Ook interesse om naar DL te verkassen?quote:Op maandag 14 november 2005 20:58 schreef erikkll het volgende:
tvp
quote:Op maandag 14 november 2005 20:58 schreef erikkll het volgende:
tvp
je weet maar nooit, ik woon dicht bij duitsland en als het daar misschien goedkoper is welquote:Op maandag 14 november 2005 21:06 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ook interesse om naar DL te verkassen?
Nee, ik zoek juist specifiek in DL een kamer. Om wettelijke redenen.quote:Op maandag 14 november 2005 21:19 schreef Mirel het volgende:
Als het net over de grens is, dan je veel beter een kamer in NL opzoeken. Lijkt me makkelijker..
Ja dat kan wel kloppen ja. Toen ik erdoorheen fietste, zag ik dat minimaal de helft van de nummerborden van de auto's op opritten Nederlands waren. Bij Zyfflich overigens ook.quote:Op maandag 14 november 2005 21:29 schreef btb het volgende:
Ik woon er :-), net in Kleve dan wel. Hoe ik eraan ben gekomen is eigenlijk min of meer toeval geweest. Ik ben daar bij een makelaar binnen gestapt en zodoende is het balletje gaan rollen. Veel betere tips om een kamer te zoeken kan ik je helaas niet geven. Misschien zou je nog in de lokale krantjes een kijkje kunnen nemen of als je avontuurlijk bent ingesteld bel je aan bij een paar mensen. Ik meen dat in Wyler zo'n 75% Nederlander is![]()
Owh in reactie op erikII, waar ik zit is het een stuk goedkoper dan in Nijmegen, een kamer dan wel. Ik betaal 500 euro voor 75 m^2 voor een appartement met daarbij een garage voor mijn auto een eigen kelder + waskelder en een tuinman/klusjesman welke 5 dagen in de week bezig is
Nou, ik ben wel 4e jaars, dus ik denk dat ze mij ook ver genoeg in dat circuit achtenquote:Op maandag 14 november 2005 21:38 schreef steve2003 het volgende:
mijn zus zit er momenteel, die heeft het via de universiteit geregeld... ze woont nu op een prima kamertje, een stuk beter dan in nederland... het is weliswaar een kamer speciaal voor buitenlandse studenten, maar daa rkom jij ook voor in aanmerking, zij mag er een jaar wonen en dan wordt ze geacht ver genoeg in het circuit te zitten om haar eigen kamer te kunnen regelen...
mijn zus ook, maar het duitse circuit is toch net weer iets anders als het nederlandse circuitquote:Op maandag 14 november 2005 21:39 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel 4e jaars, dus ik denk dat ze mij ook ver genoeg in dat circuit achten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |