Jij ging toch server draaien, of begreep ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:06 schreef outcast_within het volgende:
mijn ip. euh moment.
ik heb em nu al iets van vijf keer geinstaleerd/uninstal. soms loopt ie soepel en soms weer niet.
waarom heb je mijn ip nodig?
ik zal even kijken
What is my IP address?
Your IP address is 82.168.125.59
Ik speelde tot mn format van 2 maanden terug nog best regelmatig op verschillende servers en het werkt allemaalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:10 schreef Neidropje het volgende:
mijn server draait weer, maar zoals gezegd heb je daar bonuspacks voor nodig (is ongeveer echt standaard op de meeste servers en is 30 sec werk:)
Aankomende week wel een keer tijd, en graag iets van 30-0, maar daar hoef je geen moeite voor te doenquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:21 schreef outcast_within het volgende:
noem maar een tijd. en het aantal keer dat je gefragged wilt worden
20kb is niet genoeg voor een UT-server.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
makkelijk. Met de helft ook nog wel, als je het dedicated doet.
Ligt aan je buttonconfig, maar waarschijnlijk op "V" drukken en ingedrukt houden, dan krijg je een menuutje waarin je orders kan gevenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:43 schreef outcast_within het volgende:
kun je je teamleden in single player mode bevelen geven en zo ja hoe?
Jammer genoeg was het UT99 wereldje ongeveer in 2003 dood (aan het gaan) en daarna nooit meer wat het was. Veel zogenaamde "toppers" spelen vandaag de dag allang niet meer en daardoor speel ik het ook nooit meer. Al in 2003 waren vele bekende spelers allang verder gegaan met de volgende games! Dat krijg je he, maar misschien word de eerst volgende opvolger weer een groot succes!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef kaos- het volgende:
Wist niet eens dat er een mad topic gaande was hier op fok over deze game.
Ik zal mezelf ff introducen dan, ik ben kaos, ook wel bekend als "Mart".
Speel het nu ook zo een jaar of 6 alweer, en speel momenteel in divisie 1 op clanbase.
Dit spel heeft mij 6 jaar geleden helemaal in zijn macht gekregen, en dan voornamelijk omdat er dus het online gedeelte in zat. De communitie eromheen, de wars, de friendly-matches, en sowieso de sfeer eromheen heeft me zwaar bij mn ballen gepakt.
Begon als noob en ben steeds verder en hoger gekomen.
Heb mn hele PC "Unreal-Tournament-getweaked en overklokt" en verschrikkelijk veel gespeeld om zo goed mogelijk te presteren in clan-verband.
En dat werd beloond in 2003 toen ik samen met mn clan een 1e-prijs won op Netgamez.
Ik ben een half jaartje gestopt aangezien ik het erg druk had met werk en woning.
Maar nu alles weer gesettled is ben ik weer begonnen met spelen.
En wederom heeft het virus mij te pakken gekregen, dit spel is met 1 woord : "Subliem" te noemen.
Nooit heeft een spel mij zo weten te boeien, en nog nooit heb ik zoveel uur in een spel gestoken.
UT2003/2004 wisten me nooit te boeien, en dat zal 2007 waarschijnlijk ook wel niet doen.
UT99
![]()
Niet zoveel onzin pratenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Jammer genoeg was het UT99 wereldje ongeveer in 2003 dood (aan het gaan) en daarna nooit meer wat het was. Veel zogenaamde "toppers" spelen vandaag de dag allang niet meer en daardoor speel ik het ook nooit meer.
Noem ze maar danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
Niet zoveel onzin praten![]()
Even serieus, het valt reuze mee met die "toppers" die gestopt zijn. Ik kan zo nog een handjevol opnoemen die nog steeds zeer vaak spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |