Multyplayer, al je instellingen maken, map cycle daar ook instellen, evt. admin ww en webadmin, en dan DEDICATED aanklikken.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:04 schreef basalphenaar het volgende:
Nou, ik snap er echt geen flikker van, dat server maken
Ik vind het hele server gebeuren bij UT echt veel minder duidelijk als bijvoorbeeld bij Counter-Strike (ik heb al veel CS servers gedraaid), er is ook veel minder info over te vinden op het web. Waar stel je bijvoorbeeld de mapcycle in? En welke poorten moet je openen om hem bereikbaar te maken voor iedereen?
Nee dus...quote:Op donderdag 17 november 2005 21:40 schreef gelly het volgende:
draait die server nog ?
Naja ik moet er morgen om 6:30 weer op om te werken dus ik duik mijn nest in. Zondag anders? ( mits ik niet té brak ben...)quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef gelly het volgende:
hmmm... een andere ?
Nope, ben niet thuis, sorryquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:46 schreef gelly het volgende:
Heb je je server up and running LHO ?
Onzin. Ik was beter in Quake III, maar dat is gewoon saai. UT is sneller en speelt lekkerder. Het ziet er minder uit, maar ja, dat maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:41 schreef Jed1Gam het volgende:
UT de game voor mensen die niet konden quaken imo.
Ik vind Quake III niet echt super beter eruitzien dan UT...quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:46 schreef Eland het volgende:
[..]
Onzin. Ik was beter in Quake III, maar dat is gewoon saai. UT is sneller en speelt lekkerder. Het ziet er minder uit, maar ja, dat maakt niet zoveel uit.
Het is eerder andersom. Mensen die niet konden dodgen en de snelheid niet konden bijbenen ging maar quaken. Snap me niet verkeerd, ik heb elk deel van quake gespeeld, maar voor UT had je net wat meer techniek nodig. (in andere woorden je had meer mogelijkheden)quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:41 schreef Jed1Gam het volgende:
UT de game voor mensen die niet konden quaken imo.
De 4.36 patch installeren en daarna de 4.51b eroverheen gooien ! dan kan je wel op de meeste servers komen !quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:36 schreef Rgrr het volgende:
Ik heb het geinstalleerd, zouden jullie precies aan mij kunnen vertellen wat ik moet installeren qua upgrades etc. behalve het spel zelf. Ik knal er nu steeds uit enzo.
Nou moequote:Op zondag 20 november 2005 19:52 schreef ForumGek het volgende:
Jij mag niet !![]()
Alleen als je je mouse sens. op 10 zet!!
Daarom zei ik het ookquote:Op maandag 21 november 2005 12:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zijn monitoren nog steeds 2D, dus zul je daar weinig last van hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |