bij sommige best mee vallen... Anderen zijn al dik zonder te eten..quote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef alwaysleft het volgende:
Ja heken het wel, is ook logisch want het avondeten is alweer een paar uur geleden. Niet aan toegeven anders zal je echt moddervet worden, of ben je dat al![]()
Is niet waar, heeft vaak te maken met te weinig beweging en te veel eten, natuurlijk heeft iemand er meer aanbouw voor maar dan pas je je stijl van leven er maar op aan.quote:Op maandag 14 november 2005 22:03 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Echt moddervet worden zit vooral in de genen... Als je niet buitensporig veel eet zal t bij sommige best mee vallen... Anderen zijn al dik zonder te eten..
Augurkenquote:Op maandag 14 november 2005 22:02 schreef Mirage het volgende:
![]()
Ik heb in de 2e helft van de avond ook verschrikkelijke trek en als ik dan niet eet, dan word ik ontzettend chagerijnig en ik kan niet slapen.
maar in mijn geval kan het ook met de zwangerschap te maken hebben
klopt, het kan ook zijn dat je lichaam het gewoon nodig heeft of aankan.quote:Op maandag 14 november 2005 22:03 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Echt moddervet worden zit vooral in de genen... Als je niet buitensporig veel eet zal t bij sommige best mee vallen... Anderen zijn al dik zonder te eten..
quote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef eric_cartman het volgende:
Meld
het mc donalds dieet..quote:Op maandag 14 november 2005 22:08 schreef snoekiesnoek het volgende:
ik heb het ook, altijd rond 23:00, heb voor vanavond al super tijgernoten en bugles ingekocht en een paar blikken cola light (we denken aan de lijn)...
Je kunt ook gezonde dingen eten. Ik wil ook nog wel eens een beschuit met kaas eten of zo, om net even dat gevoel te laten weg gaan.quote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef alwaysleft het volgende:
Ja herken het wel, is ook logisch want het avondeten is alweer een paar uur geleden. Niet aan toegeven anders zal je echt moddervet worden, of ben je dat al![]()
Wacht maar tot je de 30 gepasseerd bent...quote:Op maandag 14 november 2005 22:14 schreef MYND het volgende:
Haha leuk om te lezen dat ik niet de enige ben. Het gekke is ik kom ook geen kilo aan wat ik ook eet voor het slapengaan. Ik ben overigens niet dik ofzo gewoon normaal figuur, maar ik sport en werk daarnaast ook![]()
Das dus niet echt gezond, mijn broertje vreet ook elke avond een zak chips leeg in zijn eentje.. ook heel slechtquote:Op maandag 14 november 2005 22:20 schreef kippiej het volgende:
Ja inderdaad ik heb ook tering scheurhonger 's avonds
En het enigste wat er te vreten is hier zijn zouteloze dropjes en koekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |