abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:51:26 #301
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_37598683
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef kaos- het volgende:
Wist niet eens dat er een mad topic gaande was hier op fok over deze game.

Ik zal mezelf ff introducen dan, ik ben kaos, ook wel bekend als "Mart".
Speel het nu ook zo een jaar of 6 alweer, en speel momenteel in divisie 1 op clanbase.

Dit spel heeft mij 6 jaar geleden helemaal in zijn macht gekregen, en dan voornamelijk omdat er dus het online gedeelte in zat. De communitie eromheen, de wars, de friendly-matches, en sowieso de sfeer eromheen heeft me zwaar bij mn ballen gepakt.
Begon als noob en ben steeds verder en hoger gekomen.
Heb mn hele PC "Unreal-Tournament-getweaked en overklokt" en verschrikkelijk veel gespeeld om zo goed mogelijk te presteren in clan-verband.
En dat werd beloond in 2003 toen ik samen met mn clan een 1e-prijs won op Netgamez.

Ik ben een half jaartje gestopt aangezien ik het erg druk had met werk en woning.
Maar nu alles weer gesettled is ben ik weer begonnen met spelen.
En wederom heeft het virus mij te pakken gekregen, dit spel is met 1 woord : "Subliem" te noemen.

Nooit heeft een spel mij zo weten te boeien, en nog nooit heb ik zoveel uur in een spel gestoken.
UT2003/2004 wisten me nooit te boeien, en dat zal 2007 waarschijnlijk ook wel niet doen.

UT99
heet je ook mart op cb?
zo ja, nooit van je gehoord
welke clan?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')