Nog nooit bh-bandjes gezien?quote:Op zondag 13 november 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
Heeft Dido tepels op haar rug?
[afbeelding]
Wil je met me neucken, tot de dood er op volgt????quote:Op zondag 13 november 2005 23:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg t is lieverd
![]()
![]()
Gooi t er maar uit
Als ze met 3 staan te zingen en er moet gewisseld worden volgens de regels van BB staan er 4 te zingen. En dat mocht ook niet. Ik denk dus dat ze het wel goed doen, zolang er maar 1 steeds blijft zingen.quote:Op zondag 13 november 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat dat wel meevalt. De wissels zijn volgens mij niet fout gegaan. Er moet altijd 1 persoon zingen. Als de 2e of 3e persoon stoppen en een ander het overneem, is er niet echt sprake van een wissel, want het gaat om de 1e persoon. De 2e en 3e persoon kunnen ook op ieder ogenblik gewoon weglopen, omdat er dus minimaal 1 moet zingen.
Je vergeet mijn persoonlijke favorieten:quote:Op zondag 13 november 2005 23:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jaaaaaaa.Daar Gaat Ze
Passie
Laat Me Nu Toch Niet Alleen
Jaaaaa.quote:
Preciesquote:Op zondag 13 november 2005 23:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ze met 3 staan te zingen en er moet gewisseld worden volgens de regels van BB staan er 4 te zingen. En dat mocht ook niet. Ik denk dus dat ze het wel goed doen, zolang er maar 1 steeds blijft zingen.
quote:Op zondag 13 november 2005 23:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
neuh.. wat gescheurde trommelvliezen, paar ontploffende speakers, aantal mensen met een ernstige migraine en hier en daar wat pissige buren... niks bijzonders dus
ohja... en natte lie een uurtje of 4 voor de spiegel
Maar dan vergeet je dat ze hebben staan eten en drinken onder het zingen. En dat mag dus niet.quote:Op zondag 13 november 2005 23:19 schreef Remzz het volgende:
En zoals al bij de bonen opdracht gezegt, er mag best eens iets fout gaan ze moeten vooral doorzettingsvermogen/enthousiasme tonen.
Bovendien denk ik dat het nog niet mis is gegaan om de reden die scanman geeft.
quote:Op zondag 13 november 2005 23:21 schreef demins het volgende:
[..]
Wil je met me neucken, tot de dood er op volgt????![]()
Louise ook nog idd.quote:Op zondag 13 november 2005 23:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je vergeet mijn persoonlijke favorieten:
Lieve Louise
Brandweer
Niet met dat effect nee.quote:
het ergste vind ik eigenlijk dat ze zingenquote:Op zondag 13 november 2005 23:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar dan vergeet je dat ze hebben staan eten en drinken onder het zingen. En dat mag dus niet.
enige goede waar ik koen wauters op heb kunnen betrappen is live het duet aangaan met Frank Boeijen (Paradijs) ...ben gewoon niet zo gecharmeerd van ze geweest ....sjit happensquote:Op zondag 13 november 2005 23:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Lieve Louise
Brandweer
quote:Op zondag 13 november 2005 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet met dat effect nee.
Waarom draagt Dido een BH dan?
Nou ja, Roel draagt ook een onderbroek, da's waar.
Ik vind dit de mooiste (en ook de enige mooie van Clouseau eigenlijk)quote:Op zondag 13 november 2005 23:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Lieve Louise
Brandweer
Gelijk opzetten zit er nu helemaal in mn hoofd.quote:Op zondag 13 november 2005 23:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jaaaaa.
Ze hield van verre landen.
Van godverlaten stranden.
Van wachten op Godot.
Zij had cultuur en zo.
quote:Op zondag 13 november 2005 23:25 schreef Tamrah het volgende:
Kga er vandoor.. wekkertje loopt om 6 uur weer af. Truste allemaal![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |