Laat de query/relevante code eens zien die je uitvoert. Heb gisteren per ongeluk mijn glazen bol kapot laten vallenquote:
| 1 2 3 4 5 6 7 | $msg = preg_replace("/\r\n/","<br>\r\n",$_POST['content']); $query2 = "UPDATE news SET Titel='".$_POST['titel']."', Content='$msg', Auteur='".$_POST['auteur']."', Date='".$date."' WHERE ID = '".$_POST['ID']."'"; $result2 = mysql_query($query2); ?> |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | $data = str_replace("<br />","",$row2[Content]); $data = str_replace("<br>","",$data); echo" <body> <form name=\"newnews\" enctype=\"multipart/form-data\" method=\"post\" action=\"input.php?edit=1\"> <table cellpadding=\"10\"><tr><td width=\"400\" > <p>Titel:<br>(plaats hier de titel van het bericht)<br> <input name=\"titel\" type=\"text\" size=\"80\" maxlength=\"200\" value=\"$row2[Titel]\"> </p> <p>Content:<br>(plaats hier het textbericht)<br> <textarea name=\"content\" cols=\"75\" rows=\"8\">$data</textarea> </p> <p>Door:<br>(plaats hier de auteur/bron)<br> <input type=\"text\" name=\"auteur\" value=\"$row2[Auteur]\"> </p> <p>Foto:<br>(u kunt hier bladeren naar een foto)<br> <input type=\"file\" name=\"file\"> </p> <p> </p></td> ?> |
Wat hij zegtquote:Op woensdag 23 november 2005 16:19 schreef DionysuZ het volgende:
Ik zou dit toch wat veiliger maken want deze code is erg sqlinjectiegevoelig!
Hoe bedoel je? de term XSLT stylesheet ken ik niet...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:35 schreef cyberstalker het volgende:
Kun je daar niet gewoon een mooie XSLT stylesheet voor maken?
En je google is toevallig ook nog kapot. http://www.w3schools.com/xsl/quote:Op woensdag 23 november 2005 17:03 schreef Chandler het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? de term XSLT stylesheet ken ik niet...
je moet geen enkele input vertrouwenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:02 schreef Desdinova het volgende:
mm, maar dit is allemaal achter n login. dat dan alsnog n probleem?
Moet je voorstellen dat iemand een apostrofe (') in de titel zet. Kijk dan nog eens naar je queryquote:Op woensdag 23 november 2005 17:02 schreef Desdinova het volgende:
mm, maar dit is allemaal achter n login. dat dan alsnog n probleem?
Nou, doe eens een echo $query2 om te zien waar de fout zit als de query failedquote:Op woensdag 23 november 2005 17:23 schreef Desdinova het volgende:
get_magic_quotes dinges staat standaard aan, dus dat wordt afgevangen
| 1 |
| 1 |
| 1 |
Je moet dan ook htmlentities() gebruiken voor de value van input-elementen:quote:Op woensdag 23 november 2005 17:34 schreef Desdinova het volgende:
heb ik gedaan, hij heeft geen $_POST data ontvangen van de titel...
Ik ben nog bezig met mod_rewrite.quote:Op maandag 21 november 2005 18:08 schreef DionysuZ het volgende:
Als je het zo wil kan het gewoon met
[ code verwijderd ]
| 1 |
| 1 |
ik heb het zojuist getest en het werkt gewoonquote:Op woensdag 23 november 2005 19:50 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met mod_rewrite.
Ik heb nu bv de regel
[ code verwijderd ]
Nu wil ik alleen het zo creeren dat /photography/index rewrite naar /site/index.php.
Nu kan ik het wel per bestand uitschrijven, maar kan het ook makkelijker?
Ik heb nu dit, maar dat werkt niet:
[ code verwijderd ]
Die misc is geen map, maar een andere rewrite regel.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:05 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik heb het zojuist getest en het werkt gewoon
als ik
http://www.blalalalal.nl/misc/index/
invul, dan rewrite hij die naar
http://www.blalalalal.nl/misc/site/index.php
| 1 2 | RewriteRule ^misc/([a-zA-Z0-9]+)/$ site/$1.php |
Ze vallen goed over de linkerrand van de content layer. Alleen komen ze onder de bovenste border te zitten. Ook onder de onderste border van de catogorie(Home > Pandora > Bedels > Goud).quote:Op woensdag 23 november 2005 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan iemand even op http://pandora.edoorebeek.nl met IE6 kijken?
Het gaat erom of de submenus goed over de maincontent layer heen komt (z-index). Het gaat in alle browser goed, maar in IE7 beta niet.
En het vervelende is dat IE7 over IE6 heen geinstalleerd wordt en ik hier nu geen IE6 meer heb om te testen
Kan je even een screenshot maken?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Ze vallen goed over de linkerrand van de content layer. Alleen komen ze onder de bovenste border te zitten. Ook onder de onderste border van de catogorie(Home > Pandora > Bedels > Goud).
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan je even een screenshot maken?
Ik denk dat het hetzelfde probleem is als met IE7, maar dan begrijp ik er geen ruk van waarom hij m'n z-index niet pakt
Dank je wel, inderdaad hetzelfde probleem.quote:
In Firefox (Ubuntu) is het hele menu geupfucked. Klopt dat?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan iemand even op http://pandora.edoorebeek.nl met IE6 kijken?
Het gaat erom of de submenus goed over de maincontent layer heen komt (z-index). Het gaat in alle browser goed, maar in IE7 beta niet.
En het vervelende is dat IE7 over IE6 heen geinstalleerd wordt en ik hier nu geen IE6 meer heb om te testen
In FF (Windows) ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:35 schreef JeRa het volgende:
[..]
In Firefox (Ubuntu) is het hele menu geupfucked. Klopt dat?
Gewoon 1.0.7quote:Op woensdag 23 november 2005 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan weet ik niet met welke firefox jullie kijken, want bij mij doet hij het prima op XP, Mandrake en MacOSX in FF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |