quote:
Op woensdag 16 november 2005 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:[..]
Vergeet maar dat al die mensen teveel uitgeven! En niet zuinig kunnen leven.
Er is ook nog zoiets als levensonderhoud, en er zijn al velen die niet meer een normaal leven kunnen hebben met al die intens hoge kosten die ons opgedrongen worden door dit kabinet, die hier dus mee akkoord gaat!
Aanpassen aan wat? Geen geld is geen geld, lijkt me heel simpel.
Op is op en dat handjevol dat zo nodig moet lenen voor een nieuwe auto, ik denk niet dat dit de issue is hier.
Ik zeg toch ook dat de kosten voor normaal levenonderhoud gestegen zijn de laatste jaren?
![]()
Je zult mij nooit horen beweren dat het alleen maar komt doordat mensen geen maat kunnen houden. Lees mijn reactie nog eens door zou ik zeggen.
Dat betekent echter niet dat iedereen alleen daardoor in de problemen komt. Mensen passen zich niet aan en lenen dingen om de domste redenen. Gastjes van 18 die bijvoorbeeld geld lenen om een auto te kopen... tja. Of, zoals hierboven al staat, geld lenen om op vakantie te kunnen. Hoe onverantwoordelijk ben je dan?! Geloof me, die mensen bestaan echt. Ze maken het zichzelf onmogelijk terwijl ze best rond zouden kunnen komen als ze niet op een te grote voet zouden leven.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava