Bij die van jou vertrouw ik erop dat die door de kewlkeuring heenkomt...bij die andere heb ik nog zo mijn twijfelsquote:Op maandag 14 november 2005 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die een gefundeerde motivatie ten grondslag legt bij het minpunten gevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
misschien heeft je buurvrouw links wel een hele oude foto geplaatstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga vanaf nu met hele andere ogen naar mijn oude buurvrouw kijken...quote:Op maandag 14 november 2005 21:24 schreef Tamrah het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was vroeger een lekker wijffie heh?quote:Op maandag 14 november 2005 21:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ga vanaf nu met hele andere ogen naar mijn oude buurvrouw kijken...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik denk dat kwall idd op jouw hand zal zijn in deze, ik heb eerder deze week vriendelijk gedaan tegen haar dus ze heeft reden genoeg om me een oor aan te naaienquote:Op maandag 14 november 2005 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij die van jou vertrouw ik erop dat die door de kewlkeuring heenkomt...bij die andere heb ik nog zo mijn twijfelsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik las vanmiddag dat jij je keuze al gemaakt had,...dus ik dacht..kom...ik waag een gokje...ik wordt er toch niet voor gestraftquote:Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat kwall idd op jouw hand zal zijn in deze, ik heb eerder deze week vriendelijk gedaan tegen haar dus ze heeft reden genoeg om me een oor aan te naaienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou ik ben er eerlijk gezegd nog niet helemaal uit, ben jij een authentieke neus en apk een import ?quote:Op maandag 14 november 2005 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag dat jij je keuze al gemaakt had,...dus ik dacht..kom...ik waag een gokje...ik wordt er toch niet voor gestraftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee!quote:Op maandag 14 november 2005 21:12 schreef Jappie het volgende:
b]Gert --2[/b]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb het verdomme nog voor die kloothommel op zitten nemen ook.quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou ik ben er eerlijk gezegd nog niet helemaal uit, ben jij een authentieke neus en apk een import ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:12 schreef Jappie het volgende:
Kleintje .... het moet me van het hart....uiteraard had ik reeds meerdere keren zitten gluren in je fotoboek, maar op de een of andere onverklaarbare reden was het mij voordien gelukt om over de "billen"foto heen te kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies......en wat voor een billenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.....werkelijk waar grandioosJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....de welvingen op exact de goede plekken...heerlijkJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.helaas voor mijJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kwam vanavond na mijn 3de gluursessie juist mijn vriendin in haar vandaag aangeschafte setje lingerie onverhoopt achter mij staan met overduidelijke bedoelingenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.......ze zag je foto......keek naar de verlekkerde smerige grijns op mijn gezicht en weg was haar humeurJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....geen sex voor Jappie vanavondJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....evenals geen eten overigens ...en vooral dat laatste was voor mij toch wel de druppelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies...........het was Gert's opmerking die mij nieuwsgierig maakte naar die bewuste foto met alle gevolgen vandien en derhalve kan hij het vanavond dus shaken........Gert --2Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan komen we tot APK.....jongen jongen jongen wat heb ik met je te doen gehad toen ik het hele topic had doorgelezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.....ze hebben je werkelijk geen seconde met rust gelaten het vuur lag je na aan de schenenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.....en alhoewel jij je enorm lang *groot* hebt gehouden en in een enorme innerlijke tweestrijd moet hebben gestaan kwam daar op een bepaald moment toch een eind aan......ik kan me inmens goed voorstellen hoe dat er vanmiddag bij jou moet hebben uitgezien in je hartje...wel zeggen/niet zeggen...wat zijn de gevolgen...etcetera etcetera...op een gegeven moment heb je dan toch de knoop doorgehakt en hebt besloten dat de waarheid gezegd diende te wordenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....dat het geen enkele zin had om je te verschuilen achter een wirwar van leugens of ontkenningen....bovendien...zo moet je gedacht hebben.......moeten wij ons dan in een hoekje laten drukken omdat de aasgieren het op ons gemunt hebben ??Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gelukkig besloot je het goede te doen en toen je dat eenmaal voor jezelf besloten had was de volgende stap niet zo moeilijk meer....op de vraag zijn er hier dan 020ers riep je uit volle borst JAPPIEJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies......en zo hoort het ook...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....daar zijn vrienden voorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies........op elk moment dat je ze denkt nodig te hebben kun je ze met een gerust hart naar voren schuiven....APK...ik ben trots op jeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....vanavond heb jij eigenlijk veel meer punten verdiend, maar helaas zit ik ook met handen en voeten gebonden aan de spelregels van de servivalgame en dus blijft het slechts bij deze 2 ++Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow...ennuh btw.........versabommie krijgt gewoon 2-- punten omdat ik het een stomme lul vindtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die had ik dus ook nog niet gezienquote:Op maandag 14 november 2005 21:12 schreef Jappie het volgende:
Kleintje .... het moet me van het hart....uiteraard had ik reeds meerdere keren zitten gluren in je fotoboek, maar op de een of andere onverklaarbare reden was het mij voordien gelukt om over de "billen"foto heen te kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies......en wat voor een billenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.....werkelijk waar grandioosJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Denk dat Cambuur beter bij APK past jaquote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou ik ben er eerlijk gezegd nog niet helemaal uit, ben jij een authentieke neus en apk een import ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spijt me Gert......niet te lang mee rond blijven lopen hoor...kan gebeuren toch..he ? Gappiequote:Op maandag 14 november 2005 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het verdomme nog voor die kloothommel op zitten nemen ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gert, doe mij eens stemadvies!quote:Op maandag 14 november 2005 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het verdomme nog voor die kloothommel op zitten nemen ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert, doe mij eens stemadvies!
Ik zou zowel die 020-autochtoon als dat import stuk vreten een douw geven.quote:Op maandag 14 november 2005 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
...tssskk.......overgevoelig typjequote:Op maandag 14 november 2005 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou zowel die 020-autochtoon als dat import stuk vreten een douw geven.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Petrus heeft hier weinig in te brengen lovebear.......die gaat alleen over de kamerindeling in Hotel gene zijdequote:Op maandag 14 november 2005 21:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weetmaar hopen mag toch welquote:Op maandag 14 november 2005 21:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Petrus heeft hier weinig in te brengen lovebear.......die gaat alleen over de kamerindeling in Hotel gene zijdeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom maar naar dat fietsenhok dan, zal je wel wat tips influisterenquote:Op maandag 14 november 2005 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Uhh.. dat wíst je toch al? Dat is überháupt de reden dat je me nu voor de tweede dag achtereen nomineert: omdat je weet dat dit mij pijn doet.quote:Op maandag 14 november 2005 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
...tssskk.......overgevoelig typjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met jou in een fietsenhok..dat maakt de dag weer beter....quote:Op maandag 14 november 2005 22:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kom maar naar dat fietsenhok dan, zal je wel wat tips influisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jappiequote:Op maandag 14 november 2005 21:12 schreef Jappie het volgende:
b]Gert --2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
APK..... 2 ++om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
b]versabommie 2--[/b]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 14 november 2005 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Jappieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat is nog een motiverenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop