abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32896407
Pas je op dat je niet word opgelicht?
pi_32896807
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:10 schreef tonks het volgende:
of bestellen op mp3man.nl heb je em de volgende dag!
Tijdelijk uitverkocht ..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 7 december 2005 @ 18:23:40 #253
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_32897473
Ik heb 'm gisteren gekocht, de witte 2gb versie. Wat een schitterend apparaatje is het! Alleen de verpakking al, zo elegant. Misschien cliché, maar Apple is toch wel het ultieme voorbeeld voor stijl en design. Hiervoor had ik een Philips GoGear. Audiokwaliteit van de Nano is zo veel keer helderder en de gebruiksvriendelijkheid van iTunes is met de Philips GoGear software niet te vergelijken in positieve zin. Helemaal tevreden ermee dus, absolute aanrader als het aan mij ligt.
Every Not Is Truething
pi_32898169
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:42 schreef Gerard56 het volgende:
Ik ben niet de enige die dat ding besteld heeft in Nederland hoor Maar thanks for the concern, pops.
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:55 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Tijdelijk uitverkocht ..
Als je nou een winkel gaat bezoeken búiten Oss heb je misschien nog een kansje.
pi_32900166
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:53 schreef Henkmanz het volgende:

Als je nou een winkel gaat bezoeken búiten Oss heb je misschien nog een kansje.
Doe ik ook , echter nog geen tijd gehad .. volgende week waarschijnlijk
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_32919281
Ik heb zojuist m'n skin van bestskinsever.com binnengekregen, ik ga hem straks aanbrengen, en dan horen jullie nog wel hoe het eruit ziet
pi_32920034
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:42 schreef Gerard56 het volgende:
Ik heb hem daar ook gewoon besteld, en kwam gewoon goed aan hoor
pi_32929678
Vandaag mijn witte nano 4GB binnen gekregen!
Maar ik ben nog een beetje aan het kloten met iTunes, want dat snap ik nog niet helemaal.
Koning.
pi_32938465
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:43 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb via paypal de skin van www.bestskinsever.com gekocht: ik krijg hem als het goed is één dezer dagen binnen.. Ik heb al meerdere reviews gelezen en ze zijn erg positief.
Hij is niet duur en je ziet hem bijna niet; 2 voordelen dacht ik .
Als je hem hebt, laat dan ff weten hoe hij bevalt.....
pi_32942191
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:59 schreef Siezze het volgende:

[..]

Als je hem hebt, laat dan ff weten hoe hij bevalt.....
Ik heb hem gister gekregen, en ben meteen aan de slag gegaan.
En wat een geweldig dingetje! Voor die prijs is er gewoon geen concurrent; je ziet de skin bijna niet, en hij 'heelt' zichzelf, kleine krasjes verdwijnen zelf gewoon! Echt geweldig. Het aanbrengen is echt niet moeilijk; hieronder even een handleidinkje in het Nederlands voor mensen die dat handig vinden:

volgens de handleiding moet je 10oz aan warm water hebben in een 'shallow dish' (brede schaal oid), en na wat rekenwerk kwam ik uit op 30cl warm water met 1 tsp. mild liquid soap: da's dus 1 theelepel zeep. Even dat spul door elkaar husselen en aan de slag.

Eerst de voorkant erop: de skin, met papier en al, onderdompelen in het warme water en als ie goed nat is haal je de skin van het papiertje af. Dan dompel je hem nog een keer onder zodat ook de plak-kant nat is; die laat je even uitdruppelen boven het schaaltje totdat ie nog nat is, maar niet meer druppelt. Als je dan de skin voorzichtig op je iPod legt kun je hem echt perfect positioneren totdat je denkt dat-ie goed zit. Dep het ding even droog aan de bovenkant met een doekje, positioneer hem dan even opnieuw als het nodig is; en dan ga je met een pasje (met daaromheen een doekje oid, niet met het pasje zelf doen anders krast het alsnog!) over je skin tot je het water wat eronder zit ertussenuit drukt. Dit moet je gewoon een paar keer blijven herhalen totdat al het water onder de skin vandaan is; als er nog een klein beetje zit maakt dat niet uit want dat lost na een tijdje vanzelf op: het verdampt op de een of andere manier. Bij mij ook gebeurd!

anyway, ben je tevreden over het uiterlijk? even een uurtje laten liggen totdat de skin een beetje droger is en hij wat beter vast zit voordat je met de achterkant begint. Niet schrikken als je wat krasjes op je skin ziet door het pasje oid, die verdwijnen serieus.

Kom je na een uurtje terug, begin je gewoon vrolijk op dezelfde manier met de achterkant. Dat post ik later nog, want ik heb nu geen tijd meer ;D.
pi_32958152
Ik heb precies wat problemen met mijn batterij.
Hij kwam dinsdag binnen. Dus ik laadde hem eerst op.

Het dingetje zelf bevalt me heel goed.

Maar mijn batterij lijkt niet aan de 12 uur te komen...
Ik luister een uur of 4-5 en hij is al diep in het rood. En als ik hem oplaadt, issie na 1.5 al weer 'opgeladen'.

Wat kan ik hier aan doen?
'K ga hem nu eens heel de nacht laten spelen en zien of ik die 12 uur haal!

Oja, ik keek ook niet buitensporig naar foto's ofzo, in het totaal misschien 5 minuutjes.
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:30:32 #262
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_32968797
Misschien geeft hij het gewoon niet goed aan? Als hij in het rood staat gaat hij nog best lang mee. Misschien moet je gewoon even de ipod opnieuw formatteren en de software er opnieuw opzetten.
Maar eerst even proberen of hij het 12 uur volhoudt is sowieso ook wel handig.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_32972998
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:08 schreef Paltos het volgende:
Ik heb precies wat problemen met mijn batterij.
Hij kwam dinsdag binnen. Dus ik laadde hem eerst op.

Het dingetje zelf bevalt me heel goed.

Maar mijn batterij lijkt niet aan de 12 uur te komen...
Ik luister een uur of 4-5 en hij is al diep in het rood. En als ik hem oplaadt, issie na 1.5 al weer 'opgeladen'.

Wat kan ik hier aan doen?
'K ga hem nu eens heel de nacht laten spelen en zien of ik die 12 uur haal!

Oja, ik keek ook niet buitensporig naar foto's ofzo, in het totaal misschien 5 minuutjes.
Je hebt ongetwijfeld je Backlight-timer constant aan. Die moet ook uit, anders haal je nóóit de 12 uur.
pi_32975708
De mijne komt ook redelijk snel in het rood, ik dacht ook "damn wat is ie snel leeg" maar eenmaal in het rood speelt hij nog uren door.....
pi_32996366
Alles wat met iPod's te maken heeft gaat centraal
Het Grote Apple iPod Topic Deel 17
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')