abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32262626
Zo dan maar?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32262632
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:10 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Ik ben ook geen Rob fan, maar bij mij heeft hij vorige week toch wel een hoop goed gemaakt. Hoe je het ook wendt of keert, uiteindelijk heeft hij toch gewonnen van Menno, zowel op BB front als op het sportieve vlak. Ik had diepe bewondering voor zijn doorzettingsvermogen tijdens die 50000 Euro opdracht in de live uitzending. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat dat voor veel mensen op dit forum toch ook wel een beetje een goedmakertje was...blijkbaar is het leuker om de pik op iemand te hebben....Ook prima trouwens, uiteindelijk moet er toch altijd iemand het pispaaltje zijn. Duurt alleen wel erg lang met Rob. (zijn pispaaltje is blijkbaar wat langer, misschien ter compensatie voor het gemis van zijn been... )
Bij mij niets goed gemaakt. En gewonnen van Menno, hij had er allang niet meer in horen zitten en was er een week eerder al door het publiek uitgestemd. En t gaat er ook niet om om een pispaaltje te hebben, dan valt er genoeg te kiezen. K heb gewoon vreselijk de schurft aan dit soort mensen: die arrogantie, dat gecommandeer, het gemanipuleer, dat weinige zelfinzicht, en dat vreselijk lege gelul, hoop lullen weinig zeggen.
---- gaat winnen
pi_32262633
hehe....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  maandag 14 november 2005 @ 17:19:36 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32262642
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Zo dan maar?

My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 14 november 2005 @ 17:19:45 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32262646
Jeetje zeg, ze zijn écht schor... Dat moet gewoon pijn doen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 14 november 2005 @ 17:20:04 #6
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_32262652
Pff.. heb vanacht te lang gekeken.. zodat ik net uur terug pas streams aan had

gelukkig nog maar 3/4 uur toch ?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_32262657
ik begin dido trouwens steeds leuker te vinden........ ik vind haar wel grappig
  maandag 14 november 2005 @ 17:20:37 #8
58921 Day
You can fly!
pi_32262663
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:19 schreef Utwodublin het volgende:

[..]

Bij mij niets goed gemaakt. En gewonnen van Menno, hij had er allang niet meer in horen zitten en was er een week eerder al door het publiek uitgestemd. En t gaat er ook niet om om een pispaaltje te hebben, dan valt er genoeg te kiezen. K heb gewoon vreselijk de schurft aan dit soort mensen: die arrogantie, dat gecommandeer, het gemanipuleer, dat weinige zelfinzicht, en dat vreselijk lege gelul, hoop lullen weinig zeggen.
AMEN!!!!!!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_32262684
quote:
En gewonnen van Menno, hij had er allang niet meer in horen zitten en was er een week eerder al door het publiek uitgestemd.
Als je zo redeneert had Roel deze aflevering moeten gaan. Dat Rob weg zou moeten was gebaseerd op een eindstand zonder tussenstanden (op zich in mijn ogen de allereerlijkste manier van stemmen, maar goed...) Als bij die uitzending ook tussenstanden waren geweest dan betwijfel ik of Rob had moeten vertrekken...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32262693
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:04 schreef Kleintje het volgende:
Ben er weer... even vraagje... is er nog wat boeiends gebeurd?
mwoaah....nauwelijks...

BTW: teringtyfuskriebel...wat heb jij een lekkere kont zeg...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  maandag 14 november 2005 @ 17:22:44 #11
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32262705
Als een Boeing
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32262710
quote:

[..]

Vanaf de eerste week had ik hem geschoten.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_32262723
Dit nummer is zalig als je schor bent
  maandag 14 november 2005 @ 17:24:22 #14
58921 Day
You can fly!
pi_32262742
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:14 schreef Karinnn het volgende:
roel ligt alweer (of nogsteeds) te slapen he...
die heeft echt weinig gedaan deze opdracht
mochtenze hem halen dan volgende week maar helemaal geen bier voor hem hahha

niet dat ie zo goed zingt ofsow maar vind dat ie wel iets meer had kunnen doen!
Roel's houding tijdens de weekopdrachten begint me sowieso de keel uit te hangen.
Altijd maar die smoes dat de opdrachten niet de halen zijn (bij de meeste), want als deze heer en meester het niet kan, dan is het gewoon niet haalbaar .
Ben benieuwd welke smoes hij gaat gebruiken voor het zo weinig meedoen aan deze opdracht.
En straks wel zeiken als meneer vindt dat er te weinig bier voor hem besteld is, want ja, het is natuurlijk wel stoer, bier zuipen de hele dag.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_32262751
Nog 20 minuten
pi_32262763
Dido "heel mooi, heel mooi"
Ja, het nummer...niet zoals jullie het doen
pi_32262766
wie was die man net even in beeld? in dat trappenhuis
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32262776
Joost's stem gaat erop vooruit als hij schor is.
pi_32262778
neeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjj ze mogen veelmaar dido en joost owhhhhh........angels zo vals dat word wel heel erg *laat het heel snel afgelopen zijn *
  maandag 14 november 2005 @ 17:25:40 #20
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32262783
Teeeering wat was dat vals!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator maandag 14 november 2005 @ 17:25:45 #21
18653 crew  D.
pi_32262786
ik heb de hele dag gewerkt, dus was benieuwd hoe het nu zou klinken

klinken degene die nu niet zingen ook zo rot?
pi_32262795
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je zo redeneert had Roel deze aflevering moeten gaan. Dat Rob weg zou moeten was gebaseerd op een eindstand zonder tussenstanden (op zich in mijn ogen de allereerlijkste manier van stemmen, maar goed...) Als bij die uitzending ook tussenstanden waren geweest dan betwijfel ik of Rob had moeten vertrekken...
Die tussenstanden slaat nergens op, daarna gaat het er niet meer om wie het publiek het minst leuk vindt, maar voor wie het meest gebeld wordt. En das m.i. zo willekeurig als wat.
---- gaat winnen
pi_32262801
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:25 schreef milagro het volgende:
wie was die man net even in beeld? in dat trappenhuis
Bij dit soort karaokegedoe hebben ze altijd tenenkrommend slechte clips (als er een clipje bij zit).
  maandag 14 november 2005 @ 17:26:10 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32262805
And through it AAAAAAAAAAAAAAAAAAauuuuuuu
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32262807
heeft Ing eigenlijk wel geslapen vannacht?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')