Ik heb het je al eerder gezegd, de enige die gefrustreerd is over piemelformaten ben jij. Er gaat geen post van je over Roel voorbij en je haalt het formaat van z'n penis erbij. En dan denk je ook nog eens dat iedereen die dat ook maar een beetje vreemd of irritant vind zo'n zelfde formaat penis heeft of een vriend heeft met zo'n formaat penis. Een mooi voorbeeld van je eigen obsessie naar andere toe afschuiven.quote:Op maandag 19 december 2005 01:54 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je steeds reageert. Ik begrijp wél dat jij een beetje gefrustreerd bent. Je kiest immers niet voor niets zo'n naam en zo'n plaatje. Maar maak je niet druk: niet alle mannen kunnen normaal geschapen zijn. En dat jij en Roel nou toevallig een iets kleiner formaat hebben (ik beschrijf het netjes, jaja) is niet erg hoor.
Omdat jouw reacties echt nergens over gaanquote:Op maandag 19 december 2005 01:56 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Maar waarom volgen jullie dit topic dan? Het gáát over de kleine piemel van Roel (en inderdaad, inmiddels ook over de kleine piemel van Lostformat).
quote:Op maandag 19 december 2005 01:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Omdat jouw reacties echt nergens over gaan... spoor je wel helemaal??
Qua niveau scheelt het niet veel in ieder geval.quote:Op maandag 19 december 2005 02:00 schreef Dagonet het volgende:
Is dit een wedstrijdje verpissen?
Zoals ik al aangaf merken mensen jouw obsessieve aversie tegen Roel op en zeggen daar wat van... de enige repliek die jij daar op hebt is "Je zult zeker ook wel een kleine lul hebben" .... daarom blijven mensen reageren, omdat het nergens over gaat...quote:Op maandag 19 december 2005 02:01 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
![]()
Je volgt dit topic omdat mijn reacties nergens over gaan?
![]()
Blijkbaar gaan ze dus wél ergens over, anders zou je ze niet volgen, toch?
Volgens mij heb je een kleine lul. Je klinkt zo gefrustreerd.quote:Op maandag 19 december 2005 02:07 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
verkapt
"ik-zit-mij-heel-de-dag-te-rukken-voor-BB5-en-ik-heb-zojuist-iemands-gedrag-geanalyseert-aan-de-grote-van-zijn-plasser"
topic
Ik liet de rest even met de sneuheid van dit topic meegenieten ja.quote:Op maandag 19 december 2005 02:11 schreef Dagonet het volgende:
Krijgen we hier nu een UVT kliekje? Is LostFormat dan toch Roel die z'n broers erbij haalt?
Als Roel een Fokker was was -ie zeker een UVT-er geweest.quote:Op maandag 19 december 2005 02:11 schreef Dagonet het volgende:
Krijgen we hier nu een UVT kliekje? Is LostFormat dan toch Roel die z'n broers erbij haalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |