abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32257815
Ik ben op zoek naar een ict bedrijf in arnhem, waar ik stage kan lopen. Het liefste een adres waar ik betaald kan krijgen, dit omdat ik uitwonend ben en daar dus een woonplek regel.

Het maakt mij niks uit of het een winkel is of een kantoorbaan, als het maar met de ict te maken heeft.

Heeft iemand nog goeie adressen voor mij?

Alvast bedankt
pi_32258454
pak je fiets/auto of ov en ga naar arnhem toe. Bekijk van te voren de gouden gids of telefoongids en plan een route. Huur daar eventueel een fiets op het station en ga overal langs met een goed verhaal en je cv.

Vraag bij de receptie naar personeelszaken en doe je verhaal. Wedden dat je snel een stage plaats hebt?

Denk trouwens ook aan ICT bedrijven bij grotere bedrijven (geen idee of dit mag).

Je zal het zelf moeten doen en op Fok bereik je dat echt niet. Via via moet je het regelen of je op boven het maaiveld uitsteken en zelf langsgaan dus.
pi_32258603
Ja ik weet zelf wel dat ik dat moet doen. Maar er is vastwel iemand die ervaringen heeft met bedrijven daar
pi_32258605
Je opleiding heeft vast wel adres, mjn vorige opleiding (mbo ict) had dit iig, en je kon gewoon zeggen welke stad je heen wou en hun hebben wel adressem, je hebt ook nog iets van loket mbo ict, (google maar) staan ook zat bedrijven op...
  Moderator maandag 14 november 2005 @ 14:50:05 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_32258637
Docenten vragen, Telefoonboek doorspitten.
Zoveel mogelijkheden
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_32266661
Heb je geen stageplekken mappen liggen op school
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')