abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32253826
Mij is gevraagd, door de verzekeringsmaatschappij van de aansprakelijke, een getuigenverklaring op te stellen met het woord van "mijn" getuige.
Is hier ergens een voorbeeldbrief, of voorbeeldopstelling van?

Die getuige is de bijrijder, een vriend van me. Ik weet niet of het uitmaakt, of het een bekende van me is. Hij heeft in ieder geval precies gezien wat er gebeurde en is op het schadeformulier ook genoemd als getuige.

Daarnaast heeft de aansprakelijke, ten overstaan van 3 vrienden van mij, destijds z'n schuld volmondig toegegeven. Is dit noemenswaardig materiaal voor een getuigenverklaring?

Bij voorbaat dank.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32254232
Gewoon in eigenwoorden vertellen wat er is gebeurt en een krabbel van die knakker er onder..
De inhoud is nog altijd belangrijker dan de vorm..
pi_32254266
alles wat je nog weet is noemenswaardig materiaal voor de verklaring.

ook dat van je 3 vrienden, laat ze het ook ondertekenen.
  maandag 14 november 2005 @ 12:15:32 #4
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_32254926
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mij is gevraagd, door de verzekeringsmaatschappij van de aansprakelijke, een getuigenverklaring op te stellen met het woord van "mijn" getuige.
Is hier ergens een voorbeeldbrief, of voorbeeldopstelling van?

Die getuige is de bijrijder, een vriend van me. Ik weet niet of het uitmaakt, of het een bekende van me is. Hij heeft in ieder geval precies gezien wat er gebeurde en is op het schadeformulier ook genoemd als getuige.

Daarnaast heeft de aansprakelijke, ten overstaan van 3 vrienden van mij, destijds z'n schuld volmondig toegegeven. Is dit noemenswaardig materiaal voor een getuigenverklaring?

Bij voorbaat dank.
Volgens mij mag je van de verzekering nooit schuld bekennen!?

Enne, er is wel een soort standaardformulier van, bel je verzekeraar maar even op.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_32264568
Ik ben ook eens een keer getuige geweest van een aanrijding (ik zat bij een vriend van me in de auto) en kreeg van zijn verzekeringsmaatschappij een formulier dat ik moest invullen.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')