Dat moeten we hebben heh Lovebear.. een man met pitquote:Op maandag 14 november 2005 19:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je kan wel lekkere discussie voeren![]()
Zeker af en toe wat tegen gas is leukquote:Op maandag 14 november 2005 19:08 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Dat moeten we hebben heh Lovebear.. een man met pit![]()
Ik heb een heel groot probleem met mensen die met niemand problemen hebbenquote:Op maandag 14 november 2005 19:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
DAMN... das dan weer lastig aan getypte tekst... was niets cynisch aan bedoeld... heb hier met niemand problemen!
Dat houdt ons scherp.. en dat hebben mannen over het algemeen weer graag.. mooi geregeld dusquote:Op maandag 14 november 2005 19:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeker af en toe wat tegen gas is leuk![]()
Hahaha... heb eigenlijk ook maar met weinig personen helemaal geen problemenquote:Op maandag 14 november 2005 19:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb een heel groot probleem met mensen die met niemand problemen hebben
Allemans vriend![]()
De onbesproken fifty-fifty dealquote:Op maandag 14 november 2005 19:11 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Dat houdt ons scherp.. en dat hebben mannen over het algemeen weer graag.. mooi geregeld dus![]()
Pfff.. hele opluchting. Anders had ik vannacht slecht geslapen, dat is zekerquote:Op maandag 14 november 2005 19:02 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hihihi, Scanman beste vriend, ook van jou kan ik het hebben![]()
Dat klinkt beterquote:Op maandag 14 november 2005 19:12 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hahaha... heb eigenlijk ook maar met weinig personen helemaal geen problemen![]()
zijn er nog meer koppeltjes op het forum? dan weet ik wie ik moet beledigen en wie nietquote:Op maandag 14 november 2005 16:30 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Yo Versa, jij staat er niet goed op bij de familie jansen, eerst minpunten van Yolande en nu van Henk...![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef Kleintje het volgende:
Ik snap de tactiek van Scanman wel een beetje.
Een newbie die ik nog nooit buiten het BB forum heb gezien... en waar ik hier op het BB forum niets mee heb, die krijgt van mij niet snel punten. Je moet echt een aanwinst voor het algehele forum zijn en ook na BB nog iets in te brengen hebben wil je snel punten krijgen van mij.
En dan ben ik nog niet eens van de BB1 periode....
PC eend relax man... stop al die negatieve energie nou maar in het verwarmen van je nest...de winter komt eraan... straks sta je met je vliezen weer op het ijs te bibberen...kan ik je weer opvangen en wormen voeren...quote:Op maandag 14 november 2005 19:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb een heel groot probleem met mensen die met niemand problemen hebben
Allemans vriend![]()
Liegbeest. Jij slaapt nooit 's nachts!quote:Op maandag 14 november 2005 19:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pfff.. hele opluchting. Anders had ik vannacht slecht geslapen, dat is zeker
Ik zit hier met een hele oldbie clan, maar ze zijn zo onbetrouwbaar als de pestquote:Op maandag 14 november 2005 19:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
zijn er nog meer koppeltjes op het forum? dan weet ik wie ik moet beledigen en wie niet![]()
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 14 november 2005 19:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat klinkt beter
Je zit toch niet te slijmen he![]()
Juist, alles doe er alles aan om het forum leuk te houden.. zou zo in de Bb-redactie kunnen..quote:Op maandag 14 november 2005 19:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je kan wel lekkere discussie voeren![]()
Doka, mogelijk heb je het in hetvorige topic gemistquote:Op maandag 14 november 2005 18:44 schreef doka het volgende:
[..]
He! Pas op! Wie aan de anus van PC Eend komt die komt aan mij!![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 19:15 schreef Maurisico het volgende:
[..]
PC eend relax man... stop al die negatieve energie nou maar in het verwarmen van je nest...de winter komt eraan... straks sta je met je vliezen weer op het ijs te bibberen...kan ik je weer opvangen en wormen voeren...![]()
Dealquote:Op maandag 14 november 2005 19:15 schreef Maurisico het volgende:
[..]
PC eend relax man... stop al die negatieve energie nou maar in het verwarmen van je nest...de winter komt eraan... straks sta je met je vliezen weer op het ijs te bibberen...kan ik je weer opvangen en wormenpunten voeren...![]()
Maar... maar... ik had Jappie en PC Eend ++ punten beloofd, en dan moet ik me toch aan mijn woord houden? Toch? Dus vandaar.quote:Op maandag 14 november 2005 19:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Doka, mogelijk heb je het in hetvorige topic gemist, maar wil je jou ++ stemmen nog even motiveren
![]()
En de minstemmen ook.quote:Op maandag 14 november 2005 19:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Doka, mogelijk heb je het in hetvorige topic gemist, maar wil je jou ++ stemmen nog even motiveren
![]()
Heyquote:Op maandag 14 november 2005 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Hallo mensen daar ben ik weer![]()
Nog steeds in het spel maar na mijn nederlaag van afgelopen donderdag ga ik dus niet meer zelf stemmen, maar er mag wel op me gestemd worden, zo kunnen mijn tegenstanders en fans het onderling uitvechten of ik een plek in de finale verdien!
Als jij kunt bewijzen dat ik een kloon ben mag je die -- punten omzetten in ++ puntenquote:Op maandag 14 november 2005 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
En de minstemmen ook.![]()
Bewijs wil ik zien.![]()
Jij hebt geloof ik ook wat gemistquote:Op maandag 14 november 2005 19:18 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
In principe wel, maar ik ben ook wel een beetje bang voor cuallquote:Op maandag 14 november 2005 19:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is geloof ik ook van fuck the Roels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |