Let jij dan oook ff op, jij hebt er ook weer een paar.quote:Op maandag 14 november 2005 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik you was zou ik me meer zorgen gaan maken over ChantalC die je zojuist weer 2 minpunten in je mik heeft gepropt![]()
ja door backstabbing mevrouwtje KWALL! Geef je nuttige tips om niet gehacked te worden, schopt ze je zo 2 minnen in je pens...quote:Op maandag 14 november 2005 13:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Let jij dan oook ff op, jij hebt er ook weer een paar.
![]()
ok ok ....ik kalmeer......quote:Op maandag 14 november 2005 13:51 schreef Isabeau het volgende:
Rustig maar, versabommie, je weet hoe je wraak kan nemen![]()
Och, de helft wordt rampzalig gezongen hahaquote:Op maandag 14 november 2005 13:52 schreef Greetings het volgende:
Jeetje, dit "Misunderstood" wordt echt rampzalig gezongen
Jawel, maar ik schakel net pas in, en bij dit nummer wat ik ken, valt het extra opquote:Op maandag 14 november 2005 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, de helft wordt rampzalig gezongen haha
Al moet ik toegeven dat ze de techniek van bloed onder iemands nagels vandaan halen uitermate goed beheerst.quote:
Volgens mij geeft ze er hele seminars over!quote:Op maandag 14 november 2005 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al moet ik toegeven dat ze de techniek van bloed onder iemands nagels vandaan halen uitermate goed beheerst.
quote:Op maandag 14 november 2005 13:45 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Het blijft jammer dat het alleen zijn haar was en dat niet de hele minkukel verdween in die bbq![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |