Ik hoop wel op de maat van de muziek?quote:Op maandag 14 november 2005 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Joost ligt zelfs te snurken, luister maar
Hij is niet zo erg muzikaalquote:Op maandag 14 november 2005 13:32 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop wel op de maat van de muziek?![]()
OMFG! inene heel fanatiek meedoen...quote:Op maandag 14 november 2005 13:32 schreef Kleintje het volgende:
Roel wordt gewoon enthousiast.... eng hoor...
Ze zijn gisteren om 1745 begonnenquote:Op maandag 14 november 2005 13:32 schreef Karinnn het volgende:
hoelang duurt dit nog? tot 5 uur he (dat staat op bigbrother.tv) dus nog maar 3.5 uur gejengel aanhoren![]()
Niet eensquote:Op maandag 14 november 2005 13:34 schreef stil het volgende:
Roel heeft het minste talent zeker?
Pfffff, doe ff gewoon... Joey Tempest met zijn mooie bos lange krullen.quote:Op maandag 14 november 2005 13:34 schreef Falco het volgende:
Dit is ook al zo'n walgelijk nummer
Het is bij Joost net als zijn sporten.quote:Op maandag 14 november 2005 13:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet eensJoost vind ik vele malen erger.
Echt een beetje overkill was dat kapsel. Maar dat waren de meeste kapsels van die tijd toen welquote:Op maandag 14 november 2005 13:36 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Pfffff, doe ff gewoon... Joey Tempest met zijn mooie bos lange krullen.
Dat was vroegah toen ik klein was mijn natte meisjesdroom!
Dit nummer kennen ze echt goed
Dat bedoel ik... typisch jaren 80!quote:Op maandag 14 november 2005 13:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Echt een beetje overkill was dat kapsel. Maar dat waren de meeste kapsels van die tijd toen wel
Voor hardrockbands bedoel je. Tot Jon Bon Jovi met zijn haar in de bbq kwam bij Bruce Springsteen, toen werd kort de mode (zo was dat verhaal toch ongeveerquote:Op maandag 14 november 2005 13:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Echt een beetje overkill was dat kapsel. Maar dat waren de meeste kapsels van die tijd toen wel
met uitzondering van de kleding he...veel zwart ....quote:Op maandag 14 november 2005 13:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... typisch jaren 80!
Alles een tikkeltje overdrijven.
Geen rood haar maar KNALROOD
Geen krullen, maar een BOS krullen
Geen lang haar, maar MEGA lang haar
Geen make-up, maar PLAMUUR
etc. etc.
Het blijft jammer dat het alleen zijn haar was en dat niet de hele minkukel verdween in die bbqquote:Op maandag 14 november 2005 13:39 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Voor hardrockbands bedoel je. Tot Jon Bon Jovi met zijn haar in de bbq kwam bij Bruce Springsteen, toen werd kort de mode (zo was dat verhaal toch ongeveer)
Je had gisteren die special op MTV over sex in de jaren 80 moeten zienquote:Op maandag 14 november 2005 13:39 schreef Kleintje het volgende:
Dat bedoel ik... typisch jaren 80!
Alles een tikkeltje overdrijven.
Geen rood haar maar KNALROOD
Geen krullen, maar een BOS krullen
Geen lang haar, maar MEGA lang haar
Geen make-up, maar PLAMUUR
etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |