Dat was opzicht wel vreemd. Heb een Geforce 6800, maar UT'99 pikte het niet als ik de color depth op 32 bit zette. Dan werd de framerate ineens 1 frame per 5 seconden ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:33 schreef N-E-R-D het volgende:
UT goty![]()
Draaide niet meer lekker met me nieuwe videokaart dus heb ik hem er maar afgegooid![]()
Mischien toch maar nog een keer proberen.
Tja, ik speel het spel toch op 640x480x16 op een nieuwe pc, maar op één of andere manier doet ie het minder op nieuwe videokaarten ja.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:52 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Dat was opzicht wel vreemd. Heb een Geforce 6800, maar UT'99 pikte het niet als ik de color depth op 32 bit zette. Dan werd de framerate ineens 1 frame per 5 seconden ofzo.
Bij mij doet het perfect hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 17:03 schreef Eland het volgende:
[..]
Tja, ik speel het spel toch op 640x480x16 op een nieuwe pc, maar op één of andere manier doet ie het minder op nieuwe videokaarten ja.
Als het niet lekker loopt ligt het vaak aan drivers voor moederbord/videokaart, mijn systeem werd zo'n 5x zo snel door nieuwe mb-drivers!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:03 schreef Eland het volgende:
[..]
Tja, ik speel het spel toch op 640x480x16 op een nieuwe pc, maar op één of andere manier doet ie het minder op nieuwe videokaarten ja.
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als het niet lekker loopt ligt het vaak aan drivers voor moederbord/videokaart, mijn systeem werd zo'n 5x zo snel door nieuwe mb-drivers!
Ik heb met UT op 1024x768 zo'n 500-700fps, niet slecht denk ik zo
Wat daar zo tuurlijk aan is, snap ik niet helemaal.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:35 schreef DeathTrail het volgende:
Lannen tegen bots? Om tegen bots te spelen heb je geen lan nodig toch?
UT'99 blijft vaak nog een game om mee te lannen ja, dat welmaar het verveelt wel redelijk snel, wat dat betreft kan je beter battlefield 2 op een lan spelen tuurlijk
Vond het ook al verdacht maar als de ingebouwde teller in UT het aangeeft post ik het hier maar. Hij geeft het aan dus wat moet ik er anders mee?quote:
Naja. Als ik hem dus op 16 bits zet dan draait ie ook op een goddelijke framerate, maar zodra ik hem op 32 bits zet, dan doet ie nauwelijks nog iets.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als het niet lekker loopt ligt het vaak aan drivers voor moederbord/videokaart, mijn systeem werd zo'n 5x zo snel door nieuwe mb-drivers!
Ik heb met UT op 1024x768 zo'n 500-700fps, niet slecht denk ik zo
Niks, ik vind het zo belachelijk tof om te lachen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vond het ook al verdacht maar als de ingebouwde teller in UT het aangeeft post ik het hier maar. Hij geeft het aan dus wat moet ik er anders mee?
UT geeft FPH aan, 10 frags per seconde is wel erg veel hequote:Op vrijdag 18 november 2005 16:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vond het ook al verdacht maar als de ingebouwde teller in UT het aangeeft post ik het hier maar. Hij geeft het aan dus wat moet ik er anders mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |