Tsja sorry hoor, maar je stond 'een uur in de rij'. Dat is dus niks, sommige mensen hebben 10 uur in de rij gestaan. Je moet er wel íets voor over hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga me steeds slechter voelen over wat ik vanochtend heb meegemaakt
Als ik 5 minuten eerder wakker was geworden had ik wel kaartjes gehad...
Het is toch wel kut voor haar als NET als jij aan de beurt bent de kaartjes uitverkocht zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:27 schreef PV het volgende:
[..]
Tsja sorry hoor, maar je stond 'een uur in de rij'. Dat is dus niks, sommige mensen hebben 10 uur in de rij gestaan. Je moet er wel íets voor over hebben.
Ja, kut, maar wel je eigen schuld.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:33 schreef MaLo het volgende:
Het is toch wel kut voor haar als NET als jij aan de beurt bent de kaartjes uitverkocht zijn.
En je hoeft er dus niet altijd iets voor over te hebben, ik heb maar 10 minuten in de rij gestaan.
Ik ken iemand die was om 06.00 uur aangekomen daar en had nummer 120 gekregen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn zus is vanochtend rond 10:30 langs de Postkantoor in Roermond geweest en daar stond helemaal NIEMAND. Terwijl ze daar toch ook kaarten verkopen.
Zaterdag? Via ticketservice?quote:Op maandag 21 november 2005 10:33 schreef Stiffmaster het volgende:
Gewoon via internet...broodje erbij, beker melk...inloggen en binnen een paar minuten had ik kaarten voor de 22ste op het veld!!
Jij bent de eerste van wie ik hoor dat het bestellen via internet gelukt isquote:Op maandag 21 november 2005 10:38 schreef Stiffmaster het volgende:
Yep...via Mojo kom je op ticketmaster en zo heb ik de kaarten besteld met mijn CreditCard
Moet ook eerlijk zeggen dat ik verbaasd was erover hoor dat het zo makkelijk ging.quote:Op maandag 21 november 2005 10:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jij bent de eerste van wie ik hoor dat het bestellen via internet gelukt is![]()
Inderdaad, mijn schoonzusje heeft het geprobeerd en die bleef telkens hangen en het duurde echt heel lang....quote:Op maandag 21 november 2005 10:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jij bent de eerste van wie ik hoor dat het bestellen via internet gelukt is![]()
Ik heb het van 10 tot 11 aan een stuk geprobeerd via internet en telefoon, maar ik kwam er echt niet door. Gelukkig dat hetquote:Op maandag 21 november 2005 11:19 schreef Koningin het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn schoonzusje heeft het geprobeerd en die bleef telkens hangen en het duurde echt heel lang....
Die van mij zijn gisteren ook binnengekomen, ik heb ze zaterdag vanachter mijn pc besteld met een broodje en glas melk erbij...nix geen kou geleden. Veldkaarten voor 22/6quote:Op woensdag 23 november 2005 15:32 schreef Takkembah het volgende:
Kaartjes voor zaterdag op het veld.... heel veel kou voor moeten lijden!!!
Was wel lullig, mensen voor ons kregen zitplaatsen uit elkaar, en wij kregen een van de eerste voor zaterdag![]()
ROBBIE
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |