na 00.00 weer... heb vandaag al gestemd....quote:Op maandag 14 november 2005 19:45 schreef doka het volgende:
Overigens, het gaat al een tijdje behoorlijk off-topic hierzo. Gaat er nog iemand stemmen?
12 uur ben ik de eerste hoop ik, ik sta te trappelen om een paar mensen figuurlijk eens ff een stomp tussen de ogen te geven!quote:Op maandag 14 november 2005 19:45 schreef doka het volgende:
Overigens, het gaat al een tijdje behoorlijk off-topic hierzo. Gaat er nog iemand stemmen?
Ja tis wel een toffe meidquote:Op maandag 14 november 2005 19:45 schreef ChantalC het volgende:
[serieus] Anouk is wel een leuke haagse [/serieus]
Pas op he? Collegaatje van me is ook helemaal Utreg fen... Zit elluke thuiswedstrijd op de tribune in de Galgenwaard...quote:Op maandag 14 november 2005 19:46 schreef versabommie het volgende:
12 uur ben ik de eerste hoop ik, ik sta te trappelen om een paar mensen figuurlijk eens ff een stomp tussen de ogen te geven!![]()
Jezus zeg, jij bent echt de off topic koningin. Als je ergens in een topic vastzit kom je er niet meer uit voor het op slot zit.quote:
ga een keer meequote:Op maandag 14 november 2005 19:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Pas op he? Collegaatje van me is ook helemaal Utreg fen... Zit elluke thuiswedstrijd op de tribune in de Galgenwaard...
Je kan er ook doorheen scrollenquote:Op maandag 14 november 2005 19:48 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus zeg, jij bent echt de off topic koningin. Als je ergens in een topic vastzit kom je er niet meer uit voor het op slot zit.
Denk je echt dat mensen die dit spel willen volgen al dit geleuter willen lezen?![]()
Nee dank je... Ben niet zo'n voetbal fan...quote:
Je zou op zijn minst minimaal 1 newbie per stemronde een steuntje in de rug kunnen geven, laten blijken dat ze misschien wel op de goede forumweg zitten. Je hebt met een aantal dienstjaren ook bepaalde verplichtingen en die ontduik jij structureel. Komop wees een volwassen vent en doe ook eens wat je behoort te doen!quote:Op maandag 14 november 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb misschien 'oneerlijke' voorkeuren voor mensen die ik al jaren 'ken' en die altijd al leuk posten.
Maar als het toch allemaal niet zo serieus is, moet je dat ook niet zo serieus nemen natuurlijk. En je er al helemaal niet druk om gaan maken.
odaniels ( het supportershome cq zalencentrum in de vorm van een gigantische engelse pub en discotheek ( 2e zaal)) is reden genoeg om erheen te gaanquote:Op maandag 14 november 2005 19:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee dank je... Ben niet zo'n voetbal fan...
mwha dan ga ik liever shoppen in de stad en dan bij King Arthurs wat drinken...quote:Op maandag 14 november 2005 19:55 schreef versabommie het volgende:
odaniels ( het supportershome cq zalencentrum in de vorm van een gigantische engelse pub en discotheek ( 2e zaal)) is reden genoeg om erheen te gaan![]()
Waar gaan we savond dan door het lint? Stairway to heaven? Broers?quote:Op maandag 14 november 2005 19:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
mwha dan ga ik liever shoppen in de stad en dan bij King Arthurs wat drinken...![]()
Watch your words pretty boyquote:Op maandag 14 november 2005 19:25 schreef Maurisico het volgende:
[..]
.. die Scanman... altijd het laatste woord... je zou bijna denken dat het een vrouw was...
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 19:24 schreef doka het volgende:
[..]
In principe wel, maar ik ben ook wel een beetje bang voor cuall![]()
Hey Kwall! Als ik je nou eens goede adviezen geef..krijg ik dan de hele week zeker minpunten he...messentrekster!quote:Op maandag 14 november 2005 20:11 schreef cuall het volgende:
[..]
je hebt de kans tot 00.00 uur
![]()
...........anders tellen ze gewoon niet![]()
hehe, ik dacht ik zal speciaal voor jou en Lovebear maar weer een discussie opstarten..quote:
Ik ookquote:Op maandag 14 november 2005 19:24 schreef doka het volgende:
[..]
In principe wel, maar ik ben ook wel een beetje bang voor cuall![]()
Zeg maar wat je wil hoor vind leuk discussies.quote:Op maandag 14 november 2005 20:15 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hehe, ik dacht ik zal speciaal voor jou en Lovebear maar weer een discussie opstarten..![]()
Ik kom niet zo vaak in Utreg hoor... Ik werk er vlakbij en soms ga ik even met een vriendin van me (die een winkeltje heeft in de Zadelstraat) even wat eten... That's all...quote:Op maandag 14 november 2005 19:58 schreef versabommie het volgende:
Waar gaan we savond dan door het lint? Stairway to heaven? Broers?
quote:Op maandag 14 november 2005 20:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wie niet?
Gewoon doen wat ze zegt, je kan haar later altijd nog goed gemotiveerde minpunten geven
Isa, ik heb heel geen stemmen nodig om lief tegen jou te doen. Al geef je me de hele week minpunten dan nog blijf je mijn kompas in dit doolhof der verlangen, mijn noorderster in deze donkere molshoop van emoties.quote:Op maandag 14 november 2005 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga stemmen trouwens. Allemaal lief doen
Voel jij je ook zo vereerd?quote:Op maandag 14 november 2005 20:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wil hoor vind leuk discussies.
* popcorn erbij pakt
Als t erg leuk word doe ik mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |