Ik in mei dit jaar en wil graag terugquote:Op maandag 14 november 2005 17:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn deze zomer naar Rome geweest
Niet mijn favorietquote:Op maandag 14 november 2005 17:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Eten weer op![]()
Wat is Lassange toch lekker![]()
Ik ben nog nooit in Rome geweestquote:Op maandag 14 november 2005 17:55 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik in mei dit jaar en wil graag terug
Moet je eens doen, echt mooiquote:Op maandag 14 november 2005 17:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Rome geweest
Is bestquote:Op maandag 14 november 2005 17:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
K heb 102 x 30 minuut mixxen afgelopen jaar gemaakt
Dus als je is wat wilt horen
Ik hou zelf overal wel rekening meequote:Op maandag 14 november 2005 17:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Ey, het maakt niet uit als je eens een fout maakt hoor. :p
Ben al lang blij met het weerbericht.Vond het alleen opvallend dat er zoveel mist was vandaag, wat nergens echt gemeld was... (vanmorgen bij RTL4 ontbijt nieuws was alleen mist in Utrecht gemeld... Ik kon hier nog geen 50 meter zien.
).
Ze hebben bij de weerberichten op tv nooit over 6 uur 's morgensquote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik hou zelf overal wel rekening meemaar mist kun je eigelijk niet heel pssies voorspellen, vooral niet wanneer het echt oplost, ook ligt het aan de wind, hier stond vandaag opvallend weinig wind, lang geen kracht 6, kortom dit wijst erop dat de storing trager ons kant op komt.. maar goed, RTL 4 is ook niet altijd super hoor
Je hebt juist niks gedaanquote:Op maandag 14 november 2005 18:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ohoh. Wat heb ik verkeerd gedaan?
Je hebt die foto NIET gestuurd dat is het hem nou juistquote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom moet ik dan bij je komen?
Ow vandaar. Ik heb het niet kunnen vinden. Was tot 3 onlinequote:Op maandag 14 november 2005 18:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je hebt die foto NIET gestuurd dat is het hem nou juist
denk dat meer de financien het pobleem zijnquote:Op maandag 14 november 2005 18:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Het is wel leuk ja
.
Maarja, wilt SGJ het wel
Dat is bij mij wel in orde hoorquote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef AmyLee het volgende:
[..]
denk dat meer de financien het pobleem zijn
Heb je er nog meer dan?quote:
Wij gingen in mei, april/mei is denk ik de mooiste tijd, toen was het zo'n grraadje of 25 met wind erbij soms kouder, juni etc. is het toch snel te warm.quote:Op maandag 14 november 2005 18:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is bij mij wel in orde hoor.
Maarja, nu niet met de kou
Ik ga denk ik in mei 2006 naar romequote:Op maandag 14 november 2005 18:10 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Wij gingen in mei, april/mei is denk ik de mooiste tijd, toen was het zo'n grraadje of 25 met wind erbij soms kouder, juni etc. is het toch snel te warm.
Doenquote:Op maandag 14 november 2005 18:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga denk ik in mei 2006 naar rome
Die 2e had ik nog niet gehoordquote:Op maandag 14 november 2005 18:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek 2, hierzo
Spreek deze mooie tekst in
je ging toch met sgj?quote:Op maandag 14 november 2005 18:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ga je dan mee. Ik ga namelijk niet alleen
That sucksquote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow vandaar. Ik heb het niet kunnen vinden. Was tot 3 online
Als je met z'n drieen wil, dan vind ik het super.quote:Op maandag 14 november 2005 18:15 schreef AmyLee het volgende:
[..]
je ging toch met sgj?we kunnen ook met zn 3en fungeer ik wel als gids
Ik vind het primaquote:Op maandag 14 november 2005 18:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als je met z'n drieen wil, dan vind ik het super.
Mooi. Wanneer komt het uit?quote:Op maandag 14 november 2005 18:18 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik vind het primanog meer is ook goed
Maar je weet wel wat ik bedoel he?quote:Op maandag 14 november 2005 18:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sorry, heb echt alles opgezocht
quote:
Heb ik en nog ff tijd om te sparen en dan is het mooi weeren dan heb ik vakantiequote:Op maandag 14 november 2005 18:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga denk ik in mei 2006 naar rome
Jaja, ik weet het zeker jaquote:Op maandag 14 november 2005 18:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Maar je weet wel wat ik bedoel he?
Whehehe die sjieke slippen mixen geweldig![]()
Ik kan er ook een topic over openen maarja ik heb dat verslag nu al ingeleverdquote:Op maandag 14 november 2005 18:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het zeker ja. Donkere kamer, met allemaal rekken en bovenin een klein raampje.
Ik wil het plaatje toch weer eens zien. Het plaatje was echt alles zeggend.quote:Op maandag 14 november 2005 18:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik kan er ook een topic over openen maarja ik heb dat verslag nu al ingeleverd
Modje krabbel je nu terug?quote:Op maandag 14 november 2005 18:20 schreef AmyLee het volgende:
[..]
[..]
Heb ik en nog ff tijd om te sparen en dan is het mooi weeren dan heb ik vakantie
Zullen we er een topic over openen?quote:Op maandag 14 november 2005 18:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil het plaatje toch weer eens zien. Het plaatje was echt alles zeggend.
Is goed. Ik wacht op je echte bevestiging.quote:Op maandag 14 november 2005 18:20 schreef AmyLee het volgende:
[..]
[..]
Heb ik en nog ff tijd om te sparen en dan is het mooi weeren dan heb ik vakantie
Hou op met dat gespamquote:Op maandag 14 november 2005 18:30 schreef Maikuuul het volgende:
Check dat filmpje
Een vriend van me
Die brommer gaat harder dan 100
Ok vraag jij het aan sgj of dattie meewil?quote:Op maandag 14 november 2005 18:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is goed. Ik wacht op je echte bevestiging.
Doe jij het even?quote:
Doe maarquote:Op maandag 14 november 2005 18:29 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zullen we er een topic over openen?
quote:Op maandag 14 november 2005 18:24 schreef Maikuuul het volgende:
Check hierzo gek, een filmpje van een vriend van me
Een vriend van me
Vrees dat hij niet kanquote:Op maandag 14 november 2005 18:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe jij het even?
[..]
Doe maar
quote:Ja en dan maar afwachten dat ik vrij kan krijgen![]()
Als ik daar ben heb ik toch lleen maar oog voor al dat moois daar (en nee ik bedoel geen personen, die zijn lelijk niet mijn type daar)quote:Op maandag 14 november 2005 18:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En jij wilt vast niet met mij alleen?
Nou, dan maakt het toch niet uit of we met z'n tweeen gaan?quote:Op maandag 14 november 2005 18:40 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Als ik daar ben heb ik toch lleen maar oog voor al dat moois daar (en nee ik bedoel geen personen, die zijn lelijk niet mijn type daar)![]()
Op zich niet maar hoe meer zielen hoe meer vreugd hequote:Op maandag 14 november 2005 18:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou, dan maakt het toch niet uit of we met z'n tweeen gaan?
Maar gek, als dat filmpje met geluid wasquote:
Jajaquote:Op maandag 14 november 2005 18:42 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Op zich niet maar hoe meer zielen hoe meer vreugd he![]()
Alsof ik heb gekekenquote:Op maandag 14 november 2005 18:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar gek, als dat filmpje met geluid wasdat voelde je me hendig in mijn buik
Veel belangstelling alquote:Op maandag 14 november 2005 18:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom maar op met jullie mailtjes
Tuurlijkquote:Op maandag 14 november 2005 18:55 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ook goedmaar als sgj mee kan mag dta altijd, deal?
General Chat toch?quote:Op maandag 14 november 2005 19:00 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Modjeee waar kan ik het beste dat topic openenen?
quote:Op maandag 14 november 2005 19:03 schreef Messenga het volgende:
Hoi
Klaar met eten.
Heb ff taalfouten van mn zusjes boekverslag verbeterd
Wat een baggerspel dusquote:Op maandag 14 november 2005 19:05 schreef _moder8or_ het volgende:
ff RD3 testen
quote:Op maandag 14 november 2005 19:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
maikuuuul die vriend kan die scooter niet eens omhoog houden
Wa?quote:Op maandag 14 november 2005 19:00 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Modjeee waar kan ik het beste dat topic openenen?
Ik doe alleen de taalfoutenquote:Op maandag 14 november 2005 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn broertje loopt me ook altijd aan de kop te zeuren of ik wil helpen met zijn verslagen![]()
Als ik help komt het erop neer dat hij erbij zit en commentaar geeft en ik het verslag maak
helpen doe ik dus ook nie meer![]()
Hey Talena![]()
quote:
ik drink die pruttel toch niequote:Op maandag 14 november 2005 19:18 schreef Talena het volgende:
Hè bammer!
'Haal mixdrankjes uit supermarkt'
Heet jij moder8or?quote:
Dat is ook niet de bedoeling om een lange wheelie te maken, als je gewoon gas geeft bij die brommer komt het wiel automatisch omhoogquote:Op maandag 14 november 2005 19:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
maikuuuul die vriend van je kan die scooter niet eens omhoog houden
Is het nu ineens 120?quote:Op maandag 14 november 2005 19:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling om een lange wheelie te maken, als je gewoon gas geeft bij die brommer komt het wiel automatisch omhoog
Ik reed er ook op he, en gas volle gas. Hoppa dat voorwiel de lucht inik schrok best wel whehe
maar dat knalt toch heerlijk zo met 120
Iets mjaquote:
Ik ookquote:Op maandag 14 november 2005 19:34 schreef snopprinses het volgende:
bleh verveel me
Ik ook hoor, dus je bent niet alleenquote:Op maandag 14 november 2005 19:34 schreef snopprinses het volgende:
bleh verveel me
Neej, die meter waar we hadden gemeten ging niet harder dan 100, dus die gaf een error hij gaat 120 ofzoquote:Op maandag 14 november 2005 19:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Is het nu ineens 120?net was het nog 100
ik zeg nooit meer wat tegen jouquote:Op maandag 14 november 2005 19:45 schreef Messenga het volgende:
LOL!
Roy -> [www.supersounddrive-in.nl] zegt:
omg dat introtje al:
Roy -> [www.supersounddrive-in.nl] zegt:
stom ding hij zei ook omg
Mah weet niet ja/nee ach you knowquote:
Yup. Via MSN dan anders, dan gaan we het hier hebben waar jij nu zin in hebtquote:Op maandag 14 november 2005 19:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah weet niet ja/nee ach you know
quote:Op maandag 14 november 2005 19:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik zeg nooit meer wat tegen jou![]()
Mod bedoelde jij dit plaatje nee toch?
http://www.ac-nancy-metz.fr/enseign/anglais/Henry/protect.jpg
quote:Op maandag 14 november 2005 19:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
_Moder8or_ bedoelde jij dit plaatje nee toch?
Zo ongeveer, maar dan heel anders (donkerder)quote:Op maandag 14 november 2005 19:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mod bedoelde jij dit plaatje nee toch?
Hmmmm...quote:Op maandag 14 november 2005 20:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zo ongeveer, maar dan heel anders (donkerder)
lalalalaaaquote:Op maandag 14 november 2005 20:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tralalalalala.
Whehe gaat het bij jou ook zo langzaam?quote:Op maandag 14 november 2005 20:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
lalalalaaa![]()
* Heeft grote kop thee en heeft al 4 regels van zijn verslag getypt binnen 1.5 uur![]()
Nu heb ik er 9 regels staanquote:Op maandag 14 november 2005 20:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Whehe gaat het bij jou ook zo langzaam?
hoezo zorgen?quote:Op maandag 14 november 2005 20:26 schreef _moder8or_ het volgende:
saaw
Speedy en ik maakte al zorgen
quote:Op maandag 14 november 2005 20:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja Imberr, du môs os auch ff mit helpe.quote:
Haiquote:
Dao hub ich gene zin in. ofzo.quote:Op maandag 14 november 2005 20:33 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja Imberr, du môs os auch ff mit helpe.![]()
boos? was ik boos?quote:Op maandag 14 november 2005 20:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zo, ik hoop echt dat je blij bent en niet meer boos bent
jaa goedquote:Op maandag 14 november 2005 20:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hai![]()
hoezo lief als meisjes blozen
!
Alles goed![]()
Maar daar kon jij toch niks aan doen.quote:Op maandag 14 november 2005 20:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Omdat je avatar eventjes offline was![]()
Tuurlijk niet, maar ik kon er wel eventjes wat van zeggen, toch?quote:Op maandag 14 november 2005 20:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
Maar daar kon jij toch niks aan doen.![]()
Koffie en koekjesquote:Op maandag 14 november 2005 20:38 schreef saaw het volgende:
[..]
jaa goed
school geweest en werk
net thuis en gegeten
nu half bruce almighty aan t kijken met n grote bak koffien een zak koekjes
zo lekker vroeg naar bed
Gelukkig maarquote:Op maandag 14 november 2005 20:38 schreef saaw het volgende:
[..]
jaa goed
school geweest en werk
net thuis en gegeten
nu half bruce almighty aan t kijken met n grote bak koffien een zak koekjes
zo lekker vroeg naar bed
Die hebben dus echt geen levenquote:Op maandag 14 november 2005 20:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ro0oYtjuh en en nog iemand hadden mijn mix becijferd.
Waaraan?quote:
zorg?quote:Op maandag 14 november 2005 20:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gelukkig maardat is weer een zorg minder
![]()
Was het gezellig?
![]()
net thuis, heb je gemist
koekkie's
![]()
![]()
Vroeg naar bed? Hoe laat is voor jou vroeg?
Gezelschap nodig in bed?quote:Op maandag 14 november 2005 20:43 schreef saaw het volgende:
[..]
zorg?ik overleef me wel in de grote stad hoor
ja het was gezellig
en vroeg is rond 12, maar ga over een uurtje ofzo mn bed in en film kijken/muziek luisteren/boek lezen ofzo
Aha okequote:Op maandag 14 november 2005 20:43 schreef saaw het volgende:
[..]
zorg?ik overleef me wel in de grote stad hoor
ja het was gezellig
en vroeg is rond 12, maar ga over een uurtje ofzo mn bed in en film kijken/muziek luisteren/boek lezen ofzo
dvd'tje kijken, doe ik bijna elke dag voordat ik ga slapenquote:
Denkje echt dat ik je even kom opzoekenquote:Op maandag 14 november 2005 20:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dvd'tje kijken, doe ik bijna elke dag voordat ik ga slapen![]()
ik heb nog wel een paar goede films![]()
Ik wil nog wel 3 uurtjes wachten. Filmpje meegeven en dan kun je vannacht om 3 uur thuis kijkenquote:Op maandag 14 november 2005 20:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Denkje echt dat ik je even kom opzoeken
Leuke film.quote:Op maandag 14 november 2005 20:43 schreef Eix het volgende:
Imberr, was jij niet naar de bios geweest? Hoe was de film?![]()
Wat wil je doen...quote:Op maandag 14 november 2005 20:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Verveel me.....
quote:Op maandag 14 november 2005 20:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik wil nog wel 3 uurtjes wachten. Filmpje meegeven en dan kun je vannacht om 3 uur thuis kijken![]()
Met weinig mensen in de bios zitten is leukquote:Op maandag 14 november 2005 20:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Leuke film.Zaten met 6 mensen in de bios.
Een vriendin en ik, en dan nog 4 mensen die we niet kenden. Was echt melig. Als t ff stil was, was ook alles stil.
Doodse stilte dus in de hele zaal + film.
Ja. Hadden iig wel goeie plekken ookal waren we best laat.quote:Op maandag 14 november 2005 21:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met weinig mensen in de bios zitten is leuk![]()
Geen idquote:
Hmm, chatten op MSN doen we al ! Kom nou eens een keer langs. Kunnen we de speakers even testen en de buren gek maken.quote:
orgiequote:Op maandag 14 november 2005 20:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Leuke film.Zaten met 6 mensen in de bios.
Een vriendin en ik, en dan nog 4 mensen die we niet kenden. Was echt melig. Als t ff stil was, was ook alles stil.
Doodse stilte dus in de hele zaal + film.
Kloptquote:Op maandag 14 november 2005 21:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Freiss, goedenavond
Ook al een tijd niet meer gezien zeg
freiss!!quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 21:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
freiss!!![]()
Een orgie met 2 jochies van een jaar of 12 en 2 oudere mensen van rond de 50 heb ik eig niet echt veel zin in hoor.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 21:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hmm, chatten op MSN doen we al ! Kom nou eens een keer langs. Kunnen we de speakers even testen en de buren gek maken.
Nu alquote:Op maandag 14 november 2005 21:09 schreef freiss het volgende:
[..]
herejezus is down oid, heb ff opnieuw geupload
Ah, ik herken je nu weerquote:Op maandag 14 november 2005 21:09 schreef freiss het volgende:
[..]
herejezus is down oid, heb ff opnieuw geupload
teringlijers daar, eerst was het goed en gratis, nu valt hij vaak weg en moet je ervoor gaan betalenquote:
Iddquote:
tuurlijkquote:Op maandag 14 november 2005 21:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je nog een lekkere Hertog-Jannetje voor mij.
Messenga
Dankje, hij was erg lekkerquote:Op maandag 14 november 2005 21:14 schreef freiss het volgende:
[..]
tuurlijk* freiss geeft HJ Had gisteren ook Corsendonk bier op
![]()
![]()
Zeer lekker,
![]()
Die 6 regeltjesquote:Op maandag 14 november 2005 21:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb mijn verslag eindelijk af![]()
Zo, jij zuipt snelquote:
Ik deed 2 uur over de eerste 6 regelsquote:Op maandag 14 november 2005 21:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die 6 regeltjes![]()
Ik ben ff printen, tot over 10 minuten ofzo
Mah iemand van dit forumquote:
quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 21:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik deed 2 uur over de eerste 6 regelsDaarna ging het iets sneller
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 21:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik weet wie, ik weet wie
Maar ik vertel het niet
quote:Op maandag 14 november 2005 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
De gebruikers hebben in totaal 116721 berichten geplaatst
We hebben 277 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Dribbel_
---
---
Waarvoor is ie gebanned btw?
[..]
Ik weet wie, ik weet wie
Maar ik vertel het niet
Een reflektie verslag over de eerste periode (september - november)quote:
Mail hem naar willemsjeffrey1984[at]gmail[dot]comquote:Op maandag 14 november 2005 21:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een reflektie verslag over de eerste periode (september - november)
Hoe functioneer ik binnen de groep, wat moet ik verbeteren enz.![]()
Morgen heb ik een afsluitings gesprek met mijn tutor![]()
Zou kunnen maar neequote:
quote:
quote:Dat was al een maand ONZ, omgezet in een maand op het hele forum, doorklonen nu, wordt een lange ban.
Mailen hoeft niet, kloon ben je voorgoed kwijt.
quote:
Durf ik nietquote:
Zeg ik wil ook wel uit PUB gaan hoorquote:
Blijf hierquote:Op maandag 14 november 2005 21:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeg ik wil ook wel uit PUB gaan hoor
Ze weten daar alles hoor...quote:Op maandag 14 november 2005 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij beweert geen kloon te hebben, plus heeft amper gepost in de uren vor de ban?
quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik zeg ook niets..
[..]
Ik weet wie, ik weet wie
Maar ik vertel het niet
Doe maar nietquote:Op maandag 14 november 2005 21:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeg ik wil ook wel uit PUB gaan hoor
Okequote:
Ben je luiquote:
Ik probeer erachter te komenquote:Op maandag 14 november 2005 21:34 schreef Imberr het volgende:
Wat is met Speedy? Heb t ff gemistNee, ik ga niet teruglezen. Heb ik geen zin in.
Speedy is verliefd op iemandquote:Op maandag 14 november 2005 21:34 schreef Imberr het volgende:
Wat is met Speedy? Heb t ff gemistNee, ik ga niet teruglezen. Heb ik geen zin in.
Ik mis iemandquote:Op maandag 14 november 2005 21:34 schreef Imberr het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2005 21:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Speedy is verliefd op iemand. Maar wij (Speedy/_moder8or_) gaan er niets over mededelen
Mag je wel liegen?quote:
Ok, Brechtje en jij zijn het niet, dus saaw of snopprinses ofzo, of zijn er tegenwoordig nog meerquote:
ik ben niet verliefd op jouquote:Op maandag 14 november 2005 21:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Misschien, wie weet. Maarja..
Het is volgens mij iemand BUITEN P&Tquote:Op maandag 14 november 2005 21:38 schreef freiss het volgende:
[..]
Ok, Brechtje en jij zijn het niet, dus saaw of snopprinses ofzo, of zijn er tegenwoordig nog meer
quote:Op maandag 14 november 2005 21:38 schreef freiss het volgende:
[..]
Ok, Brechtje en jij zijn het niet, dus saaw of snopprinses ofzo, of zijn er tegenwoordig nog meer
En hij is best wel weer leukquote:Op maandag 14 november 2005 21:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Imber![]()
![]()
Duh meddenga, maar jij bent gelijk lui
Modoke dan
![]()
Ik heb vandaag nog niet eens een mailtje gestuurtquote:Op maandag 14 november 2005 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Speedy, kap eens met me liefdesmailtjes te sturen, ik ben
1/ hetero
2/ verloofd
De D is tegewoordig fries voor de S ?quote:Op maandag 14 november 2005 21:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Imber![]()
![]()
Duh meddenga, maar jij bent gelijk lui
Modoke dan
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 21:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet eens een mailtje gestuurt
Mag je wel liegen?
Toch leuk enzo!quote:Op maandag 14 november 2005 21:41 schreef freiss het volgende:
Er zijn hier trouwens wel veel crewleden
Hier is het gewoon gezelligquote:Op maandag 14 november 2005 21:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Toch leuk enzo!Ik hou van PUB ook al ben ik te oud
True true. En ik ga je zienquote:Op maandag 14 november 2005 21:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier is het gewoon gezellig
quote:Op maandag 14 november 2005 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ik mn heksenbezem in je aars schuiven?
quote:Op maandag 14 november 2005 21:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
De D is tegewoordig fries voor de S ?
Weet ik niet......quote:
Nodoh!quote:Op maandag 14 november 2005 21:41 schreef freiss het volgende:
Er zijn hier trouwens wel veel crewleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |