Ik zal je redden, Lovebear!!quote:Op maandag 14 november 2005 00:19 schreef teamlead het volgende:
* Teamlead Huurt wit paard, regelt harnas, gallopeert naar lovebear
Denk jij maar liever aan je punten, lamstraal. Mijn project "Help Versabommie in de top 12" kan zo in mijn burolaatje verdwijnen.quote:Op maandag 14 november 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
hey doeds, jullie kunnen je een ongeluk posten maar lovebeavertje zit hier onder m'n buro te kluiven dus ze leest hier ff niets van!
quote:Op maandag 14 november 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
hey doeds, jullie kunnen je een ongeluk posten maar lovebeavertje zit hier onder m'n buro te kluiven dus ze leest hier ff niets van!
ze komt het zo zelf beamen als ze haar mondhoeken heeft schoongeveegd!quote:
Echte liefde wint het toch van de botte lustquote:Op maandag 14 november 2005 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze komt het zo zelf beamen als ze haar mondhoeken heeft schoongeveegd!![]()
Dat is balen voor je, he?quote:Op maandag 14 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Echte liefde wint het toch van de botte lust
see if i carequote:Op maandag 14 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Echte liefde wint het toch van de botte lust
quote:
HEAR HEAR! voor je het weet gaan ze lullen over gevoelens.....flikker op zeg!quote:Op maandag 14 november 2005 00:38 schreef APK het volgende:
Laat eerst maar eens een foto zien, dan kijk ik of ik het er op kan, maar dan wel met tape op d'r muiltje.![]()
Eén woord: voelsprieten.quote:Op maandag 14 november 2005 00:38 schreef teamlead het volgende:
Hebben we lovebear nu weggejaagd door dit topic?
ze zegt net :"mumblemblmlbmlbmlbbmeu"quote:Op maandag 14 november 2005 00:38 schreef teamlead het volgende:
Hebben we lovebear nu weggejaagd door dit topic?
kwas er al bang voor... maar ja, ik heb ook één woord: alcoholquote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |