Bedoelje RTL4?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:52 schreef JeroenV het volgende:
Dat zal ze veel geld kosten. Dat ie het uberhaupt doet..
Hij gaat daar gewoon z'n album pluggen, dus dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedoelje RTL4?
Ja, écht wel dat gaat de zender veel kosten !
Hij gaat in ieder geval bij Boulevard 2 liedjes zingen van zijn nieuwste albumquote:Op woensdag 16 november 2005 10:09 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hij gaat daar gewoon z'n album pluggen, dus dat zal wel meevallen.
Dat is een grotere kans dan om kaartjes te bemachtigen voor één van de concertenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij gaat in ieder geval bij Boulevard 2 liedjes zingen van zijn nieuwste album
Dat klopt..En er mogen 100 mensen naar de studio komen..Dus grijp je kans![]()
Sorry, mijn post staat ook wel heel zuur zo onder die van jouquote:
Maakt niet uit, misschien wordt ik nog gebeld door Tyrsa, zij stond voor me en heeft de laatste 4 kaarten gekocht ach laat ook maar, ik hoop dat ze me belt...quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Sorry, mijn post staat ook wel heel zuur zo onder die van jou.
Ik zal in ieder geval voor je duimenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Maakt niet uit, misschien wordt ik nog gebeld door Tyrsa, zij stond voor me en heeft de laatste 4 kaarten gekocht ach laat ook maar, ik hoop dat ze me belt...
Proficiatquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:21 schreef mark_03 het volgende:
Ik ben er de 24eOp het veld
.
Super.
Daar doen ze heel geheimzinnig overquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:19 schreef linebear het volgende:
wanneer komt ie bij boulevard !?
Hoe kun je aan kaartjes komen om er bij te zijn?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar doen ze heel geheimzinnig over![]()
Albert zei dat zij niks mogen zeggen waarneer het opgenomen word !
Dat laat rtl nederland wel weten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:35 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hoe kun je aan kaartjes komen om er bij te zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |