Jazeker,quote:Op maandag 14 november 2005 19:59 schreef girllover het volgende:
Even twee kleine vraagjes:
1) Zijn er al beschermhoesjes voor de nano?
Oké, bedankt!quote:Op maandag 14 november 2005 20:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jazeker,
Handyman verkoopt losse beschermhoesjes voor 10 ¤ p.stuk
Bol.com e.a zaken verkopen beschermhoesjes per 5 voor ongeveer 25 à 30 ¤
Ah je hebt gelijk ik bedoel de tubesquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:26 schreef EvilWasp het volgende:
Dat zijn de iPod Nano tubes. Ik heb ze af en toe wel eens ergens gezien op inet, maar over het algemeen zijn ze nog steeds slecht verkrijgbaar.
De iSkin kun je gewoon uit Amerika halen.
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:29 schreef Chrishop het volgende:
iPod Nano voortaan standaard met bescherming
Ik heb zelf een USB-oplader, en daarop sluit ik de USB kabel aan die ik ook voor de computer gebruik.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/77]
Op de site van Apple kan ik niet gevonden krijgen wat je er allemaal bij krijgt.
Want ik koop er denk meteen een lichtnetadapter bij maar dan moet ik ook nog een iPod Connector-naar-USB-kabel hebben. Want op de site staat niet duidelijk of je die bij je Nano nodig hebt ofniet. Dus wat krijg je er allemaal bij als je die iPod nano via de apple site koopt?
Die zit al bij je iPod.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:48 schreef tha_dark het volgende:
Dus ik heb alleen de lichtnetadapter nodig en dus niet dat kabeltje er nog is los bijkopen?
Anders krijg ik dalijk die adapter thuis en blijkt dat ik er nog wat voor nodig heb.
Zal wel, maar in dit topic nog niet tegengekomen en er was iemand die er naar vroeg dusquote:
Nee is niet normaalquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:09 schreef Sportguy het volgende:
Nog even een vraag over de usb kabel, inhakend op het oplader verhaal. Is de aansluiting op de ipod een beetje normaal of moet je in geval van vervangende kabel naar een dure apple kabel grijpen ?
Ja gewoon in de afspeellijst gaan staan en dan de shuffle functie aan als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:31 schreef girllover het volgende:
Is het mogelijk om met een nano de shufflefunctie te gebruiken op afspeellijstniveau (0in plaats van voor alleliedjes op je hele nano)? Als ik mijn afspeellijst met dancemuziek shuffle, heb ik er weinig behoefte aan dat mijn jaren-60-afspeellijst er doorheen wordt geshuffled.
Volgens mij heb ik dat wel geprobeerd. Ik was in een afspeellijst en het liedje speelde en vervolgens ben ik teruggegaan in het hoofdmenu en heb op shuffle geklikt. Maar ik ga het opnieuw proberen, want misschien heb ik iets niet goed gedaan.quote:Op woensdag 16 november 2005 06:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja gewoon in de afspeellijst gaan staan en dan de shuffle functie aan als ik het goed heb.
Maar die krijg je toch bij je nano of niet?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee is niet normaal, je moet echt een Apple kabel hebben.
Ja dat betekend dus weer extra opletten / oppassen voor lompe actie van mezelf en anderen waardoor zo'n kabel waar "alles" mee gedaan moet worden niet te slopen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee is niet normaal, je moet echt een Apple kabel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |