Sorry, maar was wel gezelligquote:Op maandag 14 november 2005 14:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
net afgeslacht door mcgilles
40- -2 ofzo![]()
Ah jullie gebruiken beide 436?quote:Op maandag 14 november 2005 14:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
net afgeslacht door mcgilles
40- -2 ofzo![]()
Nu even tijd?quote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef DeathTrail het volgende:
nu ik nog. -2 tegen 10?ben benieuwd
Kan natuurlijk niet met fraglimit van 20 en timelimit 0, maar ja
Zou ik jou ook kunnen mailen voor admin wachtwoord? Dan zijn jij, Xebro, McGilles en ik admin, zodat er altijd wel iemand is die even wat instellingen kan aanpassenquote:Op maandag 14 november 2005 13:46 schreef Eland het volgende:
[..]
Als je d'r nog bent wil ik best een potje instagibben?![]()
Ja, dat mag. Als je me ook even uitlegt hoe het werkt lijkt me dat een goed plan. Ik ben alleen niet zo'n fan van het openbaar maken van e-mailadressen, ik weet niet hoe dat met jou zit? Post anders je mailadres even, dan mail ik jou.quote:Op maandag 14 november 2005 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zou ik jou ook kunnen mailen voor admin wachtwoord? Dan zijn jij, Xebro, McGilles en ik admin, zodat er altijd wel iemand is die even wat instellingen kan aanpassen![]()
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 14 november 2005 15:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Klopt het dat ik een mail van je heb? (Just in case)
Crtl - alt - del.quote:Op maandag 14 november 2005 16:00 schreef Eland het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.![]()
Edit: ik heb het wachtwoord e.d. ontvangen, maar ik kan tijdens het spel niet alt-tabben. Heeft dat een reden, en is het te omzeilen? Anders zal ik alles in-game moeten doen, maar dat is ook niet zo erg.
Kom hier maar es spelen met gem ping 300...quote:Op maandag 14 november 2005 01:05 schreef Xebrozius het volgende:
Mensen die weten dat ze niet de allerbeste zijn geven altijd het spel, de lag, de muis, het bureau, het beeldscherm, de computer of het toetsenbord de schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |