abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 november 2005 @ 20:10:46 #76
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_32267766
Valt het mij nou alleen op dat de twee oudjes het meeste manipuleren en dus het meest gebrand zijn op dat geld??
Chantal omdat ze te lui is om te werken, vermoed ik zo, die wil in 1 klap binnen zijn om de rest van haar leven roddelend thuis op de bank te liggen......
Rob kan het gewoon niet verkroppen dat er een vrouw met de hoofdprijs vandoor zou kunnen gaan......egotrippertje 1e klas......met het geld en z'n bekendheid wil ie een vrouw aan de haak slaan, die hij niet kon krijgen in het BB-huis, of een bionisch been kopen
pi_32267793
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ah Willibrord Frequin waagt een tweede poging


Tanja: Ik zou het zo weer doen.
pi_32267817
Wat een eikel is die Rob toch zeg. Eerst met die kutgrap op het toilet (ik had een hartinfarct gekregen als ik Ingrid was geweest, ik zweer het) en dan die zelfingenomen opmerking over "Als ik 10 jaar jonger was..." Als je zo geweldig bent, hoeven die 10 jaar ook niet uit te maken, Rob. En ondanks alle keren dat je al op Chantal bent gedoken, hoeft zelfs zij je niet.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  maandag 14 november 2005 @ 20:12:59 #79
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_32267824
vind het zielig voor die wrat dat tie aan Rob vast zit....als ik wrat zou zijn had ik veel liever op Lieske gezeten
  maandag 14 november 2005 @ 20:13:49 #80
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_32267849
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:05 schreef 720x576i het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij heeft Gerard Joling haar laten transplanteren van een dooie neger, per ongeluk kroeshaar......
  Moderator maandag 14 november 2005 @ 20:18:53 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32268020
quote:
Op maandag 14 november 2005 19:36 schreef Falco het volgende:
Nathalie heeft gewoon meer besteld dan toen ze met zijn 13en waren. Wat is zij in- en inslecht!
Het meest trieste vond ik nog dat ze echt heel onaangenaam tegen Joost werd over die boodschappen. Eerst zelf de boel proberen te flessen, dan pissig worden op iemand die zegt dat ze niet zo'n toestand van een aanpassing van de lijst hoeft te maken, en daarna tegen Chantal gaan pochen over haar grootse heldhaftige fraude. Het zoveelste voorbeeld van haar nare karakter.

Ingrid, nadat ze zich kapot geschrokken was van het masker op de WC: "Stelletje teringwijven."
Chantal, onmiddelijk: "ík wist er niets van hoor!"
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 14 november 2005 @ 20:19:38 #82
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32268043


<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  † In Memoriam † maandag 14 november 2005 @ 20:19:50 #83
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_32268045
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:13 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Gerard Joling haar laten transplanteren van een dooie neger, per ongeluk kroeshaar......
Wat je ziet is dat randje schaamhaar wat je normaliter bij elke man onderaan een kapsel ziet zitten als ze een tijdje niet bij de kapper zijn geweest
pi_32268127
Dido toont weer geen karakter
Had ze eindelijk een legitieme reden om Rob een mes in z'n rug te steken......
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 14 november 2005 @ 20:24:06 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32268172
Was best een anti Rob uitzending weer. Rob gaat er al helemaal vanuit dat niemand, behalve mogelijk Ingrid, op hem zal stemmen. Dat soort uitspraken kan ik dus niet tegen. Hopelijk wordt hij woensdag weer keihard genomineerd door 1 of liever nog 2 personen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 14 november 2005 @ 20:25:55 #86
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32268240
En de trieste opmerking: "Ze vinden mij gewoon niet de leukste", van Dido was weer heel typerend. Dat kan ze overduidelijk niet goed hebben. En dan vervolgen met "Maar het maakt me allemaal niks uit" was het meest komische van deze aflevering.
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † maandag 14 november 2005 @ 20:26:29 #87
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_32268256
Waarom trappen ze die stinkchantal er eigenlijk niet uit?
Is dat omdat ze allemaal wel met haar over willen blijven omdat ze heel goed weten dat ze dan gewonnen hebben ?
  maandag 14 november 2005 @ 20:31:45 #88
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32268414
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
En de trieste opmerking: "Ze vinden mij gewoon niet de leukste", van Dido was weer heel typerend. Dat kan ze overduidelijk niet goed hebben. En dan vervolgen met "Maar het maakt me allemaal niks uit" was het meest komische van deze aflevering.
Volgens mij was ze even de donderdag van twee weken terug vergeten .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32278974
> Waarom trappen ze die stinkchantal er eigenlijk niet uit?

Omdat Chantal het spel niet eens zo verkeerd speelt. We zitten nu in een fase waarin de bewoners zich tegen elkaar aan het uitspelen zijn. Zij heeft er al die weken een beetje meningloos en onopvallend tussendoor gelopen. Er zijn spanningen in het huis nu en zij blijft voorlopig buiten schot omdat zij zich heel strategisch heeft opgesteld. Ook als ze straks eens genomineerd wordt onverhoopt met één stem ofzo en ze zou op de bank verschijnen, dan blijft ze er nog in als je het mij vraagt. Niet omdat zij nu zo'n aanwinst is voor het huis, maar meer omdat de andere bewoners al veel meer irritatie hebben opgeroepen!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:54:11 #90
521 ruby
Hell yeah!
pi_32280405
Nou, daar zit je op te wachten hoor dat Joling met z'n kattengejank op komt draven. Maar ja, blijkbaar is ie voor een leuk prijsje op te trommelen.

En Rob wordt alleen maar sneuer. Hij voelt het gewoon dat de vrouwen 'm willen......als ie 10 jaar jonger zou zijn. Yeah right, triest figuur.
En die smerige etterbult op z'n rug vindt ie blijkbaar ook heel opwindend. Zelfingenomen hangzak.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:17:24 #91
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32282496
Tanja zei ooit tegen hem :"Sukkel"
R@# antwoordde: "Op je hoofd een pukkel"
Er bestaat een hogere Macht, die hém een pukkel bezorgde! Jammer dat het op zijn rug is, ik had hem liever op zijn neus gezien. Had hij een reden om op zijn neus te kijken. EIKEL!
Ik zou, als ik een van de anderen was, ook niet meer in dat bubbelbad hoeven, waar hij ook in heeft gezeten. Brr!
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_32282753
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:17 schreef mamapan het volgende:
Tanja zei ooit tegen hem :"Sukkel"
R@# antwoordde: "Op je hoofd een pukkel"
Er bestaat een hogere Macht, die hém een pukkel bezorgde! Jammer dat het op zijn rug is, ik had hem liever op zijn neus gezien. Had hij een reden om op zijn neus te kijken. EIKEL!
Ik zou, als ik een van de anderen was, ook niet meer in dat bubbelbad hoeven, waar hij ook in heeft gezeten. Brr!


Ik ook voor geen goud in bad met R*b hoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')