omgquote:Op donderdag 1 december 2005 18:25 schreef Kleintje het volgende:
Even een tvp.
Tijd geleden dat ik het gespeeld heb. Dus weer even inkomen en dan speel ik het graag weer een keer tegen of met iemand!
heb er 3 in me clan hoor?quote:
Irc..quote:Op zondag 4 december 2005 19:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
heb er 3 in me clan hoor?
ken er stuk of 20 op irc?
Nu nog een clan van UT? Beetje dood en geen competitie meer denk ik zo, iedereen die het toen een beetje kon speelt nu wel een nieuwer spel denk ik zoquote:Op zondag 4 december 2005 19:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Unreal Tournament 2004quote:Op zondag 4 december 2005 20:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nu nog een clan van UT? Beetje dood en geen competitie meer denk ik zo, iedereen die het toen een beetje kon speelt nu wel een nieuwer spel denk ik zo
FEB?quote:Op zondag 4 december 2005 19:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
DmK (#dmk- / quakenet)quote:
zeker welquote:Op zondag 4 december 2005 20:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nu nog een clan van UT? Beetje dood en geen competitie meer denk ik zo, iedereen die het toen een beetje kon speelt nu wel een nieuwer spel denk ik zo
Nee.quote:Op zondag 30 april 2006 17:49 schreef outcast_within het volgende:
hmm heb je per se een legale versie nodig voor dit spel om te kunnen spelen met jullie?
klopt het dat deze nu niet draait?quote:Op zondag 30 april 2006 19:04 schreef Neidropje het volgende:
ik heb mn servertje in de lucht (niet fulltime maar allaa: unreal://62.195.251.183/ hoop dat hij het doet
klopt, ik zet hem even aan, ik heb het idee dat hij het nog niet goed doet, hoewel ik de benodigde porten heb geforward...quote:Op maandag 1 mei 2006 14:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
klopt het dat deze nu niet draait?
ah die versie draai ik al even niet meerquote:Op maandag 1 mei 2006 18:29 schreef Neidropje het volgende:
oe damn zeg, mmm ik heb toch redirection aanstaan en ik draai versie 436
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |