LOL.. nee hoor. Maar APK vond het wel een leuke discussie zo leek mij. Ik maak me er verder niet druk om eigenlijk. Jij helaas wel blijkbaar. Zo ja, sorry dan. Die opmerking leek me geen kwaad te kunnenquote:Op maandag 14 november 2005 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En gewoon nog even doorgaan hè.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Denk je aan mij op een positieve manier? kus kus kus kus kusquote:Op maandag 14 november 2005 18:26 schreef Jappie het volgende:
Maakt verder niet uit...ik moet nog stemmen dus het komt allemaal goed...eerlijk waar
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik probeer elke tactiek uitquote:Op maandag 14 november 2005 18:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet je posts niet gaan ondertekenen...totaal niet origineel...dat doet Tong al jaren...evenals Verbal...en zo kan ik er nog wel een aantal noemen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kunnen we je beter tactiekeendje noemenquote:Op maandag 14 november 2005 18:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik probeer elke tactiek uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh Maurisicoquote:Op maandag 14 november 2005 18:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Wat zeg jenou.. je geeft het op... een vrijwillige exit? als koploper? Ik moet het nageven, je hebt wel klasse Scanman, hhaha..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik begrijp je manier van punten geven, maar ik ga zo totaal niet te werk... ik kijk gewoon naar discussies op dit topic en het SC... geef dan heel impulsief punten aan "jong en oud"...
"Je ergens druk om maken" is een relatief begrip, binnen de context van het forum.quote:Op maandag 14 november 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. nee hoor. Maar APK vond het wel een leuke discussie zo leek mij. Ik maak me er verder niet druk om eigenlijk. Jij helaas wel blijkbaar. Zo ja, sorry dan. Die opmerking leek me geen kwaad te kunnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In ons geval ging het om 1 foto (om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) , maar de discussie op zich is wel leuk.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef Kleintje het volgende:
Ik snap de tactiek van Scanman wel een beetje.
Een newbie die ik nog nooit buiten het BB forum heb gezien... en waar ik hier op het BB forum niets mee heb, die krijgt van mij niet snel punten. Je moet echt een aanwinst voor het algehele forum zijn en ook na BB nog iets in te brengen hebben wil je snel punten krijgen van mij.
En dan ben ik nog niet eens van de BB1 periode....
quote:Op maandag 14 november 2005 18:39 schreef PC eend het volgende:
Jij speelt valsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met zo een fotoboek kan ik het ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is dan een geheel eigen interpretatie van de spelregels... maar van jou kan ik het hebben Kleintje....quote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef Kleintje het volgende:
Ik snap de tactiek van Scanman wel een beetje.
Een newbie die ik nog nooit buiten het BB forum heb gezien... en waar ik hier op het BB forum niets mee heb, die krijgt van mij niet snel punten. Je moet echt een aanwinst voor het algehele forum zijn en ook na BB nog iets in te brengen hebben wil je snel punten krijgen van mij.
En dan ben ik nog niet eens van de BB1 periode....
Alleen dat geslijm krijg ik maar niet onder de kniequote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kunnen we je beter tactiekeendje noemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel lief hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*mompelt*quote:Op maandag 14 november 2005 18:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij speelt valsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met zo een fotoboek kan ik het ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slijmen staat niet, je moet gewoon zo blijven zoals je nu bent je doet t goedquote:Op maandag 14 november 2005 18:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen dat geslijm krijg ik maar niet onder de knieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
He! Pas op! Wie aan de anus van PC Eend komt die komt aan mij!quote:Op maandag 14 november 2005 18:39 schreef Coos het volgende:
PcEend -- wegens overloperij en aandacht trekken met rare berichten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er is nog hoopquote:Op maandag 14 november 2005 18:44 schreef doka het volgende:
[..]
He! Pas op! Wie aan de anus van PC Eend komt die komt aan mij!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij begrijpt mijn tactiek nietquote:Op maandag 14 november 2005 18:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*mompelt*
foto's ouder, ik later hier bij servival aangemeld, ik heb je er niet op gewezen om daar te kijken... tssss
*noteert alvast 2 minpunten*
Heb je zo'n blotebillen gezicht dan?quote:Op maandag 14 november 2005 18:44 schreef doka het volgende:
[..]
He! Pas op! Wie aan de anus van PC Eend komt die komt aan mij!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cloaca facequote:Op maandag 14 november 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je zo'n blotebillen gezicht dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als PC eend PC eend is... ben jij Alfred JoDoka Kwak...quote:Op maandag 14 november 2005 18:44 schreef doka het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop