Rond 11.20 uur de deur uitgegaan, liep kennelijk niet snel genoeg, want moest rennen voor de trein.
Rond 12 uur was ik in Voorburg en als snel kwam Marjan aangereden. We gingen Vanessa ophalen op haar werk en toen gelijk door naar Hilversum
Daar kwamen we netjes om 13.30 uur aan, zoals afgesproken.
Je moest je melden met je id en je moest je naam opgeven. Toen kwam zenuwinzinking nummer 1, ze konden de namen van Vanessa en mij niet vinden!
![]()
Na 3x de lijst gezien te hebben, zag ze ze ineens staan. Pfieuwwwww, gelukkig maar. Excuses gemaakt en we mochten door naar de parkeerplaats. Kaartje uit de automaat gehaald (Ja. Caro ook, alleen wist ze niet meer waar. Heb je hem al gevonden?) Auto geparkeerd en naar de studio gelopen.
Daar werden weer onze namen gevraag en idkaart, weer kon de mevrouw onze namen niet vinden, maar uiteindelijk zag ze ze toch.
Bij de garderobe moesten we echt alles inleveren. Dus ff snel make-up bijgewerkt en de spullen afgegeven. Door de metaaldetector en werden we gefouilleerd. Wat er allemaal wel niet moest gebeuren voor 1 man zeg!
Maar toen konden we verder doorlopen en moesten wachten in de wachtruimte. Dit duurde een uur ofzo. Robbie was later vertrokken van zijn hotel en was daarom ook later bij de studio’s. We moesten nog ff wachten.
Uiteindelijk mochten we naar binnen en daar aangekomen, mochten we niet op de 1e rij zitten, want die was gereserveerd, dus een mooi plekje op de 2e rij genomen.
Het wachten duurde erg lang en pas na 15 uur begonnen de opnames. Albert’s engels was werkelijk om te huilen. Volgens mij had ie zich beter kunnen voorbereiden. Robbie was erg leuk tegen Daphne.
Tijd ging veel te snel voorbij en het was alweer tijd voor zijn liedjes, gelukkig maar, dan kwam ie ook wat dichterbij.
Caro en Marjan, riepen naar Gary, waarop Robbie reageerde van But i’m the star of the show, En toen kwam er een anekdote van het kindje van Gary, Sadie, die zag Robbie op tv en zei: Look that man is on daddies band…….
Het 1e liedjes wat hij zong, klonk erg schel, 2e liedje ging al beter.
Toen was echt voorbij, de opnames dan. Rob bleef nog even staan en er riepen meiden van boven, dat ie de groeten moest doen aan Mark Owen. Waarop hij zei dat ie dat zou doen.
Toen vroeg Caro aan hem wat ie van de tour van TT vond. Hij vond het leuk en zei dat ie een keer ging kijken. Hij vroeg ook of zij ook ging, maar ze zei dat het te ver weg was en dat als ze naar Nederland kwamen, dat ie dan zou komen.
Ik wist op dat moment niet echt wat te zeggen, dus ik vroeg maar niks….. Ben dan toch weer te verlegen op dat soort momenten ofzo.
Maar daarna ging hij echt weg, Er kwam nog iemand naar ons toe van de krant en wilde dat 1 van ons de redactie van de krant belde om verslag te doen. Caro heeft deze taak op zich genomen. Het zal verschijnen in de Gooi- Eemlander.
Toen moesten we de studio verlaten en ging naar de jassen toe. Mobiel aan gezet en gelijk ging mijn sms. Nick op mijn sms………. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb een hand gehad van Robbie
Ik haar gebeld, echt gaaf hoor, ook voor de rest, Dat werd onderwijl nog gefilmd door 4 in ’t land, dus dat moeten we ook maar weer kijken vanavond.
Ben blij dat de meiden bij het Amstel ook beloond zijn op hun wachten, en nu de handen ff niet meer wassen.
Oh ja het uitparkeren ook nog zo'n verhaal, Caro kon dus haar parkeerkaartje nergen meer vinden, de hele auto binnenstebuiten gekeerd, maar nergens. Dus toen een beetje stiekem met zijn 2-en door de poort gereden, ging gelukkig goed, geen deuken in de auto.
Wij zijn nog wat gaan eten bij La Place, errug pittig allemaal, maar wel gezellie.
Marjan heeft me afgezet op het station, waar natuurlijk net de trein weer weg was, zodat ik een half uur stond te blauwbekken, maar kep mijn tijd nuttig besteed met bellen….
Rond 20.15 uur was ik weer thuis en kon ik gaan genieten van de afgelopen dag en de uitzending.
Ben nog een paar keer in beeld geweest met de uitzending en met 4 in 't Land ook. Zie je mij en dan zeg ik dat ik onwijs genoten heb.