ik vind normal weapons ook wel leuk, maar m'n gebrek aan map-kennis geeft me dan nog een extra nadeel, en ik ben al niet de beste FPS-speler ooit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:44 schreef McGilles het volgende:
Net nog even tegen Henk en ??? gespeeld op deck16 en liandri als sjaak
Jammer dat zo weinig mensen normal weapons leuk vinden.
surequote:Op woensdag 16 november 2005 00:17 schreef DeathTrail het volgende:
[..]
Ok keertje 1 on 1? Wie ben je eigenlijk
Heb wel even 15minuutjesquote:Op woensdag 16 november 2005 18:50 schreef DeathTrail het volgende:
Iemand nog die wil gamen? Laat maar ff weten
Of niet.... die broer van mij zit weer eens voor de zoveelste keer iets "belangrijks" te dl-en...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:50 schreef DeathTrail het volgende:
Iemand nog die wil gamen? Laat maar ff weten
Download maakt vrij weinig uit, aangezien UT iets van 3KB/s gebruiktquote:Op woensdag 16 november 2005 19:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Of niet.... die broer van mij zit weer eens voor de zoveelste keer iets "belangrijks" te dl-en...
Ik ben niet zo'n expert erin maar het zou dan wel een upload zijn oid. Kon alleen maar servers vinden met ping >150... Niet te spelen dusquote:Op woensdag 16 november 2005 19:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Download maakt vrij weinig uit, aangezien UT iets van 3KB/s gebruiktUpload is wat minder..
Ik start er wel ff één op 62.251.120.197. Wie joinen wil joint maar![]()
pfft, jij bent te makkelijk voor mij ,zonde van de HD ruimtequote:Op donderdag 17 november 2005 12:31 schreef DeathTrail het volgende:
Ok Gamedemon, ik daag je uitIk weet dat je UT '99 hebt, install em, en gamen maar!
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
pfft, jij bent te makkelijk voor mij ,zonde van de HD ruimte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |