...quote:Pas maar op Jappie, voor het het weet zit je in het kliekje van die BellaBeer!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lama schiet toch niet opquote:Op zondag 13 november 2005 21:01 schreef Jappie het volgende:
Ergens aan het eind van het vorige topic sprak Mauricio deze wijze woorden
[..]
...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.brrrJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....dat zijn sjantaltrukenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yo lovebear benoem je bovenstaande posts van Jappie en mij als gebash?? U hebt een klein hartje.... [ zal hier in mijn volgende commentaren rekening mee houden... we hebben immers al genoeg vrijwillige exits gehad dit weekend en die kliekjes- rode draad door de servival game moet voor de spanning van het spel natuurlijk wel overeind blijvenquote:Op zondag 13 november 2005 21:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
FF een reactie op allemaal dat gebash begint een btje iritant te woorden
Lieverd sorry moest andere post hebben uit vorige ging ff verkeerdquote:Op zondag 13 november 2005 21:08 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Yo lovebear benoem je bovenstaande posts van Jappie en mij als gebash?? U hebt een klein hartje.... [ zal hier in mijn volgende commentaren rekening mee houden... we hebben immers al genoeg vrijwillige exits gehad dit weekend en die kliekjes- rode draad door de servival game moet voor de spanning van het spel natuurlijk wel overeind blijvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tnx dat je t nog even gedaan heb.quote:Op zondag 13 november 2005 21:36 schreef Tamrah het volgende:
Kheb even iedereen in de juiste volgorde gezet ( sorry, zal de volgende keer beter opletten voordat ik post:P)
De punten van Sanne zijn mee genomen.
quote:Op zondag 13 november 2005 21:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tnx dat je t nog even gedaan heb.
Foutje kan gebeurenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jep ben druk aan t denkenquote:Op zondag 13 november 2005 21:42 schreef Tamrah het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ben je alvast aan je punten voor morgen aan het werken?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie net dat je er niet bij staatquote:Op zondag 13 november 2005 21:42 schreef Tamrah het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ben je alvast aan je punten voor morgen aan het werken?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk, Tamrah, jij verdient twee dikke pluspunten! Iedereen die de Teamlead/ lovebaer-connection tegelijk punten geeft heb ik hoog in het vaandel staan. Het verhoogt hier weer de conspirancy-theory binnen deze game.quote:Op zondag 13 november 2005 21:25 schreef Tamrah het volgende:
++ teamlead: omdat hij zo heerlijk cynisch is
++ lovebear: twordt tijd dat lovebear weer wat klimt.
-- scanman: Ik vind je geweldig, maar je gaat te hardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat zou je er van zeggen als jij dat nou eens even lekker voor mij deed?quote:Op zondag 13 november 2005 21:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik zie net dat je er niet bij staatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom voeg je jezelf niet nog ff toe begint op 17 puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 13 november 2005 21:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jep ben druk aan t denkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
T moeilijkste vind ik toch de minpunten pik er gewoon iedere x maar 1tje uit
Jij begrijpt het!quote:Op zondag 13 november 2005 21:53 schreef Pinball het volgende:
ChantalC ++ Staat veel te laag.
quote:Op zondag 13 november 2005 21:47 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Kijk, Tamrah, jij verdient twee dikke pluspunten! Iedereen die de Teamlead/ lovebaer-connection tegelijk punten geeft heb ik hoog in het vaandel staan. Het verhoogt hier weer de conspirancy-theory binnen deze game.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.....even geduld... mag pas weer na 00.00 stemmen...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tering, wat zijn de mensen hier ondankbaar. Kijk nog 's ff in het 1e topic over dit onderwerp, toen was ik nog een Held en kreegquote:Op zondag 13 november 2005 21:31 schreef Sanne het volgende:
++ KnurftZork: omdat hij me een lachbui bezorgde met zijn fakesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
++ Frizti: vanwege de mooie shots vandaag
-- PH52: wie is dat? (sorry, er moet iemand minpunten krijgen)
quote:Op zondag 13 november 2005 21:56 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.is wel een gewichtige zaak hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop