Gelukkig was het in subsquote:Op maandag 14 november 2005 21:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HEIDEN!
Dan ga ik hem nu spoileren:
(in subs natuurlijk)
niet zo kwijlen, heb net de vloer gedwijltquote:Op maandag 14 november 2005 20:51 schreef Zhenar het volgende:!
T...t...timbob?!?!?!?!?!?!?!?!?!ik bedoel
!
Ik heb hem bij Valencia zien spelen, dan kan je nog beter Anastasiou hebben.quote:Op maandag 14 november 2005 21:39 schreef Svensational het volgende:
Bupatih: http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/19403
Ik hoop het niet.quote:
Nou ja, als 'ie zo ook bij Ajax speelt heb je er gewoon niet erg veel aan.quote:
Die foto's kende ik al.quote:
Hij speelt slecht bij Valencia, wordt voor weinig geld verkocht, en speelt vervolgens de sterren van de hemel bij Ajax. Zo wil ik het hebben.quote:Op maandag 14 november 2005 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, als 'ie zo ook bij Ajax speelt heb je er gewoon niet erg veel aan..
![]()
Dat snap ik best, alleen gezien zijn spel bij Valencia zie ik dus weinig kans op vooruitgang.quote:Op maandag 14 november 2005 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij speelt slecht bij Valencia, wordt voor weinig geld verkocht, en speelt vervolgens de sterren van de hemel bij Ajax. Zo wil ik het hebben.![]()
Er staan er volgens mij 2 bij, die niet op die site staan hoorquote:
Iemand als Machlas bedoel je? Of Sikora?quote:Op maandag 14 november 2005 23:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat snap ik best, alleen gezien zijn spel bij Valencia zie ik dus weinig kans op vooruitgang.. Of hij moet het tegengestelde hebben van wat andere spelers hebben, die weggaan bij Ajax en dan opeens goed beginnen te spelen.
.
Van der Vaart.quote:Op maandag 14 november 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iemand als Machlas bedoel je? Of Sikora?![]()
In het laatste jaar niet nee.quote:Op maandag 14 november 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
Ja idd, dat is echt iemand die bij Ajax niet goed speelde..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |