abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32249743
Zie TT enzo.
pi_32249749
Klopt!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_32249750
ga slapen pubers
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_32249759
Voor wie is Seabert eigenlijk bang ?
pi_32249763
quote:
Op maandag 14 november 2005 02:21 schreef Roi het volgende:
Voor wie is Seabert eigenlijk bang ?
pi_32249768
Beach Jou heb ik ook al lang niet meer gezien.
pi_32249772
quote:
Op maandag 14 november 2005 02:22 schreef Imberr het volgende:
Beach Jou heb ik ook al lang niet meer gezien.
Hehe klopt
pi_32249774
quote:
Op maandag 14 november 2005 02:21 schreef Beach het volgende:
ga slapen pubers
Wat hij zegt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32249780
Seaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabert

Das lang geleden

tegenwoordig hebben ze alleen maar vage cartoons
pi_32249782
quote:
Op maandag 14 november 2005 02:22 schreef Beach het volgende:

[..]

[afbeelding]
klopt niet hoor.

Sibert is voor niemand bang!
pi_32249792
quote:
Op maandag 14 november 2005 02:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat hij zegt.
Ik wil niet slapen. Ik ga ff wat eten ofzo.
pi_32249803
Goed plan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32249822
oh heb vorige week trouwens wat ontdekt op de ochtend-tv;

Vivienne van nickelodeon
pi_32249831
Maar ik ga nu maar slapen
pi_32249841
Vivienne?

Truste Roi.
pi_32249887
http://script01.nickelodeon.nl/atnick/

met een of andere kabouter

zijn wel lekker energiek en vrolijk die twee.. beter dan al die tel-sell reclame's
pi_32249915
quote:
Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://script01.nickelodeon.nl/atnick/

met een of andere kabouter

zijn wel lekker energiek en vrolijk die twee.. beter dan al die tel-sell reclame's
ooh zij. Kijk ik nooit naar.. Is me te blij.
pi_32249963
quote:
Op maandag 14 november 2005 02:29 schreef Imberr het volgende:
Vivienne?

Truste Roi.
pi_32249981
kben ook weg, over 5 uurtjes er weer uit
pi_32250198
  maandag 14 november 2005 @ 07:00:24 #21
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_32250684
Een hele goeie morgen alle users van PUB

Het weerbericht van Maandag 14 oktober & Dinsdag 15 oktober + rest van de week 2005 door speedygj.nl

Momenteel is het op de meeste plaatsen strak helder, wel is er kans op mist, in het zuidoosten hebben ze last van laaghangende wolken die maar langzaam oplost. Plaatselijk vriest het op een de normale waarneem hoogte van 1.5m, aan de grond vriest het op uitgebereide schaal. Er staat weinig wind.

Vanmiddag veel zon.
Vanmiddag hebben we opnieuw flink wat zon, al duurt het hier en daat tot tegen de middag voordat de mist en lage bewolking weg is. Het wordt ongeveer 11 graden bij een toenemende zuidwesten wind. Boven land matig (3/4) aan de kust krachtig (6).

Vanavond toenemende bewoking en wind
Vanavond neemt de wind toe naar hard (7) in het noodelijke kustgebied, ook neemt de bewolking langzaam toe, de temperatuur liggen dan rond de 9 graden.

Vanacht regen
In de nacht gaat het regenen. De hoeveelheden zullen rond de 5mm liggen. De temperatuur, 10 graden in het noorden tot 4 graden in het zuidoosten. De wind is matig tot vrijkrachtig (4/5) in het binnenland en hard (7) langs de kust.

Morgen eerst nog regen daarna droog gevolgt door buien
Morgen vroeg trekt het neerslag gebied verder over nederland heen, in de middag klaart het vanuit het NW weer op terwijl er een lijn van a'dam tot enschede pas tegen de avond droog wordt, het zuiden houd het die nattigheid tot einde van de avond. De temperatuur liggen rond de 11 graden bij een afnemende wind. Morgen avond volgen vanuit het NW buien met kans op hagel.

Vooruitzichten
Op woensdag zien we een middag temperatuur staan van 5 tot 8 graden, dan heeft het hele land te maken met buien die soms behoorlijk pittig kunnen uit vallen, kans op hagel is 90% aanwezig. De wind komt uit het NW en is vrijkrachtig in het binnenland tot hard en mogelijk even stormachtig langs de kust.

Donderdag hebben we weer met buien te maken, maar die nemen in de loop van de dag wel af. De temperatuur liggen dan ook rond de 6 graden bij afnemende wind die uit het NW komt.

Vrijdag blijft het op een enkel buitje droog, de zon komt tevoorschijn, wel gaan de temperatuur naar beneden, die liggen dan rond de 4 tot 7 graden, in de nacht kan het plaatselijk gaan vriezen!

Zaterdag zelfde dag als gister, kans op een buitje maar de zon is er ook zeker van te pas, de wind houd zich rustig en draait naar het ZW. De temperatuur liggen dan rond de 5 graden. In de nacht gaat het op veel plaatsen vriezen, alleen langs de kust gebieden blijft de temperatuur boven nul omdat het zeewater temperatuur rond de 7 graden ligt.

Zondag, kans op een paar winterse buitjes, de wind houd zich dan ook rustig en de temperatuur liggen dan rond de 4 graden. In de nacht kan het plaatselijk matig vriezen.

Volgende update: Dinsdag tussen 6:00 tot 7:00 uur.

Dit was het voor nu weer even
Prettige Maandag
pi_32250837
mogguh
pi_32250874
Waar is Moder8tor?

Hij zou me wat mailen vooor mijn verslag maar dat heeft ie niet gedaan
Nu is ie niet mooi...
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_32250895
oioi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')