Bij mij niets goed gemaakt. En gewonnen van Menno, hij had er allang niet meer in horen zitten en was er een week eerder al door het publiek uitgestemd. En t gaat er ook niet om om een pispaaltje te hebben, dan valt er genoeg te kiezen. K heb gewoon vreselijk de schurft aan dit soort mensen: die arrogantie, dat gecommandeer, het gemanipuleer, dat weinige zelfinzicht, en dat vreselijk lege gelul, hoop lullen weinig zeggen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Rob fan, maar bij mij heeft hij vorige week toch wel een hoop goed gemaakt. Hoe je het ook wendt of keert, uiteindelijk heeft hij toch gewonnen van Menno, zowel op BB front als op het sportieve vlak. Ik had diepe bewondering voor zijn doorzettingsvermogen tijdens die 50000 Euro opdracht in de live uitzending. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat dat voor veel mensen op dit forum toch ook wel een beetje een goedmakertje was...blijkbaar is het leuker om de pik op iemand te hebben....Ook prima trouwens, uiteindelijk moet er toch altijd iemand het pispaaltje zijn. Duurt alleen wel erg lang met Rob. (zijn pispaaltje is blijkbaar wat langer, misschien ter compensatie voor het gemis van zijn been...)
AMEN!!!!!!quote:Op maandag 14 november 2005 17:19 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Bij mij niets goed gemaakt. En gewonnen van Menno, hij had er allang niet meer in horen zitten en was er een week eerder al door het publiek uitgestemd. En t gaat er ook niet om om een pispaaltje te hebben, dan valt er genoeg te kiezen. K heb gewoon vreselijk de schurft aan dit soort mensen: die arrogantie, dat gecommandeer, het gemanipuleer, dat weinige zelfinzicht, en dat vreselijk lege gelul, hoop lullen weinig zeggen.
Als je zo redeneert had Roel deze aflevering moeten gaan. Dat Rob weg zou moeten was gebaseerd op een eindstand zonder tussenstanden (op zich in mijn ogen de allereerlijkste manier van stemmen, maar goed...) Als bij die uitzending ook tussenstanden waren geweest dan betwijfel ik of Rob had moeten vertrekken...quote:Op maandag 14 november 2005 17:19 schreef Utwodublin het volgende:
En gewonnen van Menno, hij had er allang niet meer in horen zitten en was er een week eerder al door het publiek uitgestemd.
mwoaah....nauwelijks...quote:Op maandag 14 november 2005 17:04 schreef Kleintje het volgende:
Ben er weer... even vraagje... is er nog wat boeiends gebeurd?
quote:Op maandag 14 november 2005 17:19 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Bij mij niets goed gemaakt. En gewonnen van Menno, hij had er allang niet meer in horen zitten en was er een week eerder al door het publiek uitgestemd. En t gaat er ook niet om om een pispaaltje te hebben, dan valt er genoeg te kiezen. K heb gewoon vreselijk de schurft aan dit soort mensen: die arrogantie, dat gecommandeer, het gemanipuleer, dat weinige zelfinzicht, en dat vreselijk lege gelul, hoop lullen weinig zeggen.
Roel's houding tijdens de weekopdrachten begint me sowieso de keel uit te hangen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:14 schreef Karinnn het volgende:
roel ligt alweer (of nogsteeds) te slapen he...
die heeft echt weinig gedaan deze opdracht
mochtenze hem halen dan volgende week maar helemaal geen bier voor hem hahha
niet dat ie zo goed zingt ofsow maar vind dat ie wel iets meer had kunnen doen!
Die tussenstanden slaat nergens op, daarna gaat het er niet meer om wie het publiek het minst leuk vindt, maar voor wie het meest gebeld wordt. En das m.i. zo willekeurig als wat.quote:Op maandag 14 november 2005 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je zo redeneert had Roel deze aflevering moeten gaan. Dat Rob weg zou moeten was gebaseerd op een eindstand zonder tussenstanden (op zich in mijn ogen de allereerlijkste manier van stemmen, maar goed...) Als bij die uitzending ook tussenstanden waren geweest dan betwijfel ik of Rob had moeten vertrekken...
Bij dit soort karaokegedoe hebben ze altijd tenenkrommend slechte clips (als er een clipje bij zit).quote:Op maandag 14 november 2005 17:25 schreef milagro het volgende:
wie was die man net even in beeld? in dat trappenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |