Kleintje .... het moet me van het hart....uiteraard had ik reeds meerdere keren zitten gluren in je fotoboek, maar op de een of andere onverklaarbare reden was het mij voordien gelukt om over de "billen"foto heen te kijken
![]()
.....en wat voor een billen
![]()
....werkelijk waar grandioos
![]()
...de welvingen op exact de goede plekken...heerlijk
![]()
helaas voor mij
![]()
kwam vanavond na mijn 3de gluursessie juist mijn vriendin in haar vandaag aangeschafte setje lingerie onverhoopt achter mij staan met overduidelijke bedoelingen
![]()
......ze zag je foto......keek naar de verlekkerde smerige grijns op mijn gezicht en weg was haar humeur
![]()
...geen sex voor Jappie vanavond
![]()
...evenals geen eten overigens ...en vooral dat laatste was voor mij toch wel de druppel
![]()
..........het was Gert's opmerking die mij nieuwsgierig maakte naar die bewuste foto met alle gevolgen vandien en derhalve kan hij het vanavond dus shaken........
Gert --2
Dan komen we tot APK.....jongen jongen jongen wat heb ik met je te doen gehad toen ik het hele topic had doorgelezen
![]()
....ze hebben je werkelijk geen seconde met rust gelaten het vuur lag je na aan de schenen
![]()
....en alhoewel jij je enorm lang *groot* hebt gehouden en in een enorme innerlijke tweestrijd moet hebben gestaan kwam daar op een bepaald moment toch een eind aan......ik kan me inmens goed voorstellen hoe dat er vanmiddag bij jou moet hebben uitgezien in je hartje...wel zeggen/niet zeggen...wat zijn de gevolgen...etcetera etcetera...op een gegeven moment heb je dan toch de knoop doorgehakt en hebt besloten dat de waarheid gezegd diende te worden
![]()
...dat het geen enkele zin had om je te verschuilen achter een wirwar van leugens of ontkenningen....bovendien...zo moet je gedacht hebben.......moeten wij ons dan in een hoekje laten drukken omdat de aasgieren het op ons gemunt hebben ??
![]()
Gelukkig besloot je het goede te doen en toen je dat eenmaal voor jezelf besloten had was de volgende stap niet zo moeilijk meer....op de vraag zijn er hier dan 020ers riep je uit volle borst JAPPIE
![]()
.....en zo hoort het ook...
![]()
...daar zijn vrienden voor
![]()
.......op elk moment dat je ze denkt nodig te hebben kun je ze met een gerust hart naar voren schuiven....
APK...ik ben trots op je
![]()
...vanavond heb jij eigenlijk veel meer punten verdiend, maar helaas zit ik ook met handen en voeten gebonden aan de spelregels van de servivalgame en dus blijft het slechts bij deze
2 ++
Ow...ennuh btw.........
versabommie krijgt gewoon 2-- punten omdat ik het een stomme lul vindt
Scanman: 55
Isabeau: 51
Snaptnix: 43
Flugeltje: 41
M-en-A : 39
Sanne: 38
Day: 37
Pinball: 37
Teamlead: 37