abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32258938
Poll: Heb jij de streams op mute staan?
  • Nee, dit is leuk!
  • Ja, absoluut.
  • Streams staan uit.
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_32258964
    quote:
    Op maandag 14 november 2005 14:54 schreef Karinnn het volgende:

[..]

en dat terwijl ze zich vanaf het momet van de opdracht al minstens 3 keer omgekleed heeft
    inderdaad
    pi_32258973
    die quasi professionele tril in de stem van Lies
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
    pi_32258984
    Chankwal: dit is niet mijn toonsoort

Welke wel dan?
      † In Memoriam † maandag 14 november 2005 @ 15:03:20 #5
    128220 Peter6000
    pi_32258988
    Jantje Smit
    pi_32258999
    quote:
    Op maandag 14 november 2005 15:03 schreef Radobe het volgende:

Welke wel dan?
    Ik heb hem nog niet echt ontdekt.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_32259019
    quote:
    Op maandag 14 november 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
    die quasi professionele tril in de stem van Lies
    Heeft ze net van Geer geleerd he
    You won't know the facts until you've seen the fiction
    pi_32259025
    quote:
    Op maandag 14 november 2005 15:03 schreef Radobe het volgende:

Welke wel dan?
    de monotoon
    pi_32259033
    quote:
    Op maandag 14 november 2005 15:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb hem nog niet echt ontdekt.
    nou ik ook niet..
    pi_32259040
      maandag 14 november 2005 @ 15:05:04 #11
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_32259048
    Hoi peeps , ff offtopic , maar ik zit op mijn werk , en iemand vraagt de link naar de live streams om te downloaden . Ik kan het met een zoekopdracht niet vinden zo gauw . Ik zoek de link van de GILLES streams o.i.d.
    pi_32259052
    pi_32259066
    Zal een rustig avondje worden want dr zijn dr al een paar goed schor
    pi_32259075
    Ondertussen op de site van Menno..gaat het echte leven gewoon door..

Nieuws

14 november 2005

Hallo iedereen,
    Wow het is niet te geloven hoeveel positieve reacties ik heb gehad van iedereen. Nadat ik vrijdag had uitgeslapen ben ik ’s middags weer terug gegaan naar mijn stadje Breda. Helaas moest NAC niet te voetballen, maar de avond werd er niet minder gezellig op. Eerst ben ik met een paar vrienden gaan eten en vervolgens ben ik op stap gegaan. Het is ongelooflijk raar als mensen naar je toekomen voor een handtekening of om met hun op de foto te gaan. Maar een dag later was het nog raarder toen ik wat was gaan drinken in het café waar Linda werkte. Super veel gelachen hebben we toen we wat herinneringen naar boven haalden. Gisteren ben ik begonnen met de eerste afleveringen te gaan kijken…zo kom je nog eens achter dingen! Ik heb nu de eerste twee weken gezien en dat betekent dat ik nog 64 dagen te gaan heb!

De komende weken doe ik het nog lekker rustig aan en donderdag ben ik weer in de studio te vinden bij de live-uitzending. Ik ben nog steeds erg opgelucht dat ik uit het huis ben. Mijn ouders en vrienden hebben het af en toe erg zwaar gehad wanneer een van mijn medebewoners iets over mij vertelde. Zelfs mijn oma’s van 92 en 78 jaar zaten af en toe met opgekrulde tenen te kijken. Met mij gaat het erg goed en sluit Big Brother met een goed gevoel af. Ik hou jullie op de hoogte!!! Allemaal super bedankt voor alle lieve reacties…en zoals zo velen ben ik ook erg trots op mijn ouders!

Groetjes Menno

14 november 2005

Nieuwe foto's..!!
    Op de site staan nu de foto's van de exituitzending afgelopen donderdag. Tanja en Joscelyn zaten op Menno te wachten.. [ga naar de foto's]
    pi_32259080

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
    pi_32259083
    quote:
    Op maandag 14 november 2005 15:05 schreef luciano het volgende:
    Hoi peeps , ff offtopic , maar ik zit op mijn werk , en iemand vraagt de link naar de live streams om te downloaden . Ik kan het met een zoekopdracht niet vinden zo gauw . Ik zoek de link van de GILLEs streams o.i.d.
    http://www.gillesdesmit.com/bb/
    pi_32259102
    quote:
    Hoi peeps , ff offtopic , maar ik zit op mijn werk , en iemand vraagt de link naar de live streams om te downloaden . Ik kan het met een zoekopdracht niet vinden zo gauw . Ik zoek de link van de GILLEs streams o.i.d.
    http://www.gillesdesmit.com/bb/
      † In Memoriam † maandag 14 november 2005 @ 15:06:51 #19
    128220 Peter6000
    pi_32259109
    quote:
    http://www.bb5.florisd.nl/?host=streamgate&show=cams

Je kan bij deze zelf bepalen via welke server je wilt
    pi_32259117
    quote:
    Is dit ook goed http://bb5.florisd.nl/
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')