Ik denk dat je iets meer kracht in je CPU nodig hebt.quote:Op maandag 14 november 2005 21:14 schreef basalphenaar het volgende:
Is er misschien een website met duidelijke informatie over het draaien van een UT dedicated server? Ik ben er nu mee bezig maar het lukt allemaal niet zo erg. Ik heb 'm wel draaiend gekregen maar ik heb hier op de LAN een gemiddelde ping van 100 (met 0 spelers in de server), dat lijkt me niet echt kloppen. De server is gepatcht naar 451b. De PC waarop de server draait is een Pentium III 450 met 256 MB geheugen. Misschien niet heel erg snel maar ik heb ook een Counter-Strike 1.6 server met 10 slots erop gedraaid en dat ging perfect met hele lage pings.
Toch vandaag op top moment 4-4 gespeeld..quote:Op maandag 14 november 2005 23:51 schreef McGilles het volgende:
BillyBoB is best lief![]()
![]()
Vond CTF toch het leukst vandaag, jammergenoeg hebben we nog geen 10 actieve UT spelers hier in dit topic, anders kan het echt gezellig worden!!
1:1, morbias, InstaGib ging wel goed. Toen wilde hij gelijk stoppenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:53 schreef Chriz2k het volgende:
Was leuk gister, jammer dat die BillyBob zo hard ownde.
Billybob is geen lieverd idd... instagib ben ik de ownage, maar met gewone wapens echt niet. Dat is ook zooo anders (lees: moeilijk) !quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:53 schreef Chriz2k het volgende:
Was leuk gister, jammer dat die BillyBob zo hard ownde.
Riiiightquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vanvond wordt het Eland met Cranberry saus![]()
![]()
Volgens mij is dat al is geweest hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:58 schreef Eland het volgende:
[..]
Riiiight.
Het eerste 1 vs. 1 potje dat jij van mij wint moet nog komen![]()
Rocket Arenaquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al is geweest hoor.
Vanavond Last man Standing of Rocket Arena in Fetid Sewers?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:21 schreef Adelante het volgende:
UT '99 was is echt het beste uit de hele Unreal serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |