Ik vind dido toch al niet charmant.quote:Op maandag 14 november 2005 14:43 schreef cuall het volgende:
Om maar eens over iets anders te beginnen: ik vind die laarzen onder de rok van Dido nu niet echt charmant staan![]()
Topje van Naat is anders ook niet charmant zo, met een bh bandjequote:Op maandag 14 november 2005 14:43 schreef cuall het volgende:
Om maar eens over iets anders te beginnen: ik vind die laarzen onder de rok van Dido nu niet echt charmant staan![]()
Dido is altijd nog beter dan Chantal en Nath want dat vind ik helemaal niks.quote:Op maandag 14 november 2005 14:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik vind dido toch al niet charmant.
Heb liever dat ze iets aanheeft als helemaal niets...
Ze bang dat borsten(krenten) wegwaaienquote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef Radobe het volgende:
[..]
Topje van Naat is anders ook niet charmant zo, met een bh bandje
Het valt mij de laatste ook al op dat er meer geslowchat wordt.quote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Er wordt meer geslowchat in het servival topic dan hier
Maar laarzen onder van alles en nog wat of over spijkerbroeken is mode. Tsja.
Had ze beter beide bh bandjes omhoog kunnen doen!quote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze bang dat borsten(krenten) wegwaaien
en dat terwijl ze zich vanaf het momet van de opdracht al minstens 3 keer omgekleed heeftquote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze bang dat borsten(krenten) wegwaaien
Bestaan er ook andere vrouwen dan?quote:Op maandag 14 november 2005 14:53 schreef milagro het volgende:
Vrouwen die bitchen over de kleding van een andere vrouw
Ik ben eigenlijk wel benieuwdquote:Op maandag 14 november 2005 14:53 schreef regenworm het volgende:
Er gebeurt te weinig in het huis en de meeste hebben het geluid nu op mute staan
quote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Er wordt meer geslowchat in het servival topic dan hier
Maar laarzen onder van alles en nog wat of over spijkerbroeken is mode. Tsja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |