Ligt eraan op wiequote:Op maandag 14 november 2005 01:58 schreef Beeker het volgende:
Mag ik ook stemmen ????
Ja daar ging t niet over was gewoon toevalquote:Op maandag 14 november 2005 01:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Gert was dit weekend in Frankrijk en mijn zus woont er ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar wel eigen naam toevoegen.quote:
Is er dan totaal geen klonenbeleidquote:Op maandag 14 november 2005 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Maar wel eigen naam toevoegen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
17 maarquote:Op maandag 14 november 2005 02:03 schreef Coos het volgende:
Zullen we als "fokkers" met zijn allen eens iets leuks doen voor Peter6000 zijn verjaardag en hem weer op de lijst zetten met 17 punten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 14 november 2005 02:03 schreef Coos het volgende:
Zullen we als "fokkers" met zijn allen eens iets leuks doen voor Peter6000 zijn verjaardag en hem weer op de lijst zetten met 17 punten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nomineer jij hem maarquote:Op maandag 14 november 2005 02:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ach joh, geef die jongen dan ook meteen 2 punten extra cadeau voor z'n verjaardag.
Aah een lurker die plotseling de drang niet meer kan weerstaanquote:Op maandag 14 november 2005 02:06 schreef Beeker het volgende:
Ik ben geen kloon
Ik kan het niet checken.quote:Op maandag 14 november 2005 02:02 schreef PC eend het volgende:
Is er dan totaal geen klonenbeleidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij vindt doka niet leuk he?quote:Op maandag 14 november 2005 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan het niet checken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuke klonen zouden van mij overigens best mogen, maar er zitten een paar vervelende figuren tussen.
Goed gedaan jochie.....quote:Op maandag 14 november 2005 02:12 schreef Beeker het volgende:
Isabeau ++ 2 vanwege vriend
Scanman ++2 vanwege competitie
PC eend -- 2 vanwege lurk opmerking
Isabeau: 51
Scanman: 51
Snaptnix: 43
APK:37
Flugeltje: 39
Sanne: 38
Gert 37
Pinball: 37
M-en-A : 38
PC eend: 33
Teamlead: 35
Cuall 33
CartWOman: 33
Kleintje: 33
Day: 33
Kribbet: 33
Versabommie: 31
Coos: 31
Milagro: 31
Lovebear: 31
Latevogel: 29
Petitdali: 29
Maurisico: 27
Demins: 25
Avonne: 25
Eborn: 25
PeterV: 25
Style: 25
Jappie: 25
Knurft-zork3: 23
Arcee: 23
Supermom: 23
Bus Watcher: 23
BlaBlub: 23
Muizemeis: 21
Cynix ® : 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Falco: 21
MissHobje: 21
Kissa 21
Tamrah: 21
Bep: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
Foreverblue: 19
WickedAngel: 19
ChantalC: 17
Thevulture: 17
BorTheWolf : 17
Yolande 17
Beeker 17
Kolomo: 15
Djoj: 15
doka: 15
Pimmutjuh: 15
Frizti: 15
Henk.jansen: 13
Ferdii: 11
PH52: 9
Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat als een nieuwe in de lijst erbij komt de punten van de laagste krijgt.quote:Op maandag 14 november 2005 02:09 schreef APK het volgende:
Ik kan het niet checken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuke klonen zouden van mij overigens best mogen, maar er zitten een paar vervelende figuren tussen.
Ik vind wel meer mensen niet leuk.quote:Op maandag 14 november 2005 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij vindt doka niet leuk he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat mag nu ook al niet meerquote:Op maandag 14 november 2005 02:12 schreef Beeker het volgende:
PC eend -- 2 vanwege lurk opmerking
*snaptnix van deze tactiekquote:Op maandag 14 november 2005 02:25 schreef Snaptnix het volgende:
Peter6000 ++ Een fok verjaardagscadeauom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Frizti ++ voor de hulp tijdens problemen met de laptopom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pimutjuh -- ken ik nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tactiek? Wat voor tactiek? Wat is dat tactiek?quote:Op maandag 14 november 2005 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
*snaptnix van deze tactiekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop