Doe niet zo serieusquote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tactiek? Wat voor tactiek? Wat is dat tactiek?![]()
Ik niet snap.
Krijg jij de volgende keer tactiche punten erbij, dan beter?
Dan zetten we je ook weer op 17 puntenquote:
Dan zet ik mijn CU2 profiel in mijn sig.quote:Op maandag 14 november 2005 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zetten we je ook weer op 17 punten![]()
Dan neem ik afscheid van het forumquote:Op maandag 14 november 2005 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn CU2 profiel in mijn sig.
Doet is de tafel van 2 en dan die van 4quote:Op maandag 14 november 2005 03:35 schreef KRIBBET het volgende:
Ik zal morgen mijn punten gaan verdelen, zal moeilijk zijn maar iedereen komt aan de beurt vanwege de lieve woorden.
Wat ik niet helemaal begrijp, je begint op 17 en je kan + 2 of -2 uitdelen?
Hoe is het dan mogelijk om ooit op een even getal uit te komen zoals: Sanne : 38 en M-en-A : 38![]()
Ik had begrepen dat je alleen 2 punten mocht geven (+ of -) maar een enkele punt mag dus schijnbaar ook, weer wat geleerd op dit vroege uurquote:Op maandag 14 november 2005 03:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doet is de tafel van 2 en dan die van 4en dan die van 1
![]()
Joepiequote:Op maandag 14 november 2005 04:03 schreef KRIBBET het volgende:
Ik had begrepen dat je alleen 2 punten mocht geven (+ of -) maar een enkele punt mag dus schijnbaar ook, weer wat geleerd op dit vroege uur![]()
Zodra ik uitgeslapen ben zal ik is een paar mensen blij maken![]()
Hoezo niet? Ik moet toch ook een paar minpuntjes uitdelenquote:
Tuurlijk kan je het wel checken, gekke n00bquote:Op maandag 14 november 2005 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan het niet checken.
Leuke klonen zouden van mij overigens best mogen, maar er zitten een paar vervelende figuren tussen.
Tja zo blijf je onderaan he, je moet punten geven aan mensen die het hard kunnen gebruiken om in de top12 te komen. Die zijn niet te beroert om jou een wederdienst te doen. Je denkt toch niet dat Scanman punten gaat geven aan the bottom of the foodchain?quote:Op maandag 14 november 2005 09:18 schreef PH52 het volgende:
Scanman: ++ still number one
Kleintje: ++ blijf consequent
Ferdii: -- (tactisch): motto - gedeelde smart is halve smart
Komt er ook een prijs voor de rode lantaarndrager ?
Nee, natuurlijk niet. Ik gok er op dat door op de leider te stemmen ik mij ij de gunst van de likkers kan positioneren zodat er daar een van mij ++ geeft, om op die manier weer bij de number one in de gunst te komen.quote:Op maandag 14 november 2005 10:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja zo blijf je onderaan he, je moet punten geven aan mensen die het hard kunnen gebruiken om in de top12 te komen. Die zijn niet te beroert om jou een wederdienst te doen. Je denkt toch niet dat Scanman punten gaat geven aan the bottom of the foodchain?
Hee lekker ding, ik neem aan dat ik genoeg heb lopen slijmen voor wederom 2 mooie punten ...over mooie punten gesproken ...leuk fotoalbumquote:Op maandag 14 november 2005 10:23 schreef Kleintje het volgende:
IK GA STEMMEN
PH52... lees dat van gisteren eens... volgens mij had ik het wel door
Kan alleen niet op iedereen tegelijk stemmen!
Voorlopig sta je na een gruwelijke vrije val op 9 punten dus je doet echt iets foutquote:Op maandag 14 november 2005 10:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik gok er op dat door op de leider te stemmen ik mij ij de gunst van de likkers kan positioneren zodat er daar een van mij ++ geeft, om op die manier weer bij de number one in de gunst te komen.
Denk jij dat dat een verkeerde strategie is?![]()
En het lukt mij al aardig om kleintje richting top tien te krijgen, zij heeft minstens 6 punten van mij gehad. Alleen, zij moet dat nog ff doorkrijgen !!![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 10:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hee lekker ding, ik neem aan dat ik genoeg heb lopen slijmen voor wederom 2 mooie punten ...over mooie punten gesproken ...leuk fotoalbum![]()
oef, nog beter m'n best doen om het humeur van kleintie op te vijzelen tijdens een karaokeopdracht met zingende kraaien ....da's net zoiets als met je ballen op een kokend hete radiator gaan zitten en dan een staarwedstrijd proberen te winnen zonder te janken.quote:Op maandag 14 november 2005 10:28 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik kan niet iedereen punten geven.
Maar deze week zullen er vast nog wel een keer punten jouw kant op gaan.... zolang ik nog om je posts kan lachen
Stemafspraken zijn ten stengste verboden, maar wees ervan verzekerd dat wie goed doet goed ontmoet, en wie zoet is krijgt lekkers en wie stout is de roe.quote:Op maandag 14 november 2005 10:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
oef, nog beter m'n best doen om het humeur van kleintie op te vijzelen tijdens een karaokeopdracht met zingende kraaien ....da's net zoiets als met je ballen op een kokend hete radiator gaan zitten en dan een staarwedstrijd proberen te winnen zonder te janken.
dus nu sta je ernstig op 11 punties?quote:Op maandag 14 november 2005 10:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Stemafspraken zijn ten stengste verboden, maar wees ervan verzekerd dat wie goed doet goed ontmoet, en wie zoet is krijgt lekkers en wie stout is de roe.
BTW ik weet niet of je het gezien hebt, maar het werkt dus wel eeeejjj!!![]()
Het zijn de eerste plus puntjes, oké alle begin is moeilijk. De strategie behelst onder andere dat als er 2 plus puntjes over de dam zijn de positieve spiraal zich opwaarts blijft bewegen.quote:Op maandag 14 november 2005 10:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus nu sta je ernstig op 11 punties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |