Nou, tussen 2005 en 2006 vind ik ook niet ZOveel vernieuwd... Maar dat neemt niet weg dat ik 2006 niet aangeschaft heb ;-)quote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef Dark_Killah het volgende:
Nou ik moet ff iets bekennen, DK is eigenlijk een bball liefhebber hij doet er zelf aan, kijkt nba wedstrijden enzovoorts, alleen nou wil ik dat ik het spel 2005 wel vet vond, en ik ook zeker te weten voor 2006 zou gaan. Dus ik ff downloaden om te kijken, maar ik vond er eigenlijk niet zoveel in vernieuwd (eerste blik), maar na de meningen van verschillende mensen + schoolgenoten en blabla, ga ik hem nog weleens proberen.
Sorry.
Hebben ze ook updates voor 2005?quote:Op maandag 14 november 2005 20:03 schreef ijustlovethenba het volgende:
[..]
Nou, tussen 2005 en 2006 vind ik ook niet ZOveel vernieuwd... Maar dat neemt niet weg dat ik 2006 niet aangeschaft heb ;-)
k pre-order de live series sowieso ieder jaar standaard via Internet..
Op http://lbm.zapto.org/4th-quarter/portal.php en in het forum van Nba-live.com vind je veel player, roster, jersey en courts updates.. (zoals b.v. het court van de Hornets die nu in Oklahoma spelen en de vernieuwde Pacers jerseys and de Alternate van o.a. Denver en Cleveland)...
Misschien wel handig :-) Anders speel je nog met die oude courts enz.
Komend weekend wordt de nieuwste roster-update uitgebracht.. Daar wacht ik nog effe op.. Dán begin ik met mijn Dynasty
Yepquote:
Nog erger: Kan niet eens een wedstrijd winnen. Verlies met 40 punten verschil.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:55 schreef Cart_man het volgende:
Ik irriteer me een beetje aan het dunken...ging veel beter in de oude versies...
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:20 schreef BitetheBullet het volgende:
Heb de meeste vorige versies erg lang gespeeld, maar dit jaar wacht ik op de Europese versie van NBA 2k6, die schijnt namelijk een stuk beter te zijn. Heb me in NBA live 2004/2005 verschrikkelijk geergerd aan het feit dat je een hele wedstrijd bezig bent een mooie voorsprong op te bouwen op het hoogste niveau, en de computer in het laatste kwart opeens 90% van zijn schoten raak schiet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |