Dat gevoel had ik dus ook. Het was best een leuk om het over dit onderwerp te hebben. Hoewel het dus eigenlijk niet aan de orde was, aangezien het een eenmalige blur wasquote:Op maandag 14 november 2005 18:38 schreef Gert het volgende:
Ik vond het ook wel een leuke discussie eigenlijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Alleen: wat minder dat een stel zeurmutsen mij daarop meteen meent te moeten afrekenen. ik vind het vervelend dat enkele zeer gewaardeerde mede-users zich er blijkbaar aan gestoord hebben.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal jouw nog een keer 6!!!!! punten geven ouwequote:Op maandag 14 november 2005 18:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Cloaca faceom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pak van m'n hartquote:Op maandag 14 november 2005 18:49 schreef Kleintje het volgende:
jaja eendje... je weet je aardig te redden.
Maar je hebt geluk, ik mag vandaag niet meer stemmen en ik heb al 3 mensen op mijn lijstje staan voor minnetjes...
Iemand moet de minnetjes krijgen schat... Dit keer was jij dat.quote:Op maandag 14 november 2005 18:38 schreef Gert het volgende:
[..]
"Je ergens druk om maken" is een relatief begrip, binnen de context van het forum.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan een post doen waar schuimbekkende woede vanaf straalt, om vervolgens kalm en neuriënd een lopje koffie te gaan zetten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond het ook wel een leuke discussie eigenlijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Alleen: wat minder dat een stel zeurmutsen mij daarop meteen meent te moeten afrekenen. ik vind het vervelend dat enkele zeer gewaardeerde mede-users zich er blijkbaar aan gestoord hebben.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan vind ik mezelf paraquote:Op maandag 14 november 2005 18:49 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Als PC eend PC eend is... ben jij Alfred JoDoka Kwak...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 14 november 2005 18:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan vind ik mezelf paraom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Over para gesproken... willen jullie nou eens ophouden met mij te achtervolgenquote:Op maandag 14 november 2005 18:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan vind ik mezelf paraom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op maandag 14 november 2005 18:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat vind je van jezelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik begrijp de hint.quote:Op maandag 14 november 2005 18:40 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Dat is dan een geheel eigen interpretatie van de spelregels... maar van jou kan ik het hebben Kleintje....
Lieve schat ben geen kloonquote:Op maandag 14 november 2005 18:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wil jij nog even je motivatie 'verbeteren' ze zitten weer te zeikenquote:Op maandag 14 november 2005 18:56 schreef doka het volgende:
[..]
Over para gesproken... willen jullie nou eens ophouden met mij te achtervolgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vertel dat maar aan AKP. Je hoeft maar een scheet te laten en volgens hem ben je een kloonquote:
Daarom had ik dat ook weer doorgestreept.quote:Op maandag 14 november 2005 18:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje is helemaal geen zeurmuts....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 18:59 schreef doka het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan AKP. Je hoeft maar een scheet te laten en volgens hem ben je een kloonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze kunnen me de bout hachelenquote:Op maandag 14 november 2005 18:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil jij nog even je motivatie 'verbeteren' ze zitten weer te zeikenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mocht dat zo zijn, dan geef ik je wel opnieuw punten met een echte motivatie. Ik doe alles voor mijn kleine broertjequote:Anders kost het me nog meer puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je blijft toch wel een grappig lief eendjequote:Op maandag 14 november 2005 18:59 schreef PC eend het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihihi, Scanman beste vriend, ook van jou kan ik het hebbenquote:
Waar blijven die punten dan?quote:Op maandag 14 november 2005 19:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
je blijft toch wel een grappig lief eendjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een cynisme hierquote:Op maandag 14 november 2005 19:02 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hihihi, Scanman beste vriend, ook van jou kan ik het hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag voorlopig nog niet stemmenquote:Op maandag 14 november 2005 19:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar blijven die punten dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thats the spiritquote:Op maandag 14 november 2005 19:01 schreef doka het volgende:
[..]
Ze kunnen me de bout hachelen
[..]
Mocht dat zo zijn, dan geef ik je wel opnieuw punten met een echte motivatie. Ik doe alles voor mijn kleine broertjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
DAMN... das dan weer lastig aan getypte tekst... was niets cynisch aan bedoeld... heb hier met niemand problemen!quote:Op maandag 14 november 2005 19:04 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Wat een cynisme hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kan wel lekkere discussie voerenquote:Op maandag 14 november 2005 19:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
DAMN... das dan weer lastig aan getypte tekst... was niets cynisch aan bedoeld... heb hier met niemand problemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop