quote:Op maandag 14 november 2005 17:26 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ja lang verhaal wat eigenlijk helemaal nergens over ging.
quote:Op maandag 14 november 2005 18:14 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig was de rest van het topic een intellectuele verademing.
Ik weiger discussie in te ruilen voor zoensmilies, dan maar daarop afgerekend worden.![]()
Daarom stem ik ook niet op Scanman.. zoooo'n newbie... ga ik mijn tijd niet aan voldoen...quote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef demins het volgende:
[..]
Nou dan kan ik punten van Scanman wel vergeten![]()
Nee, als je zo reageert zo als jij nu doet, dan neem je het net even te serieus denk ikquote:Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ach dat is snobisme van de bovenste plank en een verkrampte ons kent ons houding....als je iemand leuk vindt kijk je toch niet naar zijn aantal dienstjaren hier...dan neem je het wel heel serieus allemaal...![]()
Ik zeg niet dat ik op je ga stemmen, anders zijn het stemafspraken.... Maareh je maakt een kans...quote:Op maandag 14 november 2005 18:16 schreef Maurisico het volgende:
Demins en ChantalC... ik zet jullie in de ++-wachtrij... jullie komen aan de beurt.![]()
Dat vind ik nou heel sportief van jequote:Op maandag 14 november 2005 18:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Daarom stem ik ook niet op Scanman.. zoooo'n newbie... ga ik mijn tijd niet aan voldoen........ wees niet bang nieuwste newbies. Er zijn oldbies die nog wel naar jullie omkijken. Demins en ChantalC... ik zet jullie in de ++-wachtrij... jullie komen aan de beurt.
![]()
Ja, ik geloof dat ik beter mijn mond had kunnen houden. Damnquote:Op maandag 14 november 2005 18:17 schreef demins het volgende:
Serveren jullie Scanman nog even af? Fijn! Tot straks...![]()
hey hoest trouwens met je pc Restart hij nog steeds vaakquote:Op maandag 14 november 2005 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ik beter mijn mond had kunnen houden. Damn
Wat zeg jenou.. je geeft het op... een vrijwillige exit? als koploper? Ik moet het nageven, je hebt wel klasse Scanman, hhaha..quote:Op maandag 14 november 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, als je zo reageert zo als jij nu doet, dan neem je het net even te serieus denk ik
Ik ken hier mensen al 5 jaar. Ik zeg alleen maar dat ik die eerder punten zou geven dan mensen die ik net een maand ofzo ken. Als je dat niet kunt begrijpen, dan geef ik het opEn verder inderdaad: wat maakt het uit
Hey kanjer.. dank je wel heh.. zie net je stemmen van vandaagquote:Op maandag 14 november 2005 18:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Daarom stem ik ook niet op Scanman.. zoooo'n newbie... ga ik mijn tijd niet aan voldoen........ wees niet bang nieuwste newbies. Er zijn oldbies die nog wel naar jullie omkijken. Demins en ChantalC... ik zet jullie in de ++-wachtrij... jullie komen aan de beurt.
![]()
Het verschil in foto is ook goed te zien aan de foto van gert en die van Zeeuws jongetje daar vlak onder. De foto van ZJ was exact zoals het op de streams te zien was.quote:Op maandag 14 november 2005 18:11 schreef APK het volgende:
[..]
Bedankt voor de link.
Interessante discussie over ethiek in de fotografie.![]()
Hey wbquote:Op maandag 14 november 2005 18:22 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hey kanjer.. dank je wel heh.. zie net je stemmen van vandaag![]()
Ha Tamrah, graag gedaan, had ze al eerder beloofd, maar na al die lovende kritieken verdiende je ze natuurlijk dubbel en dwars.quote:Op maandag 14 november 2005 18:22 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hey kanjer.. dank je wel heh.. zie net je stemmen van vandaag![]()
Ik heb misschien 'oneerlijke' voorkeuren voor mensen die ik al jaren 'ken' en die altijd al leuk posten.quote:Op maandag 14 november 2005 18:21 schreef Maurisico het volgende:
Ik begrijp je manier van punten geven, maar ik ga zo totaal niet te werk... ik kijk gewoon naar discussies op dit topic en het SC... geef dan heel impulsief punten aan "jong en oud"...
En gewoon nog even doorgaan hè.quote:Op maandag 14 november 2005 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verschil in foto is ook goed te zien aan de foto van gert en die van Zeeuws jongetje daar vlak onder. De foto van ZJ was exact zoals het op de streams te zien was.
Ik zal heel behulpzaam je even een heel kort lijstje gevenquote:Op maandag 14 november 2005 18:11 schreef demins het volgende:
[..]
Kan ik even een link krijgen naar die lijst van 'jaren lange leuke forummers'? Dat maakt het stemmen weer een stuk eenvoudiger!
De laatste twee dagen is het goedgegaan. Maar vandaag heb ik gewerkt en gisteren ben ik ook een tijdje weg geweest. Dat kan er mee te maken hebben. Ik kijk het nog wel even aan.quote:Op maandag 14 november 2005 18:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
hey hoest trouwens met je pc Restart hij nog steeds vaak
Eens kijken of ik mijn kansen voor morgen kan vergrotenquote:Op maandag 14 november 2005 18:24 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ha Tamrah, graag gedaan, had ze al eerder beloofd, maar na al die lovende kritieken verdiende je ze natuurlijk dubbel en dwars.
Hey Jappiequote:Op maandag 14 november 2005 18:26 schreef Jappie het volgende:
Je kunt ook niet 1 daggie rustig gaan werken zonder dat je van alle kanten bedreigingen om je oren krijgt he? Walgelijk vindt ik dat...ronduit walgelijk!
Maakt verder niet uit...ik moet nog stemmen dus het komt allemaal goed...eerlijk waar
![]()
Welkom in het spelquote:Op maandag 14 november 2005 18:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Misschien kan ieder niet jarenlange Fokker beter zijn punten aan mede-niet-jarenlange users geven, dan heeft stemmen tenmisnte voor die groep nog een beetje nut.
Hoi lieve Jappiequote:Op maandag 14 november 2005 18:26 schreef Jappie het volgende:
Je kunt ook niet 1 daggie rustig gaan werken zonder dat je van alle kanten bedreigingen om je oren krijgt he? Walgelijk vindt ik dat...ronduit walgelijk!
Maakt verder niet uit...ik moet nog stemmen dus het komt allemaal goed...eerlijk waar
![]()
Je moet je posts niet gaan ondertekenen...totaal niet origineel...dat doet Tong al jaren...evenals Verbal...en zo kan ik er nog wel een aantal noemen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal heel behulpzaam je even een heel kort lijstje geven![]()
PC eend.
ik neem het niet serieus......jij als vaste volger zou toch moeten weten dat ik vaak -letterlijk en figuurlijk- post met een knipoog....quote:Op maandag 14 november 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb misschien 'oneerlijke' voorkeuren voor mensen die ik al jaren 'ken' en die altijd al leuk posten.
Maar als het toch allemaal niet zo serieus is, moet je dat ook niet zo serieus nemen natuurlijk. En je er al helemaal niet druk om gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |